Siihen kikattajaan loppui

Ihan-pimeetä

Eipä tartte sarjaa enää katella. Menivät vaihtamaan juointajan. Taas täydellinen riman alitus. Eihän tosta kikattajasta ole mihinkään.

22

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeako_kanava

Mitä ohjelmaa katsoit...??

• Ihan-pimeetä

20.3. kolmoselta Maajussille morsian.
        Lähinnä ehdokkaiden esittelyä, mutta kyllä se Pimiäkin kävi välillä maisemaa synkistämässä.
        Miksi Miia ei enää...?

• emännätöntalo

Maajussille morsian ohjelmassa ne navetat taitaa olla Haikon kartanossa, juontaja Pimiä kuulutteli maajusseja salin sohvalta ja hienolta kävelysillalta..

• onnexhäipy

Mia Nuutila oli ihan helvetin ärsyttävä.

• pimeetpois

miia on hyvä juontaja, ja näytteliä, näytti tissitiin, jossain sarjassa.

• karsee

No niin on, saatana. Mä en Nuutilasta itelleni akkaa ottaisi, vaikka olis ainoa nainen maailmassa.

• hankielämänsisältö

Ihme äksyilyä. Eikai tässä ohjelmassa juontajat ole pääosassa, vaan ne jussit(taret) ja partneriehdokkaat.

• rahaanäkyyolevan

Ne kaksi vanhinta olivat huolettoman tuntuisia elämäntapahutiluksia, niiden talot näyttivät ulospäin tosi kuluneilta mörskiltä, mutta nämä nuoremmat olivat näköjään saaneet ihan kivat ennakkoperinnöt vanhemmiltaan.

• lopotus

Et näköjään ole katkera mutta kuitenkin....

• ei.se.juontajasta

Koko sarjahan oli aivan älytön jo aiheeltaan, hyvän ohjelma-ajan tuhlausta tuollaisten esittäminen.

• Ösdöldökdk

Mä en oo tota roskaa kattonu koskaan. Vain sairaat ja tyhmät kattoo tota täyttä roskaa, ku ei oo muutakaan............

• huvittavaa

mistä tiedät millainen sarja on jos et kerran ole katsonut koskaan :).

• KattoohanSeTuota
        huvittavaa kirjoitti:

mistä tiedät millainen sarja on jos et kerran ole katsonut koskaan :).

Heh, olipa hyvä kysymys ja tainnut tulla vastausta. Tuollaisia nuo jotkut on, haukkuvat, vaikka muka eivät itse katso, kun silmä ja mikä muukin kovana vielä tiiraavat silmät tapillaan.

• jshdksfsdfgdk

Antakaa kaikkien kukkien kukkia älkääkä valittako joka asiasta...ihan hyvä ohjelma kaikkineen. Mielenkiinnolla katson ;))

• Parta-Tuulikki

Mukana näytti olevan myös yksi, joka ei ole oikea maajussi - asui vain maalla. Olosuhteet jäivät epäselviksi. Onko jo pulaa ehdokkaista, kun tällainenkin piirtäjä ja soittelija on kelvannut?

• LeppäkeihäsLampi

Vielä kun Leppilampi tulisi pyörähtelemään ja irvistelemään niin olisi täydellistä. Napsuttelisi vielä sormiaan niinkuin aina.

• Jep samaa mieltä hermanni, mutta en oo kattonu ni e tiiä mistä puhut. Turha ohjelma, onneks tää on viimeinen kausi mikä esitetää

• maajesse

Onkohan Vappu Pimiä ilmoittanut siskonsa tähän ohjelmaan,ovat niin samannäköisiä

• Väritönämmä

Juu, kaikki albiinot ovat samannäköisiä.

• turhakeohjelma

Mun ei oo tarvinnut koskaan katsoa sitä Maajussille morsian-ohjelmaa. Ihan pelkkää täytettä koko roska. Se vaihtuu kanava, lähtee dvd-leffa pyörimään tai telkkari menee kiinni, kun tuo paska telkkarissa alkaa.

• älpätiälp

Entäs sitten..hohhoijaaa, ketä kiinnostaa...

• SeOnSalakatsoja

Mitä tänne kommentoi sellanen, joka ei kato koko ohjelmaa ja varmaan kattoo kuitenkin salaa :-D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe