Hobby Hallin asiakaspalvelu- ja toimitusongelmat

KylläMulleNytPiisas

Olin vailla tulostinta. Aloin 8.3. katsella Hobby Hallin nettisivuilta tulostimia ja totesin, että tilaanpa Epsonin tulostimen, koska toimitusajaksi luvattiin 3-5 päivää. Sen kummemmin nettipalautteita etsimättä paiskasin kymmenien vuosien kanta-asiakaskokemuksella tilaukseni liikkeelle nettiavaruuteen.
Sähköpostiin tuli tilausvahvistus samantien.

Sitten ei alkanut kuulua mitään. Seuraavalla viikolla lähenin asiakaspalvelua sähköpostilla. Automaattinen vastaus, lupasivat ottaa yhteyttä. Omalla asiakassivullani luki tuolloin vain, että tilaus on vastaanotettu heillä. Sitten päätin soittaa asiakaspalveluun. Törmäsin vastaajaan, joka kertoi numeron vaihtuneen, ja minut ohjattaisiin automaattisesti uuteen numeroon. Kissan villat, pudotti saman tien puhelun poikki. Olin kuitenkin ottanut sen uuden numeron lapulle. Soitin. Jonotusta. Jonotusta. Jonotusta. Ja lopulta puhelu katkesi aivan itsellään.

Lähetin sähköpostilla palautetta. Ei mitään vastausta.
Jonotin puhelimessa yli puoli tuntia. Ei mitään vastausta.
Hobby Hallin nettisivuilla tunnukset olivat lakanneet toimimasta. Uusia ei saanut luotua. Soitin asiakaspalveluun, jonotusta ja jonotusta. Missään ei mainittu erikseen, onko jonotus maksullinen.

Seuraavana päivänä vittuunnuin oikein viimeisen päälle. Puoli tuntia ja risat jonotin jälleen, ja melkein putosin tuolilta, kun yhtäkkiä joku vastasi. Tilaukseni oli käynyt minulle jo turhaksi, joten koska tuote ei ollut edes lähtenyt heiltä mihinkään, yritin perua koko toimituksen. Ei, se ei käy, koska vaikka tilausta ei oltu toimitettu eikä edes lähetetty, tuotetta ei voinut perua enää. No, mitäs nyt? Minun kuulemma pitää odottaa, kunnes se tuote tulee postiin, ja sitten antaa sen palautua takaisin.

Koska olin valinnut Lindorffin kautta kulkevan erämaksun, soitin myös sinne. Olin nimittäin tässä vaiheessa jo käynyt kurkkimassa nettipalautteita ja jotkut olivat saaneet Lindorffilta laskun, vaikka tuote ei ollut edes vielä tullut. Ja lisäksi olivat saaneet karhulaskuja palautetuista tuotteista. Minun kohdallani L:n asiakastiedoissa jo näkyi tilaukseni, mutta lasku ei ollut kuulemma lähtenyt, kun tuotetta ei ollut vielä minulle postitettu. Sanoin palauttavani paketin, kun se joskus ehkä saapuu postiin. Lindorffilta todettiin, että sitten heille menee tieto asiasta, eikä laskua tarvitse maksaa. Toivottavasti näin, eivätkä ala minulta mitään karhuamaan.

No, nyt on 23.3., eikä omilla sivuilla Hobby Hallissa näy vanhat tilaukset. En siis tiedä, mikä on tilanne. Enää en ala heidän asiakaspalveluunsa puhelimella jonottamaan. Sähköposteihin, joita jo jossain välissä melko tulikivenkatkuisin sisällöin lähetin pari lisääkin, ei ole vastattu mitään. Firman Facebookissa (pääsee lukemaan, vaikka ei itse Facessa olekaan) on yhä enemmän pettyneitä asiakkaita kertomassa tarinoita viivästyksistä ja epäonnistumisista.

Jos yrityksellä on omistajanvaihdoksen ja varastomuutosten takia ongelmia, olisivat pistäneet lafkan kiinni muutamaksi viikkoa ja hoitaneet asian kuntoon. Edes nettisivujen asiakaspalautelomake ei toimi. Mikään ei toimi. Kannattaisi varmaan sulkea ikuisiksi ajoiksi.

Kunhan saan tämän tulostinhärdellin pysyvästi pois tapetilta, irtisanon asiakkuuteni kokonaan.

59

2259

    Vastaukset

    • Eipä tuolta Hoppu Hallista enää kannata mitään tilailla. Äitini tilasi jotain maaliskuun alkupuolella. Lähetystä ei ole tullut. Äiti yritti soitella, mutta jonossa sai roikkua monena päivänä ja kukaan ei vastannut. Pitäisi edes puhelinjonotus olla ilmainen, tai sitten pitäisi kertoa heti puhelun alussa, mitä se jonotus maksaa! Äiti sanoi, että ei enää edes tarvitse niitä tavaroita, eli antaa sitten kuulemma paketin palautua takaisin Hoppuun, kun se ehkä joskus ensin postiin saapuu. Muori oli meinannut niitä romppeita tupaantuliaislahjaksi ja ne tuparitkin olivat jo viime viikonloppuna, eli oli joutunut hankkimaan lahjan muualta. Kallista tavaraa vielä oli tilannut Lindorffin erämaksulla. Saas nähdä, tuleeko hänelle Lindorffilta lasku ja karhu ja karhun karhu, kun se paketti joskus saapuu ja lähtee välittömästi palautumaan HHalliin.

      • Kannattaa kuitata lähetys ja sitten vasta palauttaa, koska yrityksellä on oikeus periä lunastamattomasta lähetyksestä aiheutuneet kulut.


      • Kappas vaan. Hyvä tieto. Tuosta lähetyskulujutusta ei ole missään mainintaa.


      • Hobbari on paras!


      • Älkää ihmiset ostako vaikeudet alkaa heti , tavara tosi pahasti myöhässä, jos maksat tilattaessa lasku tulee pommin varmasti kahteen kertaan. Laskulle ostettaessa lasku tulee ennen tavaraa.ÄLKÄÄ IHMISET OSTAKO HOBBY HALLISTA . OSTAKAA KOTIMISILTA KAUPPIAILTA.


    • Hobby Hallin asiat on kaikki ihan retuperällä. Ei kulje toimitukset. Ei vastata puhelimeen. Ei vastata sähköpostiin.

    • Hobby Hallista ei kannata edes harkita tilaavansa yhtään mitään. Sähköposteihin ei vastata ikinä, asiakaspalveluun kun soittaa, niin ne ei tajua mistään mitään. Tuntuu että kaikki tuotteet menee heti rikki ja toimituksessa menee ikuisuus.

      Itsellä meni reilu 2kk siinä, että ne selvitti ettei kone mene takuuseen josta piti vielä maksaa 60€. Joo oli puol vuotta vanha 900 euron kone ja rahoille ei mitään vastinetta.

      Joo ja tota en tiennytkään, että asiakaspalveluun soittaminen maksaa ihan saatanasti. Montakohan kymppiä meni soitteluihin. Ei oltu viitsitty ilmoittaa puhelun ylimääräisistä hinnoista numeron vierestä ja pakottaa vielä soittamaan, kun ei vastaa sähköposteihin.

      Vitun hobbyhall toivottavasti menee konkurssiin mahdollisimman pian

    • Nonnih, kuukausi melkein kesti, että 3-5 päivän toimitusajalla luvattu tulostin saapui. Lähti heti asiakaspalautuksena takaisin. Se asia, johon omaa tulostinta olisi kiireen vilkkaa tarvittu, tuli hoidettua muilla konsteilla.
      Tästä eteenpäin en ikinä tilaa Hobby Hallista enää mitään.

      • surkeeta toimintaa . kun selvii tämä sotku että saan rahani pois tosta lafkasta niin en ikinä enää tilaa sieltä mitään. vastaisivat edes puhelimeen mutta ei , helkkarin pitkää saa vaan jonottaa ja rahaa palaa tähänki , kyllä ketuttaa ja lujaa.


    • Mitä te inisette aikuiset ihmiset? Hae gigantista jos ahdistaa odottaa. Hobby Hallilla on ollut isot varaston muutto käynnissä. Tässä perkeleen nykyajan kiire maailmassa luullaa että se tuote tulee tunnissa perille.

      • Kyllä paketin pitäisi seuraavana työpäivänä lähteä HH:stakin ja saapua 1 - 2 päivän sisällä tästä. Tulostimet ja niiden värit on yleensä edullisinta tilata Saksasta. Viikko korkeintaan menee toimitukseen ja saa halvemmalla kuin Suomesta.


      • Jos firma lupaa sivuillaan toimitusajaksi 3-5 päivää, miksi asiakkaan pitäisi muuta olettaa???Mulle aivan sama, jos yritys hoitaa jonkin varastomuuttonsa niin, että on käsi päässä ja suu auki, kun heillä ei menekään ihan putkeen, eivätkä edes yritä kunnolla hoitaa tilannetta. Pitävät puhelinlinjansa kiireisenä - eli ilmeisesti tahallaan linjan tukossa. Eivät vastaa lainkaan asiakkaitten sähköposteihin. Facebook on ollut viime kuukausina ainoa keino, jossa ärhentelevät asiakkaat ovat saaneet jotenkin kyseiseen lafkaan yhteyttä.

        Kyllä se on yrityksen hampaattomuutta, tuo toimitusten viivästyminen. Olisivat reilusti laittaneet nettisivuilleen tiedon, että munimme täällä muutaman kuukauden tilauksenne äärellä ja lähetämme sen ehkä joskus.


      • kokemusta.on kirjoitti:

        Kyllä paketin pitäisi seuraavana työpäivänä lähteä HH:stakin ja saapua 1 - 2 päivän sisällä tästä. Tulostimet ja niiden värit on yleensä edullisinta tilata Saksasta. Viikko korkeintaan menee toimitukseen ja saa halvemmalla kuin Suomesta.

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä!


      • Heh heh.. Nykyihmisen "kiirettä"


      • Meisseli1234567810111213 kirjoitti:

        Heh heh.. Nykyihmisen "kiirettä"

        Jopa on kumma, jos ei saisi olettaa toimitusaikojen pitävän kutiaan.

        jos sinulla on joutoaikaa, se ei tarkoita, että muilla välttämättä on.


      • Jos sinulla ei ole joutoaikaa hae rahalla kaupasta. Ei sillon varmaan verkko tilaaminen ole järkevää. Giganttiin kun menet niin saat heti tarvitsemasi mukaan. Ja mitä muutakaan voit odottaa Hobby hallilta jos siellä on kaikki ollut uudistuksen alla: verkkokauppa, varastot yms. Ja vielä postille siirsi varastonsa. Sen nyt tietää jo ennakkoon että aikataulut kusee ja kovaa kun on postista kyse. Todennäkösesti myös paketit hukkuu. Postin toiminta on nykyään jopa paskempaa kun vr.llä, saavutus sekin!


      • Kaikilla ei ole rahaa ostaa suoraan Gigantista. Hobby Hallista saa jonkin luottofirman osarilla tavaraa.-

        Ja kaikilla ei Giganttia ole lähimaillakaan.


      • Tarvii tulostimia ostella osamaksulla... Huoh mihin tämä Suomi on menossa.


      • Osamaksusuomifi kirjoitti:

        Tarvii tulostimia ostella osamaksulla... Huoh mihin tämä Suomi on menossa.

        Moni äveriään oloinen ostaa ruokansa luottokortila... Turha sun on siinä päteä, jos joku vähävarainen ostaa tulostimensa osatilla.


      • Kiitos tiedosta.


      • Onkohan se varaston siirto vieläkin menossa kun tilasin tavaran 21.9 nyt pn 8.10 tuotteen arvioitu toimitusaika oli 5.10 ja nyt asiakaspalvelusta sanottion että olisi tulossa 25.10????ei missään muualla oteta ensin tilausta ja vasta sitten aleta sitä valmistamaan paitsi sotkassa.


    • Hobby Hall nakertaa itseltään asiakkaita pois noilla hölmöilyillä.

    • On todellakin mennyt ihan älyttömän typeräksi sivut. Itse tilasin noin vähän yli viikko sitten. Sivuilla luki, että tuotteen toimitus aika on noin viikko.
      No hiukan yli viikko on jo mennyt.
      Sivulla on lukenut jo monta päivää, että, että lähetetty. Montakohan päivää niitten lähetys kestää.
      Lasku on tullut, mutta tuote ei ole vaan tullut. Huonoksi on mennyt.

    • Asiaton viestiketju!

    • Hoppuhallin ongelmat kuulemma jatkuvat yhä. Viesteihin ei vastata. Puhelin varattu koko ajan.

      Jotain hämärää sen firman voinnissa on.

      • Aikoinaan Anttila ja Hobby Hall olivat postimyynnin kuninkaita. Niiden kuvastoissa oli monipuolinen valikoima, kaikkea kaikille. Alas on tultu ryminällä.

        Esim. Anttilalla oli niin vahva brändi Suomessa, että vaatii kyllä jo erikoisosaamista, että se ryssitään.

        Biltema sentään vielä jaksaa. Niillä muuten vain Suomessa voi tilata verkkokaupasta, vaikka yritys kai Ruotsissa alunperin postimyynnillä aloittikin.


    • Anttilan postimyynti olikin vertaansa vailla. Ja niin oli Hobby Hall myös ennen tätä viimeaikaista sählinkiä. Kuin vesi hanhen selästä näkyy valuvan asiakaspalaute heillä. Joko ei vastata lainkaan, tai sitten esim. Facessa heillä poimitaan sieltä täältä joku valittaja ja pyydetään yksityisviestiä. Ja niittenkään seurauksena ei näytä kaikki asiat silti hoituvan.

      • Huonoksi onmennyttiedossaonjo


    • Siis mikä noilla HH:n sivuilla oikein on?? Tuotteita pitäisi olla, mutta kun klikkaa sitä kategoriaa, ei tulekaan yhtään mitään! Ihan kuin koko kauppa olisi tyhjennetty...
      Kyllä on ikävä sitä vanhaa nettikauppaa, minulla ei kyllä ollut mitään ongelmia sen kanssa.
      Monet ostokset tein ja vähävaraisena kokoamistaidottomana naisena olin onnellinen, kun sain myös valmiiksi koottuja huonekaluja. Hermot säästyivät.

      • Alas mennyt kun lehmän häntä koko pulju.


      • Niin alas ettei ylös enään pääse.


    • Tämä on kohta Anttila kakkonen. Älkää maksako etukäteen mitään ja luottokortilla tai laskulla tilaukset niin ei pääse käymään että rahat menee mutta tavarat ei tule.
      Alkuperäisestä Hobby hallista ei ole jäljellä kuin nimi ja ihmisten muistikuvat vanhasta Hobby Hallista. Tällähän sitä businessta yritetään sitten tehdä. Tässä tapauksessa huonosti toimii.

      • Ei voi ko ihmetellä niiden ja Lindorffin toimia ihan peestä molemmat ei ikinä enää asiakkaaks vaik olen vuodesta 1978 asiakas ollutkin


      • Ihan paska lafka nykysin!!!


    • Diipa Daapa osaaksä uida jfjfjdbwksks

    • Sivut kun museo

    • Hobby Hall uusi omistaja??

    • Hobbari on nykyään surkea! Ennen vanhaa oli yks parhaimpia mitä löytyy.

    • Beibi on onnellinen!

    • Okk

    • VERKKOKAUPPA.COM JA HOMMA TOIMII!

    • HOBBARI OLI 2000 LUVUN ALUSSSA VIELÄ KOVA JUTTU

    • no eläpä mitä ku toimitus näkyy tökkivän vielä tänäkin päivänä ,tilausta odotan omilla sivuilla lukenu jo pari päivää et pakataan mahtaa olla mahtavassa paketissa ku ei oo vieläkää lähetetty,avardalta samaan aikaan sähköpostiin ilmoitus et luottopäätöstä ei hyväksytty vaikka luottotiedot aina olleet kunnossa voi hyvät hyssykät jos tilaus joskus tulee nii en ikinä tilaa pirun puljusta mitään..ai nii soitin avardalle nii sanottiin et sähköpostiin tullu viesti aiheeton ja luotto kunossa heillä kuulemma jotaki ongelmia et silleen...

    • Töykeä käytös puhelimessa kun soitti, tilaus jätetty ennen joulua missä joululahjaksi tilattu tuotteita 🙈😱2-5 kestolla piti tulla eipä ole näkynyt tänä päivänäkään viellä. Mutta eipä tarvitse enää tilata 😠😡

    • Mä olen kuukauden yrittänyt saada tietoa heiltä missä tilaukseni on, onko tulossa ja jos ei niin miten saan rahojen palautuksen. Toimituksessa joululahjoja (meni jo) ja muutakin kotiin, yhteisarvo 500 euroa. Alkaa haista huijaukselle koko toiminta, kun eivät pysty asiakaspalvelussa kuin pahoittelemaan koulutuksensa mukaisesti, mutta eivät näe tilauksen tietoja.

      Olin yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja sain ohjeet miten toimia heidän kanssaan ja miten edetä. En suosittele kyllä tämän kokemuksen perusteella laittamaan rahojaan tähän paikkaan.

    • Voihan *****...... 9 päivää itse odotellut tilausta... Asiakaspalvelusta sain 2 päivää sitten vastauksen "Pakettisi on lähetyksen tilassa ja toivottavasti toimitetaan sinulle lähipäivinä."

      Luojan kiitos en maksanut ennakkoon..... Saisipa peruttua koko tilauksen.

      ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN HOBBYHALLISTA HYVÄT IHMISET!

    • Saapa nähdä miten käy! Tein amatöörimokan ja saa nähdä kärsiikö tyhmästä päästä koko ruppi ainakin siltä tuntuu kun tätä ketjua lukee. Eli siis tilasin hobby hallista motorolan kännykän ja siihen näytön suojalasin. Tilauksen jälkeen tuli tilausvahvistus ja maksoinkin tuotteet heti verkkopankissa.

      Nyt illalla sitten kävin hobbyhallin sivuilla katselemassa puhelinta nyt kun klikkaan puhelinta niin tulee ilmoitus hups tuotetta ei löydy nousi karvat pystöön vai niin tätäkö tämä on. Nyt sitten toivon sydämen pohjasta että ehkä ne lähetti mulle sen viimeisen ettei tule kohta sähköpostiin ei oo viestiä ja tuote maksettukin jo.

      Jos olisin ollut viisas olisin ensin etsinyt hobbyhall kokemuksia keskusteluja mutta nyt valitettavasti tein väärinpäin 🙄 noh täytyy pelätä pahinta ja toivoa parasta että kaupat kuitenkin onnistuisi.

      • Päivitys omaan viestiin! Ei onnistunut kaupat sattumalta huomasin että hobbyhall tai avarda siis oli palauttanut rahat tililleni paripäivää tilauksen jälkeen. Ei edes viestiä laitettu että tuotteita ei ole ja kaupat perutaan. Pääasia että rahat on palautettu nyt olen jo tuotteeni muualta tilannut. Hobby hall ilmeisesti myy tavaraa jota ei ole edes olemassa. Miten voi olla noin sekasi verkkokauppaja inventaariot ja kaikki seuranta miten tuotteita jäljellä vuonna 2020 onko tuo nyt sitä virolaista työasennetta ketään ei kiinnosta? Tuotteissa vielä luki vihreällä joka yleensä tarkoittaa että tuotteita on reilusti varastossa ja toimitusaika 3-5päivää. Plussaa kuitenkin siitä että rahat oli palautettu nopeaa jos jotkun ovat joutuneet taistelemaan senkin asian kanssa. Kertakaikkiaan noin epävarmaa toimijaa ei voi suositella kenellekään täyttä hakuammuntaa ja arpapeliä ja kaikenlisäksi vielä äärimmäisen hidas en tiedä mitään firmaa joka olisi noin hidas ulkomailtakin tulee valehtelematta puolet nopeampaa. Minun osalta oli kyllä eka ja vika testi ja ihmettelen miten noin hälläväliä asenne virma voi ylipäätänsä olla olemassa vielä? Ei taida konkurssi olla kaukana...


    • Eipä näy meidänkään tilausta vaikka pitäisi olla jo toimitettu. Eikä ole tullut kyllä mitään tietoakaan alun tilausvahvistuksen jälkeen.

      Älkää tilatko täältä mitään, haiskahtaa tämän firman touhu.

    • Virolainen työmoraali ja voit olla varma että mikään ei toimi!

      t: Kerrasta viisastunut.

      • Aivan järkyttävä firma, kun palautuksesta on kyse. Viallisen rahtituotteen palautus on tehty aivan mahdottomaksi. Älkää vaan ostako mitään täältä.


    • Tässä varoituksena kaikille, jotka harkitsevat tilaavansa jotain Hobbyhallista:

      Tilasimme Hobbyhallin verkkosivujen kautta uuden sängyn, patjat sänkyyn, petivaatteita yhteensä yli 900 eurolla. Saimme arvioidun toimitusajan kahden kuukauden päähän tilauksesta. Noin 1,5 viikkoa ennen arvioitua toimitusaikaa lähetimme sähköpostia Hobbyhallin asiakaspalveluun selvittääksemme tarkempaa toimituspäivää, jotta osaisimme olla kotona toimituksen saapuessa. Tähän viestiin emme koskaan saaneet vastausta.

      Noin viikkoa ennen arvioitua toimituspäivää soitimme Hobbyhallin asiakaspalveluun, jossa huonosti suomea puhuva naishenkilö vastasi puhelimeen kertoen vain nimensä (ei esitellyt itseään Hobbyhallin työntekijänä tms.) ja hän vakuutti puhelimessa hyvin töykeään sävyyn, että sänky saapuu arvioituna toimituspäivänä. Tässä vaiheessa laitoimme oman vanhan sänkymme myyntiin ja se menikin hyvin nopeasti kaupaksi. Myimme vanhan sänkymme ja otimme väliaikaisesti käyttöön ilmapatjan.

      Kaksi päivää ennen arvioitua toimituspäivää Hobbyhallista tuli meille sähköpostia, että tilaamamme sänky on loppuunmyyty ja muut tuotteet tulisivat meille arviolta kuukauden päästä eli toimitusaika pitenisi ja tilaamaamme sänkyä emme tulisi saamaan. Olimme täysin tyrmistyneitä tästä. Miten sänky voi olla loppuunmyyty, kun maksoimme sängyn jo kaksi kuukautta sitten ja tämän lisäksi huomasimme noin viikkoa ennen Hobbyhallin sähköpostin vastaanottamista, että tilaamamme sänky löytyi tarjoushinnalla yhä Hobbyhallin verkkosivuilta! Tässä vaiheessa vastasimme sähköpostiin, että haluamme perua koko tilauksemme ja haluamme rahamme takaisin. Sähköpostiimme vastattiin muutaman päivän viiveellä ja vastaus oli suuntaan katsotaan mitä voimme tehdä.

      Onneksi tajusimme tässä vaiheessa ottaa yhteyttä Avardaan, jonka kautta ilmeisesti kaikki rahaliikenne Hobbyhallin ja asiakkaan välillä tapahtuu. He ilmoittivat ottavansa yhteyttä Hobbyhalliin. Noin viikko tästä eteenpäin Avardalta ilmoitettiin, että asia on kunnossa ja saimme rahamme takaisin.

      Täten neuvon kaikkia välttämään tilaamista Hobbyhallista! Hobbyhall ei ole enää suomalainen firma. Hobbyhall meni konkurssiin aika päiviä sitten ja verkkokauppa myytiin Viroon. Tätä nykyä Hobbyhall ei ole millään tavalla luotettava tai asianmukainen kauppa. Kiitos!

    • Tilasin 27.2. 2020 hyvässä tarjouksessa (330€) olleen Karol kulmavuodesohvan, jossa näytti olevan 14 päivän palautusoikeus.

      Tuote saapui rahdin tuomana 6.3.2020. Eivät suostuneet tuomaan sohvaa ulko-ovelle, vaan jättivät pihamaalle (asun toisessa kerroksessa). Noh, siinä mieheni kanssa yhdessä kannoimme paketit kotiin. Kotona avasimme paketit ja ikävä kyllä huomasimme, ettei tuote vastannut kuvassa ollutta, luvattua sohvaa. Kasaamisohjeet olivat ainoastaan tsekin kielellä. Sohvan kasaaminen osoittautui mahdottomaksi, sillä palasia ei voitu kiinnittää toisiinsa niillä muttereilla ja ruuveilla, joita sohvan mukana tuli. Lisäksi sohvaan olisi pitänyt PORATA ITSE REIKIÄ, jotta kiinnike oltaisiin saatu paikalleen. Sohvassa oli myös REPEÄMIÄ, MUSTIA SORMENJÄLKIÄ JA VANERILEVY OLI RIKKI USEASTA KOHDASTA. Ensimmäinen soitto Hobby Halliin. Lupasivat laittaa pistin hakemaan tuotteen pian.

      Siinä ihmetellessämme sohvan osia, huomasimme pienen ötökän. Pelästyimme, sillä se näytti aivan KUOLLEELTA LUTEELTA. Soitimme uudelleen Hobby Halliin ja kerroimme löydöksestä. Sieltä luvattiin hakea tuote hyvin pian. Lähetimme pitkän sähköpostiviestin kuvineen tuotteesta ja sen vioista.

      Noutoa ei kuulunut. Viikonlopun jälkeen sieltä soitettiin ja kysyttiin luteesta. Kerroin lähetetystä sähköpostista ja kuvista, jotka olimme lähettäneet. Olimme yhteisymmärryksessä.

      Kun asiakaspalvelusta ei kuulunut, olin sinne sähköpostitse ja puhelimitse yhteydessä. Luvattiin aina palata asiaan. Sohva seisoi varastossamme ja pelkäsimme, että saamme asuntoomme luteita.

      Muutaman päivän kuluttua minulle soitettiin asiakaspalvelusta ja todettiin, että voin omakustanteisesti tuotteen lähettää ja palauttaa, mutta minun täytyisi itse maksaa sohva, koska se olisi luteiden vuoksi käyttökelvoton. Tuhahdin, että ötökkä oli heiltä peräisin ja sohva oli muutenkin kasaamiskelvoton ja rikkinäinen. Luvattiin taas palata asiaan. Lähtin uudelleen sähköpostilla kuvat.

      Lähetin lopulta sähköpostin, jossa uhkasin lähestyvän Suomen ja Viron kuluttajaneuvontaa, sillä tuote oli myyntikelvoton. Sain pahoittelut ja soiton, jossa ehdotettiin hinnanalennusta. Sähköpostilla he pyysivät lisää kuvia, jotka lähetin. Tämän jälkeen he totesivat, että tuote on kasaamiskelpoinen ja jonkun hintahyvityksen voivat ehkä tuotteesta antaa.

      Palautusoikeus on VALHETTA. Tuotetta ei pysty palauttamaan, vaikka kuinka odottaisi, ettei se vastaa tilattua. Nähtäväksi jää, saadaanko tätä sohvaa ikinä kasaan, sillä enpä ole kuullut sohvasta, jossa käsinojat ja selkänojat olisivat irrallisia paloja. Sohva ei ole edes 100euron arvoinen. Ilmeisesti ötököitä ei ollut sen enempää, mutta hyvin epäileväisin mielin olemme.

      ÄLKÄÄ MENKÖ LANKAAN! Hobby Hallista ei kannata tilata mitään! Se on suuri huijaus!! Pahimmassa tapauksessa sieltä voi oikeasti saada luteita jne.

    • Ei ole näköjään asiat yhtään parantuneet, Itse olen nyt jo 2 viikkoa odottanut HETI maksettua tavaraa, Paketin piti tulla jo edellisviikolla, ei kuulunut, No seuraavalla viikolla soitin hobbyhalliin, sanoivat että tuotetta ei olisi saatavana että seuraavalla viikolla tulisi paketti. No ei kuulunut mitään, paitsi että sähköpostiin tuli pahoitteluviesti ja siinä luvattiin tuote seuraavalle viikolle. Tässä kohtaa soitin asiakaspalveluun ja peruin tilauksen. Oli tasan viimeinen kerta kun kyseisestä paikasta enää mitään tilaan. Eli jos ongelmat on jo vuonna 2017 alkaneet niin jos mitään muutosta ei ole tulossa, niin IHMISET VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ KAUPPAA. :( Muualla asiat hoituu hyvin, mutta EI tässä kaupassa.

    • Vastaavaa kokemusta myös. Älkää vaan tilatko mitään tuolta. Puhelimessa ei osata auttaa eikä sähköposteihin vastata. Täyttä sekundaa myynnissä eikä asiakaspalvelu toimi lainkaan!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

      rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      192
      11122
    2. Sofia muuttaa?!

      Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1990
    3. Sanna Marinin hallituksen hanke tyrmistyttää:

      1680 euron kuukausituloilla pitää maksaa 25000 euron remontti? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marinin-hallituksen-hanke-tyrmistyttaa-1680-eu
      Maailman menoa
      211
      1553
    4. Martina oli alle vuorokauden Vicin kanssa

      Eskon ja Martinan ig näkee, Vici tuli eilen illalla pitkästä aikaa Martinalle. Martina hyvä äiti laittoi aamulla videota, ovat ihan kaksin Vicin kanss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1479
    5. Sohvi takaisin Eirassa

      Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      109
      1437