Jeesuksen veri puhdistaa!

Raamattututuksi

Rakkaan veljemme, apostoli Johanneksen 1. kirjeestä:

"Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
1Joh 1:7

116

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusarmahtaa

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

    • Jeesusarmahtaa

      hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.

      • Sallikko

        mun epäillä? Sä vänkäät Jeesuksen antaneen ittensä, jotta meillä olis iisimpää. Mää olin muutamalla ussantunnilla koulussa ja kyllä mulle jäi päälimmäiseks semmonen tunne, että ei se ihan vapaaehtosesti olis ollu lapa ylhäällä ja ilmottautunu naulittavaksi. Mun mielestä tää muu jengi sen sinne ristille laitto, enempi ja vähempi väkivaltasin ottein.


    • HarrasDevoit

      Ei puhdistanut eikä armahtanut minua!

      • Jeesusarmahtaa

        Jeesus puhdistaa jokaisen. Tiedä se Teuvo. Niin Sana vakuuttaa!


    • DEVOITosDEVOUT

      Ei puhdistanut, koska olen valehtelija!

      • Tiaknoossi

        Sulla on Devoittraumasyndrooma Teuvo!


    • Jeesusarmahtaa

      Jos nyt joku puhdistaa itsensä tämänkaltaisista, tulee hänestä astia jaloa käyttöä varten, pyhitetty, isännälleen hyödyllinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmis.

    • Jeesusarmahtaa

      Kiittäkäät kaikkein herrain Herraa; sillä hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti,

    • Jeesusarmahtaa

      Kiittäkää herrain Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka yksin tekee suuria ihmeitä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka on taidolla tehnyt taivaat, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka on vetten ylitse levittänyt maan, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;

    • Jeesusarmahtaa

      häntä, joka on tehnyt suuret valot, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti:

    • eilahkoihin

      Valkeudessa vaeltaminen kuten Jeesus on valkeudessa eli taivaassa tarkoittaa taivaassa vaeltamista, jolloin veri ja yhteys Jeesuksen kanssa on voimassa.

      • Ettänäinsevaanon

        Emme vaella vielä kylläkään taivaassa, vaan maan päällä, jossa mm. herjaaminen ei kuulu valkeudessa vaeltamiseen. Myöskään toisten halveksunta ei siihen kuulu.


      • Sivusta-seurannut
        Ettänäinsevaanon kirjoitti:

        Emme vaella vielä kylläkään taivaassa, vaan maan päällä, jossa mm. herjaaminen ei kuulu valkeudessa vaeltamiseen. Myöskään toisten halveksunta ei siihen kuulu.

        Mikset paheksu tekopyhillä hurskasteluillasi, seuraavanlaisia kommentteja.
        Jeesustelusi näyttää kovin valikoivalta.


        "Paskat Teuvo!"

        "Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

        "Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

        "Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

        "Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

        "Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

        "Haista pitkä paska valehtelija."

        "Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

        "hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

        "piiitkä paska
        Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

        "Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
        Sillä ne ovat syvältä perseestä."

        "ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

        "Olet kyrpäJooseppi."

        "Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

        On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

        "Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
        Onnitelkoot ken haluaa ."

        "Odotan Teuvon kuolinilmoitusta."

        Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
        Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo


    • Jeesusarmahtaa

      auringon hallitsemaan päivää, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti,

    • Jeesusarmahtaa

      Minä rukoilen sinua kumartuneena sinun pyhään temppeliisi päin ja kiitän sinun nimeäsi sinun armosi ja totuutesi tähden; sillä sinä olet osoittanut, että sinun lupauksesi on suuri yli kaiken, mitä sinun nimesi ilmoittaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Käännä sinuas minun puoleeni, ja ole minulle armollinen, niinkuin sinä olet niille tottunut tekemään, jotka sinun nimeäs rakastavat.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuule minun ääneni armosi jälkeen; Herra, virvoita minua oikeutesi mukaan.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra vie minun asiani päätökseen. Herra, sinun armosi pysyy iankaikkisesti; älä jätä kesken kättesi työtä.

    • Iiigor

      Uusi yleispuhdistusaine!
      Kyllä ne on köyhät perusteet kristinuskossakin.

      • Minkässillevoi

        Ei voi mitään, että et käsitä hengellisiä asioita.


    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      hän, joka antaa minulle armon; minun linnani, varustukseni ja pelastajani, minun kilpeni, jonka turviin minä pakenen, hän, joka laskee kansani minun valtani alle.

    • Jeesusarmahtaa

      Minun laupiuteni ja minun linnani, minun varjelukseni ja minun vapahtajani, minun kilpeni, johon minä uskallan, joka minun kansani minun alleni vaatii.

    • RakastanJeesusta

      Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

    • 2017AD

      Oi hyvä jysäys, me elämme avaruusaikaa ja moni elää tuhansien vuosien takana.

      • Silloinmeni

        Silloin luulisi menevän sinne avaruuspalstalle.


    • Jeesusarmahtaa

      Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaudu omaan ymmärrykseesi.

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jeesusarmahtaa

      Eivätkö eksy ne, jotka hankitsevat pahaa? Mutta armo ja totuus niille, jotka hankitsevat hyvää!

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalattoman sielu himoitsee pahaa, lähimmäinen ei saa armoa hänen silmiensä edessä.

    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

      • Sellaista.menoa

        Vuoret väistyy ja kukkulat horjuu, mutta Jeesus vaan marmattaa.


    • Jeesusarmahtaa

      Miksi meidän kaikkien hartaanselkäläisten pitää jatkuvasti hokea"Jeesus armahtaa" ja "Veri puhdistaa"?

      Vaikka hän ei ole yhtäkään meidän suuresta joukosta armahtanut eikä puhdistanut.

      • Siinähänluulottelet

        Niinhän sinä Teuvo-parka luulottelet itsellesi kaikenlaista.


    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä laki on Moseksen kautta annettu: armo ja totuus on Jesuksen Kristuksen kautta tullut.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.

    • Jumala on hyvin armollinen, mutta ihmiset eivät.

      • Asioitaseuraillut

        Valitettavan totta!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio, hänen työnsä ovat laittamattomat, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikiat; vakaa on Jumala, ilman kaikkea vääryyttä, hän on vanhurskas ja oikia.

    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,aamen

    • Jeesusarmahtaa

      Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

    • Kun sinä uskollisesti noudatat tätä entisen ystäväni - Devout/Devoit - Puskalähetyksen käskyä:

      "Kun kerran Teuvo ei pelaa reilusti
      Tehdäänsittenniin                                 
      20.11.2016 20:14
      ja herjaa vaan ja toimii vilpillisesti, tehdään sitten tästä palstasta oikein villilänsi, kunnes saamme tänne sheriffin ja saamme tästä asiallisen foorumin, jossa kukaan ei herjaa ketään ja vääryyttä ei harrasteta!"

      Niin voisitko kertoa, miten saisin häneen yhteyden. Ei toimi sähköposti, ei puhelin eikä tavallinen posti.

      Kun jotakin nimimerkkiä arvelen hänen nimimerkikseen, saan vastauksen; "En ole Devoit."

      Hänen viimeisin omalla nimimerkillään kirjoittama todistus on lähes 9 vuoden takaa

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
         kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?

      Vain verbaalisesti. Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle.
      En tiedä, minkä vastapalveluksen hän saatanalta siitä sai."

      Jos hänet vielä tapaat, voisitko kysyä, miten kauas hänet on heitetty, ja  kysyä:

      Minkä palkinnon hän Saatanalta saa, levittäessään minusta jatkuvasti törkeitä valheita ja uhkailuja?

    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

    • sukkulamadonserkku

      Koska Jeesus ei ollut ihminen, vaan Jumalan poika, ei sen verikään ole sopivaa juotavaksi. Kannattaa ennemmin juoda vaikka sahtia, niin ei tule terveysongelmia. Ehkä meidän Pohjolan miehien ja naisien olisi syytä juoda Thorin malja ja siten päästä Ragnarokkiin vai mikä se viikinkien taivas olikaan. Viikinkien suosikkijuoma sima on myös hyvin vahva ja piristävä juoma.

    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

      • Huvinsa.kullakin

        Dementiako vaivaa? Lallattelit tuota samaa lorua jo eilisen päivän, ja sama ralli raikaa tänään heti aamu varhaisesta. :-)


      • Jeesusarmahtaa
        Huvinsa.kullakin kirjoitti:

        Dementiako vaivaa? Lallattelit tuota samaa lorua jo eilisen päivän, ja sama ralli raikaa tänään heti aamu varhaisesta. :-)

        Miksi luopua hyvästä ilman syytä?


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Paavalinveli

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen.

    • Jeesusarmahtaa

      Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea.

    • Jeesusarmahtaa

      Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea. Aamen

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

    • Jeesusarmahtaa

      Matkalaulu. Autuas on jokainen, joka pelkää Herraa, joka vaeltaa hänen teillänsä.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • Jeesusarmahtaa

      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

    • Jeesusarmahtaa

      Jumalatoin hyljätköön tiensä, ja pahointekiä ajatuksensa, ja palatkaan Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänen tykönänsä on paljon anteeksiantamusta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä annan teille armon, niin että hän teitä armahtaa ja antaa teidän palata takaisin maahanne.

    • Jeesusarmahtaa

      Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä, minun väkevyyteni, sinulle minä veisaan kiitosta, sillä Jumala on minun linnani ja minun armollinen Jumalani.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tahtoneet totella eivätkä muistaneet ihmeellisiä tekoja, jotka sinä olit heille tehnyt, vaan olivat niskureita ja valitsivat uppiniskaisuudessaan johtajan palatakseen takaisin orjuuteensa. Mutta sinä olet anteeksiantava Jumala, armahtavainen ja laupias, pitkämielinen ja suuri armossa: sinä et heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosJeesus

      "Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne,

    • AamenkiitosJeesus

      Ja eipä he tahtoneet kuullakaan, ja ei he ajatelleet niitä ihmeitä, jotka sinä teit heidän kanssansa; vaan he tulivat uppiniskaisiksi ja asettivat päämiehen palataksensa takaperin orjuuteensa, vastahakoisuudessansa; mutta sinä Jumala olet anteeksiantaja, armollinen, laupias ja pitkämielinen, sangen suuri laupiudesta, ja et sinä heitä hyljännyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.'

    • Pistäsikkö

      litran tuleen? On meinaan käpälät pientä vaille likaset kun tuota auton alustaa on koittanut kasaan kursia. Ei meinaa rasvat puhdistua pelkällä saippualla.

      • Älä.leiki.tulella

        Mitä sinä sinne tuleen litran verran heittäisit? Älä hyvä mies ainakaan bensaa!


    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja he virittivät ylistys- ja kiitosvirren Herralle: "Sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti Israelia kohtaan." Ja kaikki kansa nosti suuren riemuhuudon ylistäen Herraa siitä, että Herran temppelin perustus oli laskettu.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.

    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumalaton sanansaattaja suistuu turmioon, mutta uskollinen lähetti on kuin lääke.

    • AamenkiitosJeesus

      Siunaus on vanhurskaan pään päällä, mutta väkivaltaa kätkee jumalattomien suu.

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe