Oispa kiinnostavaa saada vielä kunnon karvaista luomupillua.Ihana hivellä ja hieroa sellaista ja suuseksikin käy mieluusti.
Karvaista pillua haluava
13
1099
Vastaukset
samoilla linjoilla mennään vaan taitaa olla suuntaus noihin broilerinnahkaisiin posliineihin.
mihin on kadonnut karvaset pimpat?- Anonyymi
Mihin katosivat heinäsirkat
- Anonyymi
Niin olisi
Posliinipillu näyttää kuin olisi lapsen kanssa. Mun suosikki on sellainen kiitorata...
Kiva kun täällä on näitä fiksuja älykköjä, jotka ei halua keskustella asiasta vaan haluavat tuoda omat aggressionsa joka juttuun. Taitaa elää puutteesssa
- Anonyymi
jussi3someonecuck kirjoitti:
Kiva kun täällä on näitä fiksuja älykköjä, jotka ei halua keskustella asiasta vaan haluavat tuoda omat aggressionsa joka juttuun. Taitaa elää puutteesssa
Nämä urpot on niitä vastenmielisiä ällötyksiä joita kukaan täysjärkinen nainen ei halua yök
- Anonyymi
Mulla on aika luomu, vain saksilla joskus vähän lyhentelen ettei niin tursuile. Tykkäisitkö?
- Anonyymi
Kyllä tykkäisin.
- Anonyymi
Kyllähän kunnon tupsu olis ihana😋
- Anonyymi
Ei tyttäreni, tursuilu on kaiken sykinnän tae. Eiten sykkii sille mikä ei pysy piilossa
- Anonyymi
Kyllä siinä pitää karvat olla! Posliini on todellinen ällötys!
- Anonyymi
Muotoilua ei mielestäni tarvi kuin hiukset, kehokarvat saisivat olla koko eliniän silleensä rauhassa
- Anonyymi
Täällä on kunnon luomukarvat. Näkyy pikkareiden sivulta ja uimapuvun alta meinaa näkyä. En ole hetkeen edes siistinyt pillua..
Ketjusta on poistettu 128 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512