Vietnamilainen ravintola Jokela

akyma

Olen nyt muutaman kerran käynyt kyseisessä paikassa ja aina ihmetellyt paikan henkilökuntaa, tai itse asiassa tyttöä joka myy tiskin takana.Hänellä on ihmeellinen ylimielinen käytös maksavia asiakkaita kohtaan . Yleensä itämaalais paikoista saa yli-ystävällistä palvelua,mutta tämä on täysin päinvastoin. Tuo esimerkiksi ruoan pöytään, mutta vettä ei saa edes pyydettäessä pöytään vaan pitää itse hakea tiskiltä. Ajattelin ensin että vain minä saan huonoa palvelua, mutta viereiseen pöytään tuli kaksi opettajaa niin sama juttu. Kyllä nekin ihmetteli ja sanoivat käyvänsä viimeistä kertaa.

11

1917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erinomainenruoka

      Tarkoitat siis Thithiä.
      Itselläni on ainakin kaikki toiminut siellä erinomaisesti, eikä ole sanomista.

    • laiskaolet

      Jos et sitä helvetin vesilasia saa itse haettua, niin kait sut pitää vessaankin kantaa ja pytylle laittaa ja perseen pyyhintä lisäpalveluna.

    • oerla

      Ymmärtääkseni kyseinen paikka ei ole mikään rakennuksilla sijaitsevatyömaaruokala. Tosin sielläkin olen saanut parempaa palvelua. En ole vielä käynyt sellaisessa paikassa jossa asiakas pyytää vettä kaksi kertaa ei tuoda pöytään. Ehkä menee niin hyvin ettei tarvitse asiakkaita välittää.

    • liisa26

      Tosin ruoka ja hinta vastaavat jotain kioskia joten sikäli ymmärrän tapauksen.

    • DFGRTHNRTBHR

      Onko kaikki jokelan ravintolat pakolaisten omistuksessa? Tien toisella puolella on kaksi ravintolaa, R-kioskin molemmin puolin. Molemmissa pakolaiset omistajina, vai olenko väärässä? Huumeet pyörii niillä kulmilla, paikalliset tietää.

      Miksi jokelassa ei ole suomalaisten ravintoloita..?

    • rgehrthnn

      Jokelan ravintolat MATUjen omistuksessa.
      Miksi?

    • serlokkiholmes

      Huumeet = nopea tempoinen käytös.

      • Ite

        Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.


      • Anonyymi
        Ite kirjoitti:

        Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.

        Miksi palvella paremmin ?
        Asiakkaita on kuitenkin.


    • Anonyymi

      Olen syyllinen kyseiseen käytökseen, siitä on jonkinverran aikaa kun ruokailin siellä. Pyysin vettä lasillisen, ja kun se tuotiin valitin että on liian lämmintä, no tuotiin uusi vesilasi ja se oli mielestäni liian kylmää. Vaadin uutta vesilasia ja se tuotiinkin, ja sitten valitin että on liian sakkaista, ja seuraava lasillinen oli liian täynnä, ja sitä seuraava liian mietoa. No, sitten tyttö kivahti että enää ei vesiä kanniskella.

    • Anonyymi

      Keski-Uudenmaan parhaat sushit, ihan oikeasti, käytännössä kaikkialle olen käynyt, oikein hyvää riisiä. Henkilökunta on persoonia, usein todella mukavia ja homma toimii, välillä hieman impulsiivista, pieniä ongelmia jotka kyllä ovat selvinneet ajan kanssa. Jotkin annokset ovat todella hyviä, keskitytään olennaiseen. Salaattia tms vihreää saisi olla enemmän, monissa annoksissa ei ole ollenkaan. Vietnamissa vihreää on aina tarjolla ruoan kanssa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe