Vietnamilainen ravintola Jokela

akyma

Olen nyt muutaman kerran käynyt kyseisessä paikassa ja aina ihmetellyt paikan henkilökuntaa, tai itse asiassa tyttöä joka myy tiskin takana.Hänellä on ihmeellinen ylimielinen käytös maksavia asiakkaita kohtaan . Yleensä itämaalais paikoista saa yli-ystävällistä palvelua,mutta tämä on täysin päinvastoin. Tuo esimerkiksi ruoan pöytään, mutta vettä ei saa edes pyydettäessä pöytään vaan pitää itse hakea tiskiltä. Ajattelin ensin että vain minä saan huonoa palvelua, mutta viereiseen pöytään tuli kaksi opettajaa niin sama juttu. Kyllä nekin ihmetteli ja sanoivat käyvänsä viimeistä kertaa.

11

2302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erinomainenruoka

Tarkoitat siis Thithiä.
      Itselläni on ainakin kaikki toiminut siellä erinomaisesti, eikä ole sanomista.

• laiskaolet

Jos et sitä helvetin vesilasia saa itse haettua, niin kait sut pitää vessaankin kantaa ja pytylle laittaa ja perseen pyyhintä lisäpalveluna.

• oerla

Ymmärtääkseni kyseinen paikka ei ole mikään rakennuksilla sijaitsevatyömaaruokala. Tosin sielläkin olen saanut parempaa palvelua. En ole vielä käynyt sellaisessa paikassa jossa asiakas pyytää vettä kaksi kertaa ei tuoda pöytään. Ehkä menee niin hyvin ettei tarvitse asiakkaita välittää.

• liisa26

Tosin ruoka ja hinta vastaavat jotain kioskia joten sikäli ymmärrän tapauksen.

• DFGRTHNRTBHR

Onko kaikki jokelan ravintolat pakolaisten omistuksessa? Tien toisella puolella on kaksi ravintolaa, R-kioskin molemmin puolin. Molemmissa pakolaiset omistajina, vai olenko väärässä? Huumeet pyörii niillä kulmilla, paikalliset tietää.

Miksi jokelassa ei ole suomalaisten ravintoloita..?

• rgehrthnn

Jokelan ravintolat MATUjen omistuksessa.
      Miksi?

• serlokkiholmes

Huumeet = nopea tempoinen käytös.

• Ite

Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.

• Anonyymi
        Ite kirjoitti:

Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.

Miksi palvella paremmin ?
        Asiakkaita on kuitenkin.

• Anonyymi

Olen syyllinen kyseiseen käytökseen, siitä on jonkinverran aikaa kun ruokailin siellä. Pyysin vettä lasillisen, ja kun se tuotiin valitin että on liian lämmintä, no tuotiin uusi vesilasi ja se oli mielestäni liian kylmää. Vaadin uutta vesilasia ja se tuotiinkin, ja sitten valitin että on liian sakkaista, ja seuraava lasillinen oli liian täynnä, ja sitä seuraava liian mietoa. No, sitten tyttö kivahti että enää ei vesiä kanniskella.

• Anonyymi

Keski-Uudenmaan parhaat sushit, ihan oikeasti, käytännössä kaikkialle olen käynyt, oikein hyvää riisiä. Henkilökunta on persoonia, usein todella mukavia ja homma toimii, välillä hieman impulsiivista, pieniä ongelmia jotka kyllä ovat selvinneet ajan kanssa. Jotkin annokset ovat todella hyviä, keskitytään olennaiseen. Salaattia tms vihreää saisi olla enemmän, monissa annoksissa ei ole ollenkaan. Vietnamissa vihreää on aina tarjolla ruoan kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe