Romahtanut kunto

sänkypotilas

Anteeksi, jos olen ollut ajattelematon. En tiennyt, että menen näin huonoon kuntoon tai ehkä meninkin sen vuoksi, etten ottaisi yhteyttä sinuun.
Jos taivaaniskä laitto sropin. Tiedä, mitä hullua olisin tehnyt, jos olisisn yhtä vauhdikkaassa kunnossa, kuin kohtaamisemme aikaan olin.
Kaikkea hyvää!!

9

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelin

Luin romanttinen kunto... :/ joten romahtanut ei ole hyvä juttu. Koskaan ei voi tietää mitä elämä tuo eteen. Asioita tapahtuu, ehkä niillä on tarkoitus, ehkä ne vaan tapahtuvat.

• ymmärränerilaisuutta

Niin se varmaan on. Ei me tiedetä aamulla heräämisen jälkeen, että mitä sekin päivä tuo tullessaan. Hyvä on olla rehellinen itselleen ja muille ihmisille.

• ajattelin

Eikä se ole sinun vikasi ap jos kuntosi takia et voinut ajatella kuin itseäs. Se oli ja on tarpeellista ja niin sen pitääkin olla. Hyvää ja parempaa kevättä.

• valoakohti67

Kunto kohillaan sitä kaikille toivon eikä taivaan isäkään halua ketään nurkkaan makaan laittaa koska hän on hyvä ja auttaa jos tarve siis on.Me uskomme siis hyvään ja emme kanna kaunaa niinkuin meiän tulee joskus tehtyä.Etiäppäin on elävän mieli ja hyvää kevättä kaikille lukijoille.

• Jokusairaus

sulla varmaan on romahtaneen kunnon vuoksi. Mikä? Masennus, vai joku elimellinen sairaus?
      Molemmathan on hoidettavissa, mikäli ei todella sairaus mihin ei hoitoa ole.

• SillaiKai.taas

Anna kun arvaan. Työpaikka-ihastus varattuu. Loppui kättelyssä kun nainen joutui petipotilaaksi ja töihin paluu auki.... sama se mistä syystä sairas. Taivaan isä laittoi synninteolle onnex stopin.

• SillaiKai.taas kirjoitti:

Anna kun arvaan. Työpaikka-ihastus varattuu. Loppui kättelyssä kun nainen joutui petipotilaaksi ja töihin paluu auki.... sama se mistä syystä sairas. Taivaan isä laittoi synninteolle onnex stopin.

Anteeksi, mutta tämä sinun kommenttisi vaikuttaa AIVAN
        keskustelun aloittajan kirjoittamalta. Vastasitko itse itsellesi?

Pieni silmäpeli, vailla fyysistä kontaktia, ei ole vielä mitään pettämistä. Eivät myöskään muutamat flirttailevat sanat. (En kylläkään ole ihastunut TYÖPAIKALLA todella kehenkään, joten minua "vihjailusi" ei koske.)

• SillaiKai.taas

Saat kyllä anteeksi, heh, kun en ole ap enkä tiedä mikä on oikea tarina, minä vain arvasin tuommoista kun se on aika yleistä tommonen työpaikkaromanssi.

• Parane pian.

T. Aloituksia tekemätön, kuten jo nimimerkkikin kertoo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      162
      1374
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      965
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      705
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      620
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      612
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      35
      604
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      19
      580
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      567
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      553
    Aihe