Kauhajoki lehti

Kepulikostaa

Näköjään 2000: nen merkinsääntö ei koske kaikkia kuntavaali ehdokkaita.Taidan peruuttaa koko lehden.

16

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasaarvoakepunmalliin

      Niin, päätoimittajan puoluetoverilla on erikoisoikeuksia, on saanut muitten kirjoitukset jo etukäteen luettaviksi, että voi vastata jo samassa lehdessä.

      • Puoluetoveri

        O.


    • kepulaiset_pilaavat

      ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ KESKUSTAA

      KEPU PILAA KAIKEN

    • Haluaisin heittää kaikki kepulaiset jokeen.

      • ympäristöjätettä--

        Kepu on julistettava ympäristöjätteeksi


    • kstj

      Oli Lasselta asiallinen kirjoitus. Kun sen lukee niin tyhmempikin ymmärtää - onko tällä palstalla vielä tyhmempiäkin. Olisi tietenkin jakaa useampaan osioon niin ei olisi koko ylittynyt.

      • Julkinen

        Kirjoitus oli ihan ok mutta päätoimittajan ammattietiikka ei ole ajan tasalla.


      • Voisikko
        Julkinen kirjoitti:

        Kirjoitus oli ihan ok mutta päätoimittajan ammattietiikka ei ole ajan tasalla.

        sinä, joka olet ilmeisesti ainakin omasta mielestäsi älykkö, kertoa ammattietiikasta ja miksi se ei ole ajan tasalla.


      • laisssa_rikolliseksi

        Kepulaisuus on saatava laissa rikolliseksi teoksi ja kansalaisille on annettava tarpeelliset oikeudet kansalaispidätyksiin


    • koko leherellä voi pyyhkiä perseensä

      • kloiö

        Kyllä lehti antaa kaikille mielipidesuunnille tilaa. Enemmän poikkeaville mielipiteille kuin mitä kuuuluisi.


    • tarkkailu

      Lasse on ihan ok, mutta siivelläeläjiä riittää ja ne vasta on kauheita.

    • Urheilujutuissa

      julkaistujen merkkien määrä on täysin metässä siihen mikä lukijoita kiinnostas? Kannattas tehdä lukijakyselytutkimus...luulis ainakin moottoriurheilun vähentyvän lehen sivuilta mitäänsanomattomine valokuvineen. Taidetaan me lukijat olla osasyyllisiä, kun ei uskalleta mennä antamaan juttuvinkkejä eikä palautetta.

    • Juttuehdotus

      olis että Laitasaaressa ollut Rogaingnisuunnistus ja Lustilan polkujuoksu sais pallo- ja moottorikirjotusten välissä vähäsen tilaa.

    • mistähän nyt on KIRJUUTELTU... varmahan jonku heikkolahjaasen "saavutuksista" moottoriurheilun parissa tai muuta turhaa paskaa. ketään ei KIINNOSTA.

    • Anonyymi

      Paikallisuutisiahan lehden pitäisi uutisoida, ei Afrikan, ei poismuuttaneen loma- ja perheasioita. Moottorijutuissa voisi olla vain kauhajokisten osallistujien saavutukset, koripallossa pitäisi jutut olla lyhempiä ja keskittyä enemmän kauhajokisiin pelaajiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe