Olen nyt muutaman kerran käynyt kyseisessä paikassa ja aina ihmetellyt paikan henkilökuntaa, tai itse asiassa tyttöä joka myy tiskin takana.Hänellä on ihmeellinen ylimielinen käytös maksavia asiakkaita kohtaan . Yleensä itämaalais paikoista saa yli-ystävällistä palvelua,mutta tämä on täysin päinvastoin. Tuo esimerkiksi ruoan pöytään, mutta vettä ei saa edes pyydettäessä pöytään vaan pitää itse hakea tiskiltä. Ajattelin ensin että vain minä saan huonoa palvelua, mutta viereiseen pöytään tuli kaksi opettajaa niin sama juttu. Kyllä nekin ihmetteli ja sanoivat käyvänsä viimeistä kertaa.
Vietnamilainen ravintola Jokela
11
2187
Vastaukset
- erinomainenruoka
Tarkoitat siis Thithiä.
Itselläni on ainakin kaikki toiminut siellä erinomaisesti, eikä ole sanomista. - laiskaolet
Jos et sitä helvetin vesilasia saa itse haettua, niin kait sut pitää vessaankin kantaa ja pytylle laittaa ja perseen pyyhintä lisäpalveluna.
- oerla
Ymmärtääkseni kyseinen paikka ei ole mikään rakennuksilla sijaitsevatyömaaruokala. Tosin sielläkin olen saanut parempaa palvelua. En ole vielä käynyt sellaisessa paikassa jossa asiakas pyytää vettä kaksi kertaa ei tuoda pöytään. Ehkä menee niin hyvin ettei tarvitse asiakkaita välittää.
- liisa26
Tosin ruoka ja hinta vastaavat jotain kioskia joten sikäli ymmärrän tapauksen.
- DFGRTHNRTBHR
Onko kaikki jokelan ravintolat pakolaisten omistuksessa? Tien toisella puolella on kaksi ravintolaa, R-kioskin molemmin puolin. Molemmissa pakolaiset omistajina, vai olenko väärässä? Huumeet pyörii niillä kulmilla, paikalliset tietää.
Miksi jokelassa ei ole suomalaisten ravintoloita..? - rgehrthnn
Jokelan ravintolat MATUjen omistuksessa.
Miksi? - serlokkiholmes
Huumeet = nopea tempoinen käytös.
- Ite
Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.
- Anonyymi
Ite kirjoitti:
Kokeilkaapa pumpuliperseet ite vetää ravintolaa tommosten junttien periferiassa. 7 egen safkoille tullaan ja vaatimukset on Savoy tasoo. Haloo helvetti.
Miksi palvella paremmin ?
Asiakkaita on kuitenkin.
- Anonyymi
Olen syyllinen kyseiseen käytökseen, siitä on jonkinverran aikaa kun ruokailin siellä. Pyysin vettä lasillisen, ja kun se tuotiin valitin että on liian lämmintä, no tuotiin uusi vesilasi ja se oli mielestäni liian kylmää. Vaadin uutta vesilasia ja se tuotiinkin, ja sitten valitin että on liian sakkaista, ja seuraava lasillinen oli liian täynnä, ja sitä seuraava liian mietoa. No, sitten tyttö kivahti että enää ei vesiä kanniskella.
- Anonyymi
Keski-Uudenmaan parhaat sushit, ihan oikeasti, käytännössä kaikkialle olen käynyt, oikein hyvää riisiä. Henkilökunta on persoonia, usein todella mukavia ja homma toimii, välillä hieman impulsiivista, pieniä ongelmia jotka kyllä ovat selvinneet ajan kanssa. Jotkin annokset ovat todella hyviä, keskitytään olennaiseen. Salaattia tms vihreää saisi olla enemmän, monissa annoksissa ei ole ollenkaan. Vietnamissa vihreää on aina tarjolla ruoan kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303811Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2371416Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1591123Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ74953Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99884Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754