Terve,
2002 Chrysler Sebringiin pitäisi vaihtaa ylemmän takatukivarren pallonivel vasemmalta. Voiko ylemmästä tukivarresta vaihtaa pelkän pallonivelen, vai onko nivel prässätty kiinni? Silloinhan pitäisi vaihtaa koko ylempi tukivarsi uuteen ( joka maksaa reilut 240 euroa, auts!)
Tuossapa kuva tukivarresta pallonivelineen
https://www.jenkkiosat.com/images/products/502-1341-1_orig.jpg
Takatukivarren ylemmän pallonivelen vaihto
9
2344
Vastaukset
- UusiOnAinaUusi
Eiköhän se ole vaihdettava koko tukivarsi. Ainakin youtubessa olevissa parissa ohjeessa vaihdetaan koko tukivarsi eikä palloniveltä.
https://www.youtube.com/watch?v=7G6EcOrdPTI - sebe2002
Voi vaihtaa pelkän nivelen. Motonetistä löytyy etummaisen nivel mutta sama nivel sopii myös taakse :)
- okoakakoak
Meinaatko, että käy
- mjotonetti
Motonetin nivelet ei kauan kestä, pari kymppiä lisää niin saat laadukkaamman ja
kestää 200.000km.- sebe2002
saattaa pitää paikkansa, seuraavaksi vaihdan ameriikaska tilatun... kohta ollut vuoden motonetin osa, vielä ehjä...
- sebe2002
ai niin, kannattaa muistaa myös rasvata sitä uutta niveltä, oli motonetin tai ei... :)
- ryysleeerr
sebe2002 kirjoitti:
ai niin, kannattaa muistaa myös rasvata sitä uutta niveltä, oli motonetin tai ei... :)
Onko easy homma vaihtaa? aika mukava säästö jos noin todellakin on? tuskin nuo pallonivelet montaa sataa maksavat:)
- sebe2002
no se linkki irti ja prässillä vanha pois ja uusi tilalle. Itse en ole vaihtanut mutta paikallinen autokorjaamo otti 148e sis. osa Motonestista ja työ.....
- 2006SignatureE
Pari vuotta uudemmissa nuo osat tehty teräksestä.
Kestävät tupasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4022699Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys172138Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1112135- 1061665
Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2321511Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1861210Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak1931149Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1491141Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v601053TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p201040