Tänään kokoonumme rukoilemaan Lahden puolesta

Ihmeidenodotuksessa

Tule mukaan rukoilemaan Lahden kaupungin puolesta, että tästä kaupungista tulee Jumalan kaupunki, jossa oikeus ja vanhurskaus toteutuu ja ihmiset ovat toisiaan kohtaan lempeitä ja auttavaisia.

Babtistiseurakunta rautatieaseman lähellä 24.3.2017 klo 19 mukana eri seurakunnat Lahden seudulta.

Ellet pääse paikelle, rukoile kotona tai missä oletkin.

7

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahtiriistäjienvallassa

      Rukoilkaa että rikolliset ja ahneet saadaan pois päättäjien viroista ja köyhä riistetty kansa ymmärtäisi äänestää niitä jotka oikeasti haluavat parantaa ihmisen mahdollisuutta elää ja olla osa ihmiskuntaa.

      • Ihmeidenodotuksessa

        Aika vaihtaa Jumalaa koska Raamtun jumala suojelee noita ihmisiä. Muistakaa PAAVI Borgia esim. sai tehdä pahaa Jumalan alla--- siis päällä


    • Rikolliseteduskunnassa

      Pyydän rukousta omasta puolestani että Jumala ottaisi minut pois maanpäältä. Tätä helvettiä ei enää kestä. Riistäjä riistää ja köyhää raastetaan puolelta jos toiselta. Maa on tullut täyteen väkivaltaa ja pahuutta tehdään lain varjolla kun pahimmat rikollisetkin päästetään vapaaksi kadulle jatkamaan pahuuttaan.
      Tämä on monin verroin pahempi kuin Sodoma. Kuinka kauan Jumala katselee kun lapsia teurastetaan?

      • Ihmeidenodotuksessa

        Viskaa Jeesus turbiiniin ja syö lihat. Älä masennu epäjumalan takia joka tekee ja sallii noin pahoja asioita? Jumala on Kämmenellä ja terka rakoilla katsoo lasten tuskaa. Nosta keskisormesi ristin merkiksi ja sano "Jeesux", Jeesus haisee

        aivan kuten alias Savonarola on meille opettanut!


    • Ihmeidenodotuksessa

      Rukoilkaa että Jeesus eli Saatana voitettaisiin ja tuo avauksen toive toteutusi.

      Jeesus avataan Pääsiäisenä torilla ja veret ja lihat jaetaan nälkää näkeville. Necksnapin jälkeen minä otan koipipalan ja Tappara vetää tasapaloja kaikille.. niin hyvää lätkää, Amen

    • Ihmeidenodotuksessa

      Sen jälkeen hänen suustaan kuului korahdus ja hänen silmänsä kääntyivät ympäri. Huusin ja pissin housuuni hurmostilassa.

      Tilasta puheenollen seinät olivat KAKASSa JA KUOLASIN KUIN KAMELIN RAAMATUSSA. Hakksin päätäni PATTERIIN HURMOKSESSA JA PUHUIN homonkielellä "jag är bög bög bög BÖG, uskotko!!!!!!!!uSKO!!!!!!"

    • siunausLahdelle

      Jotain hyvää on tapahtumassa sentään, kun vihollinen on noin aktiivisesti liikkeellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe