Mä oon psykiatrian polilla asiakkaana masennuksen takia, mutta tiedän kyllä, ettei mieliala ja erinäiset traumat oo koko totuus mun ongelmista. Kerron kyllä useasti siitä, miten ahmin kaikkea makeaa, oksennan ja inhoan taas yhä enemmän itseäni, mutta asiaa ei oikeen oteta tosissaan. Mun paino lähestyy uhkaavasti vaikean ylipainon rajaa, mutta oon saanut jojoiltua sen kanssa vielä toistaiseksi pari vuotta niin, ettei se aivan tuonne ole kivunnut.
Luultavasti lääkkeet ja masennuksen aiheuttama koko kehon hidastuminen on myös lihottanu mua ja epäonnistuneet laihdutusyritykset on seurannu toisiaan. Mä tarviin apua, mutta kukaan ei kuule ja koko tää syömistouhu jo itsessään lisää mun haluani tappaa itseni. En jaksa enää tätä epäonnistumisen tunnetta, kontrollin menettämistä kerta toisensa jälkeen, kipeitä sylkirauhasia ja niin edelleen.
Epätyypillinen syömishäiriö? Diagnosointi ja hoito
a.p.u.a
2
329
Vastaukset
- 80284
Olisiko siellä alueella syömishäiriöihin erikoistunutta poliklinikkaa tms? Itse olin keskussairaalan psykiatrian alaan kuuluvan syömishäiriöyksikön asiakkaana.
- paperillafaktaa
Tulosta tuo ylläoleva teksti tapaamiseen terapeutin kanssa. Tee lisäksi lista, jossa näkyvät kaikki makeat syömisesi ja kaikki oksentamisesi. (täytä listaa päivittäin) Sano, että haluat puhua tästä ja siihen liittyvästi itsesi tappamishalusta.
Makeanhimosi ja oksentaminen ovat oireita pahasta olostasi. On selvitettävä, mitä tunnet silloin, kun turvaudut niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1183802Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3191985Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471767- 1041677
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4351614Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21580Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321474Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar471162Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4001124