ja uskon sisältö tällä palstalla lyhykäisyydessän:
* Homous on synti, Jumala ei siunaa homoja - eikä homojen elämää.
* Jumala kauhistuu homoutta ( tietysti muutakin heteroudesta poikkevaa).
Siitä pitää tehdä parannus, jos haluaa pelastua. Mikäli ei, niin homojen täytyisi olla vähintään näkymättömissä sekä tyytyä muita vähempään monessa mielessä.
* Homojen ei tulisi esittää vaatimuksia siitä että heitä kohdeltaisiin samoin kuin muitakin.
* Kaikkien pitää uskoa "oikein" = käsittää uskonasiat kuin he, mikään muu ei käy eikä muuten ole pelastusta. Jumala hyväksyy siis vain fundisuskovien uskon.
*Toisuskoisuus on takamuksesta ja kaikki muukin ed. poikkeava ajattelu tai elämäntapa on sitä itseään.
Tämmöinen sanoma on selvinnyt mulle kristallinkirkkaaksi fundisuskovien toimesta täällä. Tätäkö te haluatte - viestiä? - Ehkäpä hyvinkin.
Fundamentalistien hyväsanoma
32
325
Vastaukset
Et ole näköjään ymmärtänyt mitään siitä mitä sinulle on puhuttu. "Ymmärtämättömyytesi" on tietenkin tahallista pahuuttasi ja Jumalaa vastaan kapinointia.
Mutta kapinoi kaikessa rauhassa vaan! Työläs se on sinunkin tutkainta vastaan potkia. Jos käy niin onnettomasti ettet loukkaa jalkaasi, perit iankaikkisen helvetin tulen.
Älä kysy, kun et tahdo ymmärtää!En suinkaan vaan kysyin sinulta miksi minun pitäisi käyttää tuota nikkiä.
Miksi siis minun pitäisi käyttää nikkiä Daavidintähti, kerrohan se?!- Olet_Räyhis
usko.vainen kirjoitti:
En suinkaan vaan kysyin sinulta miksi minun pitäisi käyttää tuota nikkiä.
Miksi siis minun pitäisi käyttää nikkiä Daavidintähti, kerrohan se?!Olet siis Räyhis!
Olet_Räyhis kirjoitti:
Olet siis Räyhis!
Mikäs sinun rekattu nikkisi on kun heti peukutit itseäsi, Räyhis?
Sinä itse toimit juuri noin. Mikä se rekattu nikkisi on?
Yritä nyt kuitenkin päästä eteenpäin noista samoista jankutuksistasi, eikös niin?
- kui2
Kirjoittamistani asioista fundikset pauhaavat täällä eniten joten mikä meni väärin Bibeln vai hyväksytkö sinä "oikeiksi" muitakin näkemyksiä kuin vain omasi? - Sinä et tosin siitä homoudesta kaiken aikaa jauha - se todettakoon. - Mutta valmis "mittaamaan" ihmisille kyllä olet.
Eli jos sinua ei ymmärrä niin on paha eikä haluakaan ymmärtää, Entä toisinpäin ketä Sinä ymmärrät? Ymmärrätkö Sinä ketään joka ajattelee toisin.- kui2
Niin se Helevetti jota osoitetaan kaikille jotka eivät "halua ymmärtää" unohtui tuosta aloituksen listasta :), voi pahus - siinä ainakin olisin osunut oikeaan vai mitä Bibeln?
Tosin laitoin kyllä että, ei pelastusta jos ei fundisuskoa - joten menihän se sittenkin oikein.
No kerros nyt kelpaako mun uskoni Jumalalle sun mielestäs, kun se ei ole "fundisuskoa"? - rauhoitu.homottaja
Mitä sinä raivoat?
Selvitä pääsi ja yritä sitten tulla uudelleen ilman kenenkään syyttämistä. - kui2
rauhoitu.homottaja kirjoitti:
Mitä sinä raivoat?
Selvitä pääsi ja yritä sitten tulla uudelleen ilman kenenkään syyttämistä.Mikä on raivoamista kun ole se "Räyhis"? erimielisyyskö. Todistit juur että oikeassa olin aloituksessa :D
Joo, mä tiiän sul ei ole tarkotuskaan ajatella sinänsä mitään, tokkopa edes uskot.. mitin sitä. - sekoat.kohta
kui2 kirjoitti:
Mikä on raivoamista kun ole se "Räyhis"? erimielisyyskö. Todistit juur että oikeassa olin aloituksessa :D
Joo, mä tiiän sul ei ole tarkotuskaan ajatella sinänsä mitään, tokkopa edes uskot.. mitin sitä.Rauhoitu!
- kui2
sekoat.kohta kirjoitti:
Rauhoitu!
Et kommentoi asiaa eli olin oikeassa, mieti nyt ite mitä kirjoitat se todistaa sanani. Et kirjoittaisi noin jos olisin väärässä . Muuten -katsomme pitääkö sinun välttämättä saada tähän ketjuun viimeinen sana.
Peukutat itseäsi lisäksi, aika nolo homma, mutta mutta joo -ethän sinä välitä. - mktävouhkaat
kui2 kirjoitti:
Et kommentoi asiaa eli olin oikeassa, mieti nyt ite mitä kirjoitat se todistaa sanani. Et kirjoittaisi noin jos olisin väärässä . Muuten -katsomme pitääkö sinun välttämättä saada tähän ketjuun viimeinen sana.
Peukutat itseäsi lisäksi, aika nolo homma, mutta mutta joo -ethän sinä välitä.Mene hyvä ihminen lääkäriin.
- kui2
mktävouhkaat kirjoitti:
Mene hyvä ihminen lääkäriin.
Heh. Eli -sulla pitää olla se viimenen sana!! Mitäs minä sanoin..sinä jatkat vaikka maailman tappiin tuommosta "keskustelua" jos toinen ei lopeta ja anna olla.
kui2 kirjoitti:
Heh. Eli -sulla pitää olla se viimenen sana!! Mitäs minä sanoin..sinä jatkat vaikka maailman tappiin tuommosta "keskustelua" jos toinen ei lopeta ja anna olla.
Räyhis ei muutu. Peukuttelee itseään ja trollaa joka ketjussa useilla nikeillään.
- kahdelle.räyhikselle
sage8 kirjoitti:
Räyhis ei muutu. Peukuttelee itseään ja trollaa joka ketjussa useilla nikeillään.
Yrittäkää molemmat sage ja kui saada jotain järkevää niistä näppiksistäsi jos haluat keskustella. Nyt sepustuksesi on sekavaa syyttelyä.
- Ignooratkaamme_hänet
kui2 kirjoitti:
Joo siis Räyhiksellehän ei kannata vastata mitään. Se ei halua oikeasti keskustella vaan haluaa huomiota ja tekee sen riitaa haastamalla. Kun viimeistään nyt on jokaiselle selvää se mikä on pitkään jo useimmille ollut selvää, että Räyhis on tällä hetkellä nimim. usko.vainen, niin sen nimimerkin läsnäollessa ainakin voi odottaa noita puskaräyhäämisiä. Tuo kyseinen häirikkö ei pysty normaaliin keskusteluun.
- RäyhisOot
Ignooratkaamme_hänet kirjoitti:
Joo siis Räyhiksellehän ei kannata vastata mitään. Se ei halua oikeasti keskustella vaan haluaa huomiota ja tekee sen riitaa haastamalla. Kun viimeistään nyt on jokaiselle selvää se mikä on pitkään jo useimmille ollut selvää, että Räyhis on tällä hetkellä nimim. usko.vainen, niin sen nimimerkin läsnäollessa ainakin voi odottaa noita puskaräyhäämisiä. Tuo kyseinen häirikkö ei pysty normaaliin keskusteluun.
Mikset sinä käytä rekattua nicciäsi, Räyhis?
kui2 kirjoitti:
Saataisi olla järkevämpää kun ei kommetoi juurikaan noihin?
- kui2
Oikeastaan niin onkin, toisinaan tulee muutaman kerran jotain vastattua - vaikka turhaahan se, mikä turhaa..
kui2 kirjoitti:
Oikeastaan niin onkin, toisinaan tulee muutaman kerran jotain vastattua - vaikka turhaahan se, mikä turhaa..
Niin, kieltämättä välillä tulee tehtyä niin...
- Räyhis_tunnistettu_taas
Onpa "erikoinen sattuma" kun ketju käsittelee fundamentalismia, niin ensimmäisenä paikalle rientää usko.vainen, ja pian hänen "asiallaan" on liuta puskanikkejä jankkaamassa samaa räyhisproijisointia kuin nimim. usko.vainen itsekin! Hah hah haa!
- olet.räyyyyhis
Erikoista on se, että sinä hääräät täällä monilla nikeilläsi ja peukuttelet omia kirjoituksiasi, Räyhis!
Ehkä se ei ole sattumaa? Heti kun kyseinen nimimerkki ilmaantui, alkoi tyhjänaikaisia kommentteja sekä aloituksia ilmaantua ihan urakalla.
- tympeää
Hyvin tiivistetty palstan kiihkouskovien evankeljumi. Se ei kiinnosta minua.
- räyhis.oot
Mene sitten muualle, multinikki!
Noinhan se hyvin pitkälle on. Useaan kertaan pettäneet, karanneet , eronneet ja uudelleen vihityt heteromiehet ajattelevat nonstoppina vain homostelua . No tuossa varmaan pätee tavallaan se, että kun itsekkin tietää, että omat jäljet haisee niin jostakin on revittävä sitä kunnioitusta " no en sentäs homo ole" Onhan tuo kombona sellainen, ettei se aukea.
Fundamenttalistien pahin vihollinen on kaikenlainen tasa-arvo koski se sitten ihan ketä hyvänsä. He todellakin uskovat, että tasa-arvo on kuin rusinalaatikko ja ne sitten jaetaan. Eli aina tavallaan jos joku ryhmä saa oikeuksia niin ne rusinat otetaan toisilta pois :o
Ironisintahan tuossa on se, että kuvittelevat kuitenkin itse olevansa niin "ylivoimaisessa asemassa" josta voi vaatia muuta väestöä elämään kuin he.
Ja kaikki tuo siis ihan vaan uskonnonvapauteen ja sananvapauteen nojaten.- tasa-arvo.ei.ole.spn
Tasa-arvo ei suinkaan poista sukupuolten välttämätöntä erilaisuutta.
Tasa-arvo sinulle ja kaltaisillesi homottajille tuntuu olevan tasapäistämistä mutta niin se ei suinkaan ole.
Sukupuolten arilaisuus ei ole epätasa-arvoa vaan välttämättömyys. tasa-arvo.ei.ole.spn kirjoitti:
Tasa-arvo ei suinkaan poista sukupuolten välttämätöntä erilaisuutta.
Tasa-arvo sinulle ja kaltaisillesi homottajille tuntuu olevan tasapäistämistä mutta niin se ei suinkaan ole.
Sukupuolten arilaisuus ei ole epätasa-arvoa vaan välttämättömyys.No eihän siinä siitä olekaan kyse, että mitä merkkiä siellä pöksyissä on.
Eli tuo on nimenomaan niitä teidän omia tekosyitä esimerkiksi sille, ettei nainen voisi olla tasa-arvoinen.
Ei ole kyse mistään tasapäistämisestä vaan ihan siitä, että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa ja silti tasa-arvoinen toisiin nähden.
Tuo homottajaksi nimittely on kyllä hauskaa. Itsehän olen nimeomaan varsinainen malliesimerkki oikeasta kristillisestä elämästä. Vaimoni kanssa kohta 30- vuotta takana sitä aitoa avioliittoa. Eli ekalla meni ihan putkeen, ei ole tuotakaan tarvinnut uusia ;)
Niin ja muuten tasa-arvohan ei poista kuitenkaan sukupuoli sidonnaisia "tehtäviä" kyllä meilläkin kaksi lasta on ja toki olen ne siittänyt mutta vaimoni sitten hoiti sen raskaamamman tehtävän ja siitä huolimatta hän on tasa-arvoinen minun kanssani.nähty.on kirjoitti:
No eihän siinä siitä olekaan kyse, että mitä merkkiä siellä pöksyissä on.
Eli tuo on nimenomaan niitä teidän omia tekosyitä esimerkiksi sille, ettei nainen voisi olla tasa-arvoinen.
Ei ole kyse mistään tasapäistämisestä vaan ihan siitä, että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa ja silti tasa-arvoinen toisiin nähden.
Tuo homottajaksi nimittely on kyllä hauskaa. Itsehän olen nimeomaan varsinainen malliesimerkki oikeasta kristillisestä elämästä. Vaimoni kanssa kohta 30- vuotta takana sitä aitoa avioliittoa. Eli ekalla meni ihan putkeen, ei ole tuotakaan tarvinnut uusia ;)
Niin ja muuten tasa-arvohan ei poista kuitenkaan sukupuoli sidonnaisia "tehtäviä" kyllä meilläkin kaksi lasta on ja toki olen ne siittänyt mutta vaimoni sitten hoiti sen raskaamamman tehtävän ja siitä huolimatta hän on tasa-arvoinen minun kanssani."Ei ole kyse mistään tasapäistämisestä vaan ihan siitä, että jokainen saa olla sellainen kuin haluaa ja silti tasa-arvoinen toisiin nähden."
Näitä arvoja ei tietyt suunnat kannata, ja siksi termit väännellään näin. Kun ajetaan epätasa-arvoa sekä jyrkästi jaoteltua kansaa arvokkaisiin ja arvottomiin, silloin tasa-arvo on kirosana.
- luterilainen.kristitty
Kiihkouskovat tekevät itsensä naurettaviksi tällä palstalla jatkuvalla homotuksellaan. Nämä jalkojenväliset asiat ovat heillä aina mielessään Kyllä päässä täytyy olla silloin paljon vikaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247