Valtuusto ehdokkaat.

pööpili

Vaalit tuloo ehdokkaat on vaalikoneessa mustalla naamalla mukana. Kiusanhenkiä ja muita vittumaisia on nyt mahdollisuus saada muutamalla äänellä.

7

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunyvaan

On maailma muuttunut. Silloin kun minä olin nuori. Uskovaiset vittuili ku en oo naimisis. En kelvannut kuin maksaan pankin korkoo?? Vittuili silloin tavallinen pankkitoimi henkilö?? Ny on sitten hänelläkin murhetta?? Ha Haa.

• nykuuletulee

No uskovaiset luulee hallitsevansa tätä pikkukylä peliä?? Mutta meille älä tuu??
      Et sinä meitä saa sotaan?? Minä soittelen seiskalle näistä uskovaisten isistä??
      Antoiko pillua?? Miksi minä joudun maksaan??? Vastaa Jeesus fani?????

• kulliii

On minulla hienot päivät. Annoin pillua silloin joskus ja oli ihanaa?? Sitten mun äite hokas??? Paa kuulemaksaan tääsika joka nussi tiineeksi kullan murun??
      Kullanmuru on ihana???

• pelastasuomi

Kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestää. Moni puolue on ajanut asiat niin pitkälle että jokaisen tulee miettiä onko enää ehdokkaalla väliä, kunhan ehdokas ajaa voimakkaasti politiikkaa joka on viimeinen keino pelastaa yhteiskuntamme https://www.youtube.com/watch?v=Tl5kIoM3CmI

• persuille ei ääniä, mamuja tuovat lisää

• Kihniöensin

Tutkin vaalikoneessa olevien kihniöläisten kuntavaaliehdokkaiden mielipiteet kahdessa pakolaiskysymyksessä. Heistä vain neljä ilmaisi selkeän mielipiteen siitä etteivät halua kihniölle pakolaisia! Nämä ehdokkaat ovat seuraavat:
        Petteri Wiinamäki ps, Hannu Koivistoinen ps, Nina Niemenmaa ps ja Sami Leinonen keskusta. Eli näille ehdokkaille äänet jos ette halua tänne pakolaisia!

• Mina aanesta vaseimmisti meille raha ja pulua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3245
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      2197
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1810
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81