Olen nyt muutaman kerran käynyt kyseisessä paikassa ja aina ihmetellyt paikan henkilökuntaa, tai itse asiassa tyttöä joka myy tiskin takana.Hänellä on ihmeellinen ylimielinen käytös maksavia asiakkaita kohtaan . Yleensä itämaalais paikoista saa yli-ystävällistä palvelua,mutta tämä on täysin päinvastoin. Tuo esimerkiksi ruoan pöytään, mutta vettä ei saa edes pyydettäessä pöytään vaan pitää itse hakea tiskiltä. Ajattelin ensin että vain minä saan huonoa palvelua, mutta viereiseen pöytään tuli kaksi opettajaa niin sama juttu. Kyllä nekin ihmetteli ja sanoivat käyvänsä viimeistä kertaa.
Vietnamilainen ravintola Jokela
11
2088
Vastaukset
- erinomainenruoka
Tarkoitat siis Thithiä.
Itselläni on ainakin kaikki toiminut siellä erinomaisesti, eikä ole sanomista. - laiskaolet
Jos et sitä helvetin vesilasia saa itse haettua, niin kait sut pitää vessaankin kantaa ja pytylle laittaa ja perseen pyyhintä lisäpalveluna.
- oerla
Ymmärtääkseni kyseinen paikka ei ole mikään rakennuksilla sijaitsevatyömaaruokala. Tosin sielläkin olen saanut parempaa palvelua. En ole vielä käynyt sellaisessa paikassa jossa asiakas pyytää vettä kaksi kertaa ei tuoda pöytään. Ehkä menee niin hyvin ettei tarvitse asiakkaita välittää.
- liisa26
Tosin ruoka ja hinta vastaavat jotain kioskia joten sikäli ymmärrän tapauksen.
- DFGRTHNRTBHR
Onko kaikki jokelan ravintolat pakolaisten omistuksessa? Tien toisella puolella on kaksi ravintolaa, R-kioskin molemmin puolin. Molemmissa pakolaiset omistajina, vai olenko väärässä? Huumeet pyörii niillä kulmilla, paikalliset tietää.
Miksi jokelassa ei ole suomalaisten ravintoloita..? - rgehrthnn
Jokelan ravintolat MATUjen omistuksessa.
Miksi? - serlokkiholmes
Huumeet = nopea tempoinen käytös.
- Ite
Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.
- Anonyymi
Ite kirjoitti:
Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.
Miksi palvella paremmin ?
Asiakkaita on kuitenkin.
- Anonyymi
Olen syyllinen kyseiseen käytökseen, siitä on jonkinverran aikaa kun ruokailin siellä. Pyysin vettä lasillisen, ja kun se tuotiin valitin että on liian lämmintä, no tuotiin uusi vesilasi ja se oli mielestäni liian kylmää. Vaadin uutta vesilasia ja se tuotiinkin, ja sitten valitin että on liian sakkaista, ja seuraava lasillinen oli liian täynnä, ja sitä seuraava liian mietoa. No, sitten tyttö kivahti että enää ei vesiä kanniskella.
- Anonyymi
Keski-Uudenmaan parhaat sushit, ihan oikeasti, käytännössä kaikkialle olen käynyt, oikein hyvää riisiä. Henkilökunta on persoonia, usein todella mukavia ja homma toimii, välillä hieman impulsiivista, pieniä ongelmia jotka kyllä ovat selvinneet ajan kanssa. Jotkin annokset ovat todella hyviä, keskitytään olennaiseen. Salaattia tms vihreää saisi olla enemmän, monissa annoksissa ei ole ollenkaan. Vietnamissa vihreää on aina tarjolla ruoan kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227