Sä saat mut kyllä omaksesi, jos oikeasti haluat. En vaan oikeasti jaksa mitään soutamisia ja huopaamisia. Se olisi niin, kun joko tai, eikä sillä välillä pelleilyä.
Sä olet mulle rakas edelleen, mutta tästä ei vaan mitään tule, jos sinä et tee päätöstä.
Meidän olisi myöskin nähtävä ja juteltava, että mullekin tulisi jotain varmuutta jostakin.
Jarille tämä
24
487
Vastaukset
- Jarilta.tämä
Kuulehan sinä armastus,
Teen täällä näitä firman paperihommia,veroilmoitusta kirjanpitoineen.Anteeksi kun olet
saanut niin vähän huomiota.
Minä en ehdi tänne.
Pelleily ei ole minun hommaani,
se sinun pitäisi jo tietää nyt.
Sovitaan että puhutaan ja nähdään.
<3 pus - jokujari
minnes päin tää menee
- jotainselkoanyt
Menee minne?
- SunTontuksiKutsuma
Menee tuohon n. 3:men kiven heittämän päähän minusta punaiseen taloon. Matka riippuu tietysti heittäjästä ja kivestäkin.
- Jarilta.tämä
Mun menee pohjois-karjalaan
- Jarilta.tämä
Iltatöissä on muitakin.
- jarijöröjuu
Voi Jartsa Jartsa...
- j----
Olikohan minulle,jartsa manse
- JariTässäkin
Paskat tunnisteet. En vastaa.
- JariEiLuovuta
Tämä on väärä Jari minä olen oikea, en tiennyt mitä tunnet mutta nyt olen valmis ottamaan vastuuta ja kantamaan vettä kaivoon yhteisen hyvän vuoksi. Sinun oikea Jarisi pusi pusi...
- SunTontuksiKutsuma
JariEiLuovuta kirjoitti:
Tämä on väärä Jari minä olen oikea, en tiennyt mitä tunnet mutta nyt olen valmis ottamaan vastuuta ja kantamaan vettä kaivoon yhteisen hyvän vuoksi. Sinun oikea Jarisi pusi pusi...
No niin. Tuo kuulostaakin jo häneltä. Kuten sanoin...olet mun pelastava enkeli <3
Vain yhdessä me voimme tehdä tästä totta. - Sini.silmäinen
Älä turhaan tee minusta mitään mitä en ole.Joku muu enkeli pelasti sinut jos niin kävi.
Minä olen lihaa ja verta.Olen raadollinen tunteissani ja ajatuksissani.Olet kuitenkin taivaallisen tärkeä mulle.
Hyvää yötä.* - SunTontuksiKutsuma
Sini.silmäinen kirjoitti:
Älä turhaan tee minusta mitään mitä en ole.Joku muu enkeli pelasti sinut jos niin kävi.
Minä olen lihaa ja verta.Olen raadollinen tunteissani ja ajatuksissani.Olet kuitenkin taivaallisen tärkeä mulle.
Hyvää yötä.*Hyvää yötä, mutta ikävä kyllä et sinä se oikea ole, jos olet sinisilmäinen.
- khyuhu
JariEiLuovuta kirjoitti:
Kannettu vesi ei kaivossa pysy, tämä harmaasilmältä.
- EtKuuluKuvioon
khyuhu kirjoitti:
Kannettu vesi ei kaivossa pysy, tämä harmaasilmältä.
Harmaasilmä voi pitää mölyt mahassaan.
Miksi kukaan odottaisi ketään kuukausia? Onko kukaan ihminen niin tärkeä, että hän ansaitsisi sen? Varsinkaan, jos ei ole edes nähnyt toista tai jutellut toisen kanssa?
Varmaankin silloin olisi jo parempiakin vaihtoehtoja. Vai olisiko?Anteeksi nyt. Mutta ompas sinulla nainen/mies jutut!
Minulle erilliset persoonat eivät ole noin yhdentekeviä.
Mutta jos sinä NAINEN/MIES välität jostakusta niin vähän,
että kuka tahansa muu voi hänet korvata, niin sitten kannattaa
ehdottomasti kulkea eteenpäin eikä jäädä mitätöntä odottamaan.- Onpa
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Anteeksi nyt. Mutta ompas sinulla nainen/mies jutut!
Minulle erilliset persoonat eivät ole noin yhdentekeviä.
Mutta jos sinä NAINEN/MIES välität jostakusta niin vähän,
että kuka tahansa muu voi hänet korvata, niin sitten kannattaa
ehdottomasti kulkea eteenpäin eikä jäädä mitätöntä odottamaan.Niin sinulle, mutta sinä et olekaan ap.avaaja vaan ainoastaan utelias arvailija siitä, kuka Jaria kaipaa. Joten sinun tuntemuksesi ovat toissijaisia.
Täällä yksi palstan salapoliiseista!
Ovatko kyseessä palstan Jari (=Syvällinen mies) ja
Veera (=Kukkaseppelsydänsukat)?
Ja paikka on Pohjois-Karjala?
Onnea Jarille ja Veeralle!Sanot hänelle suoraan , että haluat tutustua puhumalla omasta aloiteesta ? Sovitaan näin. Katsot sitten tilanteen mukaan, mitä tästä tulee. Kerrankin kun ilmaiset selkeästi itseään, niin voit onnistua. Tämä on kokeilemisen arvoista.
- pelailtu
Se ei auta vaik ois miten kemiaa kun toinen pitää tyhmänä niin peli on
pelailtu kirjoitti:
Se ei auta vaik ois miten kemiaa kun toinen pitää tyhmänä niin peli on
eli olette puhuneet tästä ? Hän sanoi ettei ole kiinnostunut tai hylkää näkemisiä puhumalla tai selkeilä tekoilla ? Millainen tilanne teillä ?
- harhaisiaJarejaPaikalla
Asuupa moni palstan Jari punaisessa talossa kolmen kivenheiton päässä kaivatustaan, jota myös tontuksi kutsunut irl!!! :D
- SunTontuksiKutsuma
Sanoppa muuta :D Innokkuuden puutetta ei Jareilla ole :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40965Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612- 35604
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553