Soini opastaa kuntavaaleissa!
"Pyöräilevät vihervasurit".
Kiitos Soini! Sinä ne 2 puoluetta nimesit hauskalla tavalla , joita kannattaa äänestää pieni- ja keskituoloisen keravalaisenkin.
Kuntavaalit
3
206
Vastaukset
- persutjes
Minä en muita äänestäkään kuin persuja, ne on ottaneet kunnon niskapersotteen tohon muslimejen haittamaahanmuuttoon, muut puolueet ei.
- aamusienivirkistää
Sieniä napostelevat vihervasurit on yhteiskunnan pohjasakkaa, kunnan/kaupunginvaltuustossa he ovat ajaneet vain metsien säilyttämisiin pohjautuvia suunnitelmia, tällöin tietysti sienipaikat kyllä säilyy.
- joukkovoimaa
Voi sinua ymmärtämätöntä! Samassa veneessä ollaan kaikki syrjityt; pienituloiset, työttömät, yksinhuoltajat, köyhyysrajalla sinnittelevät, pakolaiset, maahanmuuttajat, vähemmistöryhmät jne. Kantsis vetää yhtä köyttä ja vastustaa yhdessä ökyrikkaiden sortotoimia Keravallakin. Ei köyhien asiat kohene persuja äänestämällä! Se on jo nähty!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604