Terve,
2002 Chrysler Sebringiin pitäisi vaihtaa ylemmän takatukivarren pallonivel vasemmalta. Voiko ylemmästä tukivarresta vaihtaa pelkän pallonivelen, vai onko nivel prässätty kiinni? Silloinhan pitäisi vaihtaa koko ylempi tukivarsi uuteen ( joka maksaa reilut 240 euroa, auts!)
Tuossapa kuva tukivarresta pallonivelineen
https://www.jenkkiosat.com/images/products/502-1341-1_orig.jpg
Takatukivarren ylemmän pallonivelen vaihto
9
2084
Vastaukset
- UusiOnAinaUusi
Eiköhän se ole vaihdettava koko tukivarsi. Ainakin youtubessa olevissa parissa ohjeessa vaihdetaan koko tukivarsi eikä palloniveltä.
https://www.youtube.com/watch?v=7G6EcOrdPTI - sebe2002
Voi vaihtaa pelkän nivelen. Motonetistä löytyy etummaisen nivel mutta sama nivel sopii myös taakse :)
- okoakakoak
Meinaatko, että käy
- mjotonetti
Motonetin nivelet ei kauan kestä, pari kymppiä lisää niin saat laadukkaamman ja
kestää 200.000km.- sebe2002
saattaa pitää paikkansa, seuraavaksi vaihdan ameriikaska tilatun... kohta ollut vuoden motonetin osa, vielä ehjä...
- sebe2002
ai niin, kannattaa muistaa myös rasvata sitä uutta niveltä, oli motonetin tai ei... :)
- ryysleeerr
sebe2002 kirjoitti:
ai niin, kannattaa muistaa myös rasvata sitä uutta niveltä, oli motonetin tai ei... :)
Onko easy homma vaihtaa? aika mukava säästö jos noin todellakin on? tuskin nuo pallonivelet montaa sataa maksavat:)
- sebe2002
no se linkki irti ja prässillä vanha pois ja uusi tilalle. Itse en ole vaihtanut mutta paikallinen autokorjaamo otti 148e sis. osa Motonestista ja työ.....
- 2006SignatureE
Pari vuotta uudemmissa nuo osat tehty teräksestä.
Kestävät tupasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886