https://goo.gl/images/EiB0Na
Jospa vanhemmat rodut ilmestyvät meille nuoremmille roduilla valo-olentoina, jumaluuksina jotka kasvattavat meitä kuin karjaa niiden omaa käyttötarkoitusta varten.... tai sitte kyseessä on vain vorlonien tilannekomedia, miten tyhmiä nämä herkkäuskoiset kritiikittömät lampaat ovat...
Babylon 5 tiesi
2
69
Vastaukset
- hfg.hhfg
Urantia-kirjan melko laajasti esittelemä universumin hallintomalli on uskottavampi. Teoksessahan kerrotaan, että on olemassa Jumalallinen koko maailmankaikkeuden kattava Taivashallinto palvelijoineen...ja sähän on juuri kristinopinkin ydinuskomus, mutta asiasta ei - ainakaan kovin selvästi - useinkaan puhuta. Ehkä monet pitävät selvänä sitä, että kaikkihan sen ymmärtävät kuitenkin, koska Raamatussakin niin monissa kohdin puhutaan "Enkeleistä" ja "Taivaan voimista".
Varmastikin on olemassa hyvinkin korkealle kehittyneitä vanhempia sivilisaatiota ja et-rotuja, mutta täysvalo-olennot (mm. Enkelit) kuuluvat aina Taivasolentoihin."...mutta asiasta ei - ainakaan kovin selvästi - useinkaan puhuta."
Ehkäpä siksi että "universumin hallintomalli" ja "Jumalallinen koko maailmankaikkeuden kattava Taivashallinto palvelijoineen" ovat hyvinkin todennäköisesti satuilua.
Jos nämä tällaiset suunnattoman älykkäät ja lähes kaikkivoivat olennot ovat olemassa, miksi ihmeessä he käyttävät äänitorvenaan kaikenlaisia sekopäitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488