Eli ytimekkäästi jos nyt ei ole elokuvien erityinen fani mutta kuitenkin pitää niistä ja erityisesti Kuninkaan paluu tehosteiltaan vaikuttaa aika huipulta niin KANNATTAAKO hankkia nuo pidemmät versiot jos jo omistaa lyhyemmät?
Eli toisinsanoen onko niissä mitään sellaista kummempaa tehostetta tai kummempia kohtauksia joiden takia olisivat hommaamisen arvoisia. Aikalailla pidempiähän nuo ovat mutta pisti vaan silmään että nettikaupoista kun katselin niin Sormusten ritareissa ja Kahdessa tornissa ilmoitettiin pidemmän version minuuttimäärä, mutta Kuninkaan paluussa ei...Ei onko siinä edes mainittavaa lisäjuttua.
Millään bonuksilla, extroilla, making of dokkareilla ym. en tee mitään vaan itse elokuvien takia olen ajatellut...
Kysymys extend-versioista
5
766
Vastaukset
- pablo(LOTR fan)
Ehdottomasti kannattaa. Kuninkaan paluu on 50min pidempi kuin teatteri versio.
- kontu
itsellä tuo kuninkaan paluu pidennetty,siinä monia hyviä kohtauksia..esim. Frodo ja Sam örkkien mukana tuomivuoren luona..Faramir ja Eowyn parannuksen puutarhassa..Ehdottomasti parhain/pelottavin on kun gandalf kohtaa noitakuninkaan..aragon.legolas.gimli kohtaavat merirosvot..ja muutakin..oli todella hyvä!=)
- LOTR
tietysti!! ;) mäkin hankin kuninkaan paluun pidennetyn version tossa joulun alla ja todella hyviä kohtia oli!!! esim. sarumanin tuho ja sauronin suu yms.........
- poika
Ostaa koska näissä pidennetyissä versioissa gandalf vetää eowyniä perseeseen..
- population1
Jos et ole mikään suuri sormusten herra fani ja sinulla on jo aikaisemmat teatteriversiot, niin ei kannata maksaa lisätyistä kohtauksista lisää. Eri asia olisi jos olisit suurempi diggari, niin siinä tapauksessa tietysti, koska ext versiot syventävät ja selventävät suuresti elokuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302229- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510