Jeesus sovitti synnit Golgatan ristillä!

Jeesuspelastaanyt

Och samma på svenska!

151

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeaevankeliumi

      Juuri tätä Raamatullista totuutta harhaoppeihin sekaantunut kristillinen yhteisö Suomessa kaipaa puhdistuakseen antikristillisestä hengestä.

      Jeesus Kristus, ihmisen,äitinsä neitsyt Marian synnyttämä, Jeesus Kristus Pyhästä Hengestä siinnyt,lihaan tullut, Jumalan Poika ja myös ihmisen poika,hän sovitti syntimme Golgatan ristillä roikkuessan nauloilla ristiin naulittuna ja siinä vuodatti sovintoverensä ja kuoli ja sanoi juuri ennen kuolemaansa ja kuolinhetkellään,se on täytetty,Isä sinun käsiisi minä annan henkeni.

      Se on täytetty eli syntimme sovitettiin ja tämä Jeesuksen Kristuksen sovintoveri puhdistaa kaikesta synnistä.

      Tämä totuus tulee julistaa kirkkaasti Jumalan seurakunnissa, eikä julistaa mitään muuta, väärää jeesusta ja epäraamatullisia asioita , kuten on osin harhauduttu tekemään ja uskottu keksittyä valhe-evankeliumia mitä ei lue Raamatussa.

      • Ristintyönevankeliumi

        Aamen! Raitista tekstiä! Halveksittu ja maahanpoljettu Jeesuksen ristin työ pelastaa yhä ihmisiä Jeesukselle, uskon kautta Jeesukseen!


      • Ierika
        Ristintyönevankeliumi kirjoitti:

        Aamen! Raitista tekstiä! Halveksittu ja maahanpoljettu Jeesuksen ristin työ pelastaa yhä ihmisiä Jeesukselle, uskon kautta Jeesukseen!

        Jeesus nyt oli vain vähän vinksahtanut avioton lapsi. Eipä kannata odottaa siltä liikoja 2000v maatumisen jälkeen.


      • lautanainen
        Ierika kirjoitti:

        Jeesus nyt oli vain vähän vinksahtanut avioton lapsi. Eipä kannata odottaa siltä liikoja 2000v maatumisen jälkeen.

        - muistaakseni Jeesus kavalsi synagoogan kassan ja joutu puihin , siitä on puhuttu vähemmän .


      • oipoi

        Ei uskontoa (=harhaoppia) - ei syntiä. Ei tarvetta sovituksille, loitsuille tai uskovaisten taikamenoille.
        Toivotan hyvää jumalatonta elämää kaikille.


      • Anonyymi
        lautanainen kirjoitti:

        - muistaakseni Jeesus kavalsi synagoogan kassan ja joutu puihin , siitä on puhuttu vähemmän .

        ”Ja kun he olivat häntä pilkanneet, riisuivat he häneltä vaipan, pukivat hänet hänen omiin vaatteisiinsa ja veivät hänet pois ristiinnaulittavaksi.”


    • Iiigor

      EVVK. Ei taikauskoa - ei syntiä. Täysin turha käsite ihmisten riesaksi ja alistamiseksi kehitetty.
      Elellään vaan ihmisiksi.

      • Ei.onnistu.ei.ei

        Hyvä neuvo, se ihmisiksi eläminen. Se tosin onnistuu paremmin jopa sodat palstalla, kuin raamattu palstalla.


      • Niinonnistuukin
        Ei.onnistu.ei.ei kirjoitti:

        Hyvä neuvo, se ihmisiksi eläminen. Se tosin onnistuu paremmin jopa sodat palstalla, kuin raamattu palstalla.

        Jostakin syystä sinä ja kaltaisesi kahjot tulette tänne tuomaan epäsopua.


      • Oli.odotettavissa
        Niinonnistuukin kirjoitti:

        Jostakin syystä sinä ja kaltaisesi kahjot tulette tänne tuomaan epäsopua.

        Pitihän se arvata, että ei onnistu, kun tulit siihen kahjoilemaan.


    • Jeesusarmahtaa

      Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

      • Ierika

        Kannibalismia, ällöttävä ajatus jopa symbolisella tasolla vaikka madeira muutoin menettelee.


    • teloitusväline

      Ristillä. Niinpä niin! Mutta ajatelkaapa, jos tuo teloitusväline olisikin ollut jokin toinen, niin kirkkoja voisi koristaa ristin sijaan esim. hirttoköysi, puukko, nuija, kirves tai jokin muu vastaava.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

      • Anonyymi

        Mihin kummassa kaikkivaltias tarvitsee tuota pelkoa? Kuulostaa narsistilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kummassa kaikkivaltias tarvitsee tuota pelkoa? Kuulostaa narsistilta.

        Armoa herra sinä köyhäin kurittaja😨😨😨


    • Jeesusarmahtaa

      Herralle kelpaavat ne, jotka häntä pelkäävät, ja jotka hänen laupiuteensa uskaltavat.

      • Anonyymi

        Jumala on hyvä.


    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jättekivade

      Och den samma på ryska eller engelska okså?

      • Anonyymi

        Okså?
        Också är rätt.


    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Herra ilmestyi minulle kaukaa: minä olen ijankaikkisella rakkaudella sinua rakastanut, sentähden olen minä vetänyt sinua puoleeni sulasta armosta.

      • Anonyymi

        ”Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.”
        Room 5:9


    • Jeesusarmahtaa

      Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • Johanneksenveli

      Kun lähestyi aika, jolloin Israelin oli kuoltava, kutsui hän poikansa Joosefin ja sanoi hänelle: "Jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin pane nyt kätesi minun kupeeni alle ja osoita minulle laupeus ja uskollisuus: älä hautaa minua Egyptiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

    • Jeesusarmahtaa

      Niin sinun pitää tietämän, että Herra sinun Jumalas on Jumala, uskollinen Jumala, pitäväinen liiton ja laupiuden niiden kanssa, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä, tuhanteen polveen,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

    • Sylkykuppi

      Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.

    • KiitosJeesus

      Jeesus teki jotain valtavaa Golgatan ristillä!

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


      • Anonyymi

        "Hän pelasti heidät vihamiehen kädestä ja lunasti heidät vihollisen vallasta."


    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

      • Anonyymi

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Aamen!


    • Jumalan_päivää

      Juutalaiset sovitti Jeesuksen ristille kuolemaan.
      Valitun kansan REILUKERHO.

      Jumala on edelleen hyvin vittuuntunut ainokaisen poikansa tappamisesta ja kosto on tulossa ja se on Jumalan lopullinen ratkaisu, josta ei voi valittaa. Ja valittu kansa nimittäin lähtee sitte.

      • eitunkuataivaaseen

        Puhut asiaa, ja juuri näin se tapahtuukin - lukeehan se ilmestyskirjassakin. Vain ahne ihminen tarttuu Saatanan perusteettoman armon syöttiin, jonka kuvion juutalaiset rakensivat kristyille ja hävittivät Jeesuksen oikeat opetukset. Mutta kaiken annettiin tapahtua, että jyvät erottuvat akanoista lopunaikoina, kun ihmiset tullaan tuomitsemaan tekojensa mukaan.


      • Anonyymi

        Jeesus Kristus itse Jumalan Poikana (Jumalana; yhtä jumaluutta Isän kanssa) rukoili ristillä Isältä armoa ristiinnaulitsijoilleen, "jotka eivät tienneet, mitä ovat tekemässä". Jeesus Kristus tuli maan päälle ihmisen muodossa opettamaan, mutta tärkein tehtävä oli suorittaa sijaiskärsimys ja rangaistus kaikkien ihmisten puolesta, jotka Häneen haluavat turvansa. Ristiinnaulitsemisen täytyi tapahtua meidän ihmisten tähden, missä Jumala ilmaisi rakkautensa meitä kohtaan (emme voi ymmärtää, miten vaikea ristiinnaulitseminen oli niin Isälle kuin Pojallekin) ja toisaalta Jumalan pyhyyden. Syntiä ei voi tulla Jumalan valtakuntaan ja se tarvitsi rangaistuksen ja sijaiskärsimyksestä tarjoutuvan armon meille ihmisille, mihin voimme turvautua.

        Jeesuksen ristinkuolema on ainoa mahdollisuutemme päästä Jumalan omiksi lapsiksi ja Hänen yhteyteensä. Koko Raamatun sanoma aina Vanhasta Testamentista lähtien kietoutuu tähän asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus itse Jumalan Poikana (Jumalana; yhtä jumaluutta Isän kanssa) rukoili ristillä Isältä armoa ristiinnaulitsijoilleen, "jotka eivät tienneet, mitä ovat tekemässä". Jeesus Kristus tuli maan päälle ihmisen muodossa opettamaan, mutta tärkein tehtävä oli suorittaa sijaiskärsimys ja rangaistus kaikkien ihmisten puolesta, jotka Häneen haluavat turvansa. Ristiinnaulitsemisen täytyi tapahtua meidän ihmisten tähden, missä Jumala ilmaisi rakkautensa meitä kohtaan (emme voi ymmärtää, miten vaikea ristiinnaulitseminen oli niin Isälle kuin Pojallekin) ja toisaalta Jumalan pyhyyden. Syntiä ei voi tulla Jumalan valtakuntaan ja se tarvitsi rangaistuksen ja sijaiskärsimyksestä tarjoutuvan armon meille ihmisille, mihin voimme turvautua.

        Jeesuksen ristinkuolema on ainoa mahdollisuutemme päästä Jumalan omiksi lapsiksi ja Hänen yhteyteensä. Koko Raamatun sanoma aina Vanhasta Testamentista lähtien kietoutuu tähän asiaan.

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnia Jumalalle!

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja!😨


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

      • Anonyymi

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Näin se tulee finaalissa käymään!


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

      • Anonyymi

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        ”Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.”


    • Ierika

      Synti on täysin turha käsite. Vapahtakaa itse itsenne siitä taakasta.
      Lakia noudatetaan ja moraalia tulee olla, niin kuin uskomattomilla yleensä on enemmän kuin uskovaisilla.

      • saatanallinenkauppa

        No uskovaiset eivät tietenkään tarvitse moraalia, kun uskoat, että heidän synnit sovitettiin Jumalan kiroamisella ristille - kuten Paavali sanoo kirjeessään galatalaisille, kolmas luku:

        13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -

        Ja kun Jumala on kuollut, on Saatana vapaana, ja eikös silloin synti ole vain armoitetulle etu? Tällaisenkin väitteen olen uskovaisten suusta kuullut.

        Mutta tämähän ei ole se tarinan koko loppu - vaikka Saatanalla onkin ollut maailma nyt hallussaan paavalilaisen uskonnon kautta - nimittäin Ilmestyskirjan mukaan taivaassa syttyy sota ja Saatana saa joukkoineen sieltä kenkää.


    • paljonTarinoita

      kidutus sessio ei auttanut mitään, jopa kymmeniä tuhansia naulattiin roomalaisten aikaan,
      - yleinen kidutusmuoto.
      Ainoa mitä kidutus edisti oli raakuus ja julmuus.

      kaikkiin huoltsikan baarien ja pappien juttuihin ei vaan kantsi suhtautua vakavuudella, noin niin kuin tiedoksi...

      • Sorateiden.virtuoosi

        Olisin tuosta asiasta vähän eri mieltä. Kyllä niissä huoltsikan baarin jutuissa saattaa joskus jotain perää olla, toisin kuin pappien löpinöissä.


      • Anonyymi
        Sorateiden.virtuoosi kirjoitti:

        Olisin tuosta asiasta vähän eri mieltä. Kyllä niissä huoltsikan baarin jutuissa saattaa joskus jotain perää olla, toisin kuin pappien löpinöissä.

        Kyllä teidän jutut on pimeitä.


    • Aamenaamenaamen

      Jeesuksen TEON ansiosta meillä ihmisillä on nyt toivo ja mahdollisuus pelastua.

      • Jeesukseenluottava

        Ihminen ilman Jumalaa on kuin lastu laineilla.


      • Menihän.se.on
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Ihminen ilman Jumalaa on kuin lastu laineilla.

        Niinhän se on.


      • Anonyymi

        ”Herran silmät katsovat vanhurskaita, ja hänen korvansa heidän huutoansa.”


    • Jeesusarmahtaa

      Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.

      • Anonyymi

        Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

        Huhuu! Armoa herra sinä köyhän kurittaja!😨


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

      • antoivatsaatanalle

        Ilmestyskirja on kanssasi erimieltä, ja se on sentään Jeesuksen itsensä antama näky. Ei ole armoa - kaikki tullaan tuomitsemaan tekojensa mukaan.

        Paavali ja juutalaiset, jotka ristiinnaulitsivat Jeesuksen, ovat huijanneet teitä.


    • Jeesusarmahtaa

      Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?

      • eiköjärkiriitä

        Ei voi antaa mitään - sanoo Jeesus - vielä vähemmän hänen ruumistaan. Hänen oppeihinsa kun liittyi parannuksen teko, vaatteiden valkaisu, eikä omien tekojen sysääminen muiden niskaan - vielä vähemmän pakanallisten kulttien ja ihmisuhrien tai ylipäätään uhrilahjojen varaan.


      • Anonyymi
        eiköjärkiriitä kirjoitti:

        Ei voi antaa mitään - sanoo Jeesus - vielä vähemmän hänen ruumistaan. Hänen oppeihinsa kun liittyi parannuksen teko, vaatteiden valkaisu, eikä omien tekojen sysääminen muiden niskaan - vielä vähemmän pakanallisten kulttien ja ihmisuhrien tai ylipäätään uhrilahjojen varaan.

        Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.


    • Jeesusarmahtaa

      Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Aamen!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

      • eienääarmoa

        Aabrahamin Jumala oli pakanajumala Baal, Saatana, joka vaati uhriksi Aabrahamin omaa poikaa, aivan kuten hän sai ristille verisesti runnellun UT:n Jumalan pojan. Ja sai teidät tekemään syntiä väitteellä, että armo tulee Jumalan pojan kuolemasta. Pitäisi järki sanoa, että jos Jumalan poika on kuollut, joka kolminaisuusopin mukaan on myös Jumala, niin silloin on Saatana vapaana ja kyllä tällaista kauppaa ahneudella taivaspaikasta (perusteeton armo) tarjoaa itse Saatana eikä oikea Jumala.


    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."

      • AamenkiitosJeesus

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        Aamen!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        Aamen!

        Armo ja anteeksiantamus ovat Jumalan asenne syntisiä kohtaan.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
        Aamen!

        Jeesus armahtaa!


    • Jeesusarmahtaa

      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

      • AamenkiitosJeesus

        "Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."


      • AamenkiitosJeesus
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.


      • Anonyymi

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

        Se on valtavaa ylistystä!


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


    • Ierika

      Mutta vain omansa.
      Ei uskontoa - ei syntiä eikä tarvetta sijaiskärsijälle. Ja julma jumala haistakoon huilun.

      • sotataivaassa

        Julma Jumala on VT:n ihmisuhreja vaativa Baal-jumala, ei UT:n Jumala, mutta Saatana sai mahdollisuuden tarjota uskovaisille perusteetonta armoa VT:n kautta, jotta jyvät erottuisivat akanoista - nimittäin tällainen taivaspaikkakauppa kyllä aidon ihmisen sydämessä herättää hämmästystä ilman uskovaisuuttakin niin, ettei tarvita kahta aivosolua enempää havaita, että tällaisen perusteettoman armon tarjoaja ahneelle ihmiselle onkin valepuvussa oleva Saatana - kaiken lisäksi, kun Raamatusta on nähtävissä myös reilut faktat tähän kauppaan. Jeesusta käytettiin hyväksi, kun juutalaiset punoivat juonen ja itse Paavali oli neuvostossa tappamassa hänet, mutta Jeesusta oppeineen ja UT:a ei pidä sotkea tähän juutalaisten tekemään källiin yhdessä kirkon kanssa.


      • Anonyymi
        sotataivaassa kirjoitti:

        Julma Jumala on VT:n ihmisuhreja vaativa Baal-jumala, ei UT:n Jumala, mutta Saatana sai mahdollisuuden tarjota uskovaisille perusteetonta armoa VT:n kautta, jotta jyvät erottuisivat akanoista - nimittäin tällainen taivaspaikkakauppa kyllä aidon ihmisen sydämessä herättää hämmästystä ilman uskovaisuuttakin niin, ettei tarvita kahta aivosolua enempää havaita, että tällaisen perusteettoman armon tarjoaja ahneelle ihmiselle onkin valepuvussa oleva Saatana - kaiken lisäksi, kun Raamatusta on nähtävissä myös reilut faktat tähän kauppaan. Jeesusta käytettiin hyväksi, kun juutalaiset punoivat juonen ja itse Paavali oli neuvostossa tappamassa hänet, mutta Jeesusta oppeineen ja UT:a ei pidä sotkea tähän juutalaisten tekemään källiin yhdessä kirkon kanssa.

        Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.


    • Jeesusarmahtaa

      Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
        Aamen!


      • Anonyymi

        ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.”

        ”sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.”


    • äitykkä

      Raamatussa kehoitetaan kuitenkin kunnioittamaan myös maallista esivaltaa ja lakeja.Onko Suomessa näin tehty esim.pedofiilien kohdalla,mielestäni ei sillä heille suodaan suoja 60 vuodeksi hirmuteoistaan .Ei naama näy mediassa,kuten esm.Auerin tai Aarnion!Onko silloin laki kaikille sama?

    • odottakaa.rauhassa

      Sitä viimeistä päivää saatte odotella kauan, kun jätteet nostetaan haudasta. Tosin jos ei ole ikuinen hautapaikka, niin silloin pääsee ylös aiemmin. Miten poltetuille käy?

      • Anonyymi

        Liha ja veri eivät voi periä taivasten valtakuntaa. sielumme pelastuksesta on kyse Jeesuksen ristinkuoleman kautta. Ei pelastukseen vaikuta, mitä tälle ruumiille käy esim. lento-onnettomuudessa. Tietysti meidän ihmisten tunteissa nämä asiat voivat tuntua pahoilta, mutta todellisuus ei ole sitä, miltä jokin esim. "rumaa jälkeä" tehnyt kuolema on aiheuttanut. Itseltäni on isä ja oma poikani kuolleet "julmalla tavalla" (väkivalta ja tapaturma). Se ei vaikuta heidän iankaikkisuuskehoonsa millään tavoin.


    • Jeesusarmahtaa

      Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

      • Anonyymi

        Jumala on todellakin uskollinen!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän on armollinen vaivaiselle ja köyhälle, ja köyhäin sielua hän auttaa.

    • Jeesusarmahtaa

      Iloitkaat te taivaat, riemuitse sinä maa, kiittäkäät te vuoret ihastuksella; sillä Herra on kansaansa lohduttanut, ja on raadollisiansa armahtanut.

    • KLPO

      JUMALALLA ASIAA!
      "Jumala käskee kaikkia ih§misiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"Apostolirm TEOT JA 1. jOHANNEKSEN KIRJE

      Kristityt eivät neuvottele, kuka
      Jeesus on . vaan julistavat Apostolien opettamana:"Jeesus on Jumalan Poika!"
      Kristityt ovat odottaneet kauan antikristuksen ilmestymistä, jonka tunnistaa sellaisesta, että antiristus ei tunnusta Jeesusta Kristusta Jumalan Pojaksi! Amen
      Raamatun sana osoittaa islamin antikristullseksi, joka Raamatussa ilmoitettu!
      Kyseessä se Raamatussa ilmoitettu antikristuksen ilmaantuminen!?
      Raamatun mukaan antikristus ei tunnusta Jeesusta Jumalan pojaksi!
      Ja Kalliomoskeijan ulko- ja sisäseiniin muhamettilaiset ovat kirjoittaneet;"Ettei Jumalalla ole Poikaa!" Eli kirjoitukset käyvät tuossa toteen, eli muhamettilaisuus eli islam on Antikristus, joka Raamatuissa on ilmoitettu tulevan maailmaan!!!
      Hitler oli areolainen, eli tuota 400 luvulla Saksassa ollutta oppikuntaa edustamassa, joka kieltänyt Jeesuksen jumalluuden eli pitivät Jeesusta ihminsenä vain. "Joka ei tunnusta Jeesusta Jumalan Pojaksi, on Antikristus!" Raamatun mukaan!
      Voi vain kysellä, pelastuvatko ne antikristuksen joukotkin!
      Voiko antikristuksen seuraajat olla syyttömiä, kun kristityt vertaavat antikristusta aivan paholaiseen ja pitävät 'perkeleen' lähettiläänä!

      Kristityt ymmärtävät huom Raamatun selitykset!
      Kristinusko on Jumalan perustama usko, jonka kautta ihmiset voivat pelastua iankaikkiseen elämään autuuteen Jesuksen Kristuksen kautta, jonka Jumsla on antanut!
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski julistamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Islam ei ole tuota Evankeliumia, jota Jeesus käski julistamaan!
      Vain Jeesukseen uskomalla voi pelastua Jumalan luo!
      Jeesus sovitti koko maailman synnit Jumalan suhteen.
      Joka uskoo Jeesukseen saa syntinsä anteeksi ja perii iankaikkisen elämän!
      "Jumala käskee kaikkia ihmisä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan Jeesuksen nimessä synnit anteeksi! Vakuudeksi Jumala on herättänyt Jeesuksen kuolleista ensimmäisenä kuolleista ylösnousseista!"
      Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!
      Jeesus käski justamaan Evankeliumia maailman loppuun asti.
      Jeesus torjui kiusaajan Jumalan Sanalla!
      Myös Uusi Testamnetti on Jumalan Sanaa!
      "13 Ja sentähden me myös lakkaamatta kiitämme Jumalaa siitä, että te, kun saitte meiltä kuulemanne Jumalan sanan, otitte sen vastaan, ette ihmisten sanana, vaan, niinkuin se totisesti on, Jumalan sanana, joka myös vaikuttaa teissä, jotka uskotte." 1Tessalonikalaiskirje 2.luku


      Voi verrata Jeesuksen tarjoamaan pelastukseen autuuteen:" Evankeliumia julistettava
      rauhassa rauhaa pitäville!" Uuden Testamentin mukaan! Kristinusko on siis rauhan uskonto!

      RAAMATUN KÄSIKIRJOITUSTEN LUOTETTVUUS
      Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat yhtäpitäviä eli niissä ei ole paljoa poikkeavuuksia ja nekään ei ole missään opillisesti tärkeissä paikoissa. Eli Uuden Testamentin suomennoksia voi pitää hyvin luotettavina. Uuden Testamentin käsikirjoitukset ovat olleet jo paljon ennen muhametttiilaisuuden syntyä, eli muhametilaisuus ei ole pätevä Uuden Testamentin tulkitsuja vaan Kristillistä kirkkoa voi pitää ainoana oikeana UudenTestamentin edustajana, ja toisten on väistyttävä kommentoimasta! Papit ja piispat ovat opetetut oikein ymmärtämään Raamattuja ja oikein ymmärtävät Jeesuksen opetukset!

      JEESUS ON MESSIAS
      Johanneksen Evankeliumin alussa on mainittuu Nikodemus, jonka kanssa Jeesus puhui, joka tunnisti Jeesuksen Messiaaksi (Kristus, kreikaksi)!
      Enkelien sanoma Jeesuksen syntyissä:"Teille on syntynyt Vapahtaja,Kristus Herra Daavidin kauppungissa!"
      "Hän on sovittava kansan synnit!"
      "Jeesus Kristus,, hän on sovinto meidän synteimme edestä, ei ainoasti meidän, vaan koko maailman edestä!" 1. Johanneksen kirje 2.luku, Kristittyjen Raamattu(Sisältää "Usko Jeesukseen, niin sinä pelastut, autuuteen." RaamattuVanhan ja Uuden Testamentin)

      JUMALA LOI KAIKKI KRISTUKSEEN
      "Jumala loi kaiken Kristukseen ja kaikki kuoli Golgatalla. " Joka uskoo Jeesukseen, saa syntinsä anteeksi ja uudestisyntyy ja saa Pyhän Hengen ja liittyy Kristilliseen Seurakuntaan!Jeesus pelastaa!

      "Joka uskoo Jeesuksen olevan Jumalan Pojan, sillä on elämä, mutta joka ei usko Jeesusta Jumalan Pojaksi, sillä ei ole elämää!" Raamattu
      "Jeesus tuli pelastamaan, ei tuhoamaan!"
      JUMALAN PYHÄ HENKI LASKEUTUI TAIVAASTA
      "Evankeliumi julistettava rauhassa rauhaa pitäville!"
      Pyhä Henki laskeutui Jeesuksen lupausten jälkeen Jerusalemiin Ensimmisenä Helluntaina ja alkoi saarnavirka Jeesuksen käskemänä ja sitä tehden Pyhän Hengen saarnavirka on jatkunut vuosisadasta toiseen! Lue vaikka Apostolien tekojen alusta!!! Ja siellä oli paljon todistajia todistamassa tuota!
      JUMALA ON YKSI
      "Kolme on, jotka todistavat Taivaassa, Isä Jumala, Sana, Jeesus ja Pyhä Henki ja he kolme yksi ovat!" Uusi Testamentti,Vanha KirkkoRaamattu

    • Jeesusarmahtaa

      Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.

    • Kristusonihana

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

    • Sovitusveri

      Mitähän siellä Hartaanselän puskissa sovitellaan?

      • Silloinmeni

        Käy katsomassa, jos niin kiinnostaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!

    • AamenkiitosJeesus

      Muista laupeuttasi, Herra, ja armoasi, sillä ne ovat olleet hamasta iankaikkisuudesta.

    • Johanneksenveli

      Todellinen ydintotuus.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja Herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile."

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Se on maailman historian tärkein tapahtuma!

    • AamenkiitosJeesus

      totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

    • AamenkiitosJeesus

      Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei tarvitse Jumalan kauan ihmistä tarkata, ennenkuin tämän on astuttava tuomiolle hänen eteensä;

    • lhkölhk

      Ettexte pölijät vielä 2000 vuoden venaamisenkaan jälkeen tajua että "iankaikkinen elämä" jatkuu geeniratana jälkeläisissämme jos on jatkuakseen, ei minään muuna. Sen suurempaa huomionosoitusta ei ole yhdellekään varattu. Ja tästä kuviosta voi skipata sen jumalankin hane.
      Sorit siitä uskit, teitä on huijattu.

    • jooeisitäjeesustataas

      Mutta vain omansa, luonnollisella tavalla. Mitäs riehu ja höpötteli joutavia.

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

    • Anonyymi
      • Jos sinun mielestäsi "kerran pelastettu on aina pelastettu", niin miksi sitten Raamattu kehoittaa kilvoittelemaan ja miksi Jeesus on "tie"? Nyt kuitenkin Jeesus on sekä "ovi" ( pelastukseen ), että "tie" perille iankaikkiseen elämään. "Kerran pelastettu"-ajatuksella kaikki Raamatun uskoville tarkoitetut kehotukset olisivat turhia ja tarpeettomia. Niitä kuitenkin tarvitaan, koska uskovat ovat matkalla, prosessissa kohti lopullista voittoa, Jeesuksen armon ja ansion takia toki! Jeesuksen sovitustyön varassa uskova pelastuu, mutta Raamatun kehotukset ovat sitä varten, ettei uskova synnin ja Perkeleen pettämänä lankeaisi pois Jumalan armosta.


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Jos sinun mielestäsi "kerran pelastettu on aina pelastettu", niin miksi sitten Raamattu kehoittaa kilvoittelemaan ja miksi Jeesus on "tie"? Nyt kuitenkin Jeesus on sekä "ovi" ( pelastukseen ), että "tie" perille iankaikkiseen elämään. "Kerran pelastettu"-ajatuksella kaikki Raamatun uskoville tarkoitetut kehotukset olisivat turhia ja tarpeettomia. Niitä kuitenkin tarvitaan, koska uskovat ovat matkalla, prosessissa kohti lopullista voittoa, Jeesuksen armon ja ansion takia toki! Jeesuksen sovitustyön varassa uskova pelastuu, mutta Raamatun kehotukset ovat sitä varten, ettei uskova synnin ja Perkeleen pettämänä lankeaisi pois Jumalan armosta.

        Pidetäämpä mielessä Muhoksella 28.06-19 alkavat suviseurat, siellä voi synneistään puhdistautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidetäämpä mielessä Muhoksella 28.06-19 alkavat suviseurat, siellä voi synneistään puhdistautua.

        Tuskin tulee mentyä, kun en ole ennenkään käynyt ja matkaa on useita satoja kilometrejä. Mutta kiitos kutsusta kuitenkin! 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tulee mentyä, kun en ole ennenkään käynyt ja matkaa on useita satoja kilometrejä. Mutta kiitos kutsusta kuitenkin! 😊

        Aivanko totta.🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivanko totta.🙂

        Aivan totta. 😊


    • Anonyymi

      Mistähän johtuu, että verenvuodatus on ollut tavallista maltillisempaa viimeisen viikon aikana? Tottakai se on positiivinen ilmiö, toivotaan sivistyksen tavoittavan tämänkin palstan.

      • Anonyymi

        Voit omalta osaltasi auttaa sivistyksen saapumiseen palstalle. Se tulee heti kun poistut täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit omalta osaltasi auttaa sivistyksen saapumiseen palstalle. Se tulee heti kun poistut täältä.

        Minä en ole riehunut tällä palstalla verihurmiossa, eikä minulla ole mitään syytä poistua palstalta. Voithan yrittää poistaa minut, epäilen,ettei onnistu:-)


    • Anonyymi

      Vi kan lita på det!

      • Anonyymi

        Meidän oma pikku vanhuksemme on tehnyt saman tempun lukuisia kertoja.
        Tämä temppu noudattaa aina samaa kaavaa.
        Tämä kaava menee seuraavanlaisesti:
        Ensin hän mahtipontisesti, omalla nimimerkillään ilmoittaa vetäytyvänsä palstalta. Me kaikki olemme toki uskovamme hänen ilmoituksensa. Kyllähän hän nyt sentään sanansa pitää! No, annahan olla, hän alkaa kuitenkin kirjoittamaan anonyyminä ja tekeytyy ihailijaksi ja kannattajaksi, siis itsensä ihailijaksi! Me olemme taas uskovinamme, että hänellä on tällaisia ihailijoita, toki, toki, mitenkäs muuten.
        Sitten lopulta hän ilmestyy takaisin, täysin sen ”pyhän” lupauksen unohtaneensa, jonka hän uljaasti antoi.
        Näin tulee käymään nytkin!


    • Anonyymi

      Laulavatko ruotsalaiset tätä ihanaa laulua?

      Golgatan veressä Jeesuksen voima on

      Golgatan veressä voima on,
      Voima niin siunattu verraton.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Golgatan veressä voima on,
      Voima niin siunattu verraton.

      2.
      Veri voi puhdistaa syntisen,
      Veri voi uudistaa jokaisen.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Veri voi puhdistaa syntisen,
      Veri voi uudistaa jokaisen.

      3.
      Väsyneet kulkijat tulla saa,
      Sairaat ja heikot hän parantaa.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Väsyneet kulkijat tulla saa,
      Sairaat ja heikot hän parantaa.

      4.
      Karitsan häihin jo kutsu soi,
      Karitsan häät kohta alkaa voi.
      Pyhässä veressä Jeesuksen
      Voima on suuri ja ihmeellinen.
      Karitsan häihin jo kutsu soi,
      Karitsan häät kohta alkaa voi.

      Hengellinen laulukirja nro 187
      Tekijä tuntematon
      Paavo Virtanen 1967

    • Anonyymi

      Tämä on SE evankeliumi, ilosanoma!

    • Anonyymi

      Amen. Näin teki. Kunnia Herralle.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe