Vaalit tuloo ehdokkaat on vaalikoneessa mustalla naamalla mukana. Kiusanhenkiä ja muita vittumaisia on nyt mahdollisuus saada muutamalla äänellä.
Valtuusto ehdokkaat.
7
353
Vastaukset
- kunyvaan
On maailma muuttunut. Silloin kun minä olin nuori. Uskovaiset vittuili ku en oo naimisis. En kelvannut kuin maksaan pankin korkoo?? Vittuili silloin tavallinen pankkitoimi henkilö?? Ny on sitten hänelläkin murhetta?? Ha Haa.
- nykuuletulee
No uskovaiset luulee hallitsevansa tätä pikkukylä peliä?? Mutta meille älä tuu??
Et sinä meitä saa sotaan?? Minä soittelen seiskalle näistä uskovaisten isistä??
Antoiko pillua?? Miksi minä joudun maksaan??? Vastaa Jeesus fani????? - kulliii
On minulla hienot päivät. Annoin pillua silloin joskus ja oli ihanaa?? Sitten mun äite hokas??? Paa kuulemaksaan tääsika joka nussi tiineeksi kullan murun??
Kullanmuru on ihana??? - pelastasuomi
Kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestää. Moni puolue on ajanut asiat niin pitkälle että jokaisen tulee miettiä onko enää ehdokkaalla väliä, kunhan ehdokas ajaa voimakkaasti politiikkaa joka on viimeinen keino pelastaa yhteiskuntamme https://www.youtube.com/watch?v=Tl5kIoM3CmI
- Kihniöensin
Tutkin vaalikoneessa olevien kihniöläisten kuntavaaliehdokkaiden mielipiteet kahdessa pakolaiskysymyksessä. Heistä vain neljä ilmaisi selkeän mielipiteen siitä etteivät halua kihniölle pakolaisia! Nämä ehdokkaat ovat seuraavat:
Petteri Wiinamäki ps, Hannu Koivistoinen ps, Nina Niemenmaa ps ja Sami Leinonen keskusta. Eli näille ehdokkaille äänet jos ette halua tänne pakolaisia!
Mina aanesta vaseimmisti meille raha ja pulua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048