Eipä tartte sarjaa enää katella. Menivät vaihtamaan juointajan. Taas täydellinen riman alitus. Eihän tosta kikattajasta ole mihinkään.
Siihen kikattajaan loppui
22
1522
Vastaukset
- Oikeako_kanava
Mitä ohjelmaa katsoit...??
- Ihan-pimeetä
20.3. kolmoselta Maajussille morsian.
Lähinnä ehdokkaiden esittelyä, mutta kyllä se Pimiäkin kävi välillä maisemaa synkistämässä.
Miksi Miia ei enää...?
- emännätöntalo
Maajussille morsian ohjelmassa ne navetat taitaa olla Haikon kartanossa, juontaja Pimiä kuulutteli maajusseja salin sohvalta ja hienolta kävelysillalta..
- onnexhäipy
Mia Nuutila oli ihan helvetin ärsyttävä.
- pimeetpois
miia on hyvä juontaja, ja näytteliä, näytti tissitiin, jossain sarjassa.
- karsee
No niin on, saatana. Mä en Nuutilasta itelleni akkaa ottaisi, vaikka olis ainoa nainen maailmassa.
- hankielämänsisältö
Ihme äksyilyä. Eikai tässä ohjelmassa juontajat ole pääosassa, vaan ne jussit(taret) ja partneriehdokkaat.
- rahaanäkyyolevan
Ne kaksi vanhinta olivat huolettoman tuntuisia elämäntapahutiluksia, niiden talot näyttivät ulospäin tosi kuluneilta mörskiltä, mutta nämä nuoremmat olivat näköjään saaneet ihan kivat ennakkoperinnöt vanhemmiltaan.
- lopotus
Et näköjään ole katkera mutta kuitenkin....
- ei.se.juontajasta
Koko sarjahan oli aivan älytön jo aiheeltaan, hyvän ohjelma-ajan tuhlausta tuollaisten esittäminen.
- Ösdöldökdk
Mä en oo tota roskaa kattonu koskaan. Vain sairaat ja tyhmät kattoo tota täyttä roskaa, ku ei oo muutakaan............
- huvittavaa
mistä tiedät millainen sarja on jos et kerran ole katsonut koskaan :).
- KattoohanSeTuota
huvittavaa kirjoitti:
mistä tiedät millainen sarja on jos et kerran ole katsonut koskaan :).
Heh, olipa hyvä kysymys ja tainnut tulla vastausta. Tuollaisia nuo jotkut on, haukkuvat, vaikka muka eivät itse katso, kun silmä ja mikä muukin kovana vielä tiiraavat silmät tapillaan.
- jshdksfsdfgdk
Antakaa kaikkien kukkien kukkia älkääkä valittako joka asiasta...ihan hyvä ohjelma kaikkineen. Mielenkiinnolla katson ;))
- Parta-Tuulikki
Mukana näytti olevan myös yksi, joka ei ole oikea maajussi - asui vain maalla. Olosuhteet jäivät epäselviksi. Onko jo pulaa ehdokkaista, kun tällainenkin piirtäjä ja soittelija on kelvannut?
- LeppäkeihäsLampi
Vielä kun Leppilampi tulisi pyörähtelemään ja irvistelemään niin olisi täydellistä. Napsuttelisi vielä sormiaan niinkuin aina.
Jep samaa mieltä hermanni, mutta en oo kattonu ni e tiiä mistä puhut. Turha ohjelma, onneks tää on viimeinen kausi mikä esitetää
- maajesse
Onkohan Vappu Pimiä ilmoittanut siskonsa tähän ohjelmaan,ovat niin samannäköisiä
- Väritönämmä
Juu, kaikki albiinot ovat samannäköisiä.
- turhakeohjelma
Mun ei oo tarvinnut koskaan katsoa sitä Maajussille morsian-ohjelmaa. Ihan pelkkää täytettä koko roska. Se vaihtuu kanava, lähtee dvd-leffa pyörimään tai telkkari menee kiinni, kun tuo paska telkkarissa alkaa.
- älpätiälp
Entäs sitten..hohhoijaaa, ketä kiinnostaa...
- SeOnSalakatsoja
Mitä tänne kommentoi sellanen, joka ei kato koko ohjelmaa ja varmaan kattoo kuitenkin salaa :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099