Aihe

Jumalat ja KARMAN LAki

EIVÄTKÄitseMAKSAmitään

JUmalamme (kristittyjen PääJumala & kumpp.) OVAT täällä aika ajoin VÄÄRISTÄNEET aivan päälaelleen, ylösalaisin JOPA karman lain, Hindu-uskonnon ja KAIKEN VALEENSA. Esim. Karman Lakia, kun ovat tulleet tänne noudattamaan, niin käytännössä katsoen Herrat Jumalamme ovat noudattaneet YLIAMMUTTUA, absoluuttisen liioiteltua, yli-sharia-lakia, Kovinta kiduttavaa YLI-kiduttaja-Hammurabin lakia, JOSSA asiaankuulumattomat ihmiset ovat saaneet maksaa törkeän yli-KOVALLA yli-HINTAA olevinaan mukamas asioista, JOITA Herrat Jumalat TÄÄLLÄ ovat iTSEasiassa ITSE tehneet ja aikaansaaneet.

Herrat ovat tolla ÄÄRIväärällä ja todella kuolemaan vievällä rääkillä kEHDANNEET pilata AIVAN kaiken Uskonnon (niin kristinuskon kuin hindu-uskonnot ja IHAN kaikki muutkin) ja KAiken Oikeanlaisen Karman Lain. SILLÄ Karman Lakiin EI kuulu nimenomaan maksaa YLI-hintaa siihen nähden mitä on aikaansaanut, KUN KERTA Kaikki Se KOVA ja isokin VAIKUTUS on tullut nimernomaan Herroilta Jumalilta , Valtiailta ja lapsiltaan ITSELTÄÄN ja jälkikäteen tulevat vieläpä moneen KERTAAN yhdestä ja samasta VAHINGOSTA laittamaan maksamaan asiaankuulumattomia, KUN KOSKA kerta Kaikki se VAikutus on tullut, TAPAHTUNUT Jumalien, Valtiaiden ja kauhulastensa TAHOLTA. LIIOITTELEVAT vieläpä vuosiakin vielä jälkikäteen ja USEASTI tulevat oikeasti vAHINGOISTA laittamaan meidät maksamaan. SELLAINEN on Herrojen Jumalien, Valtiaiden ja kauhukakaroidensa HARJOITTAMA KAiken vÄÄRISTÄMINEN, niin Karman Lain kuin KAIken muunkin, MIKÄ piti olla Oikein toteutettua, noudatettua.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
        Kotimaiset julkkisjuorut
        623
        30371
      2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
        Parisuhde
        305
        22553
      3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
        Virrat
        40
        14127
      4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
        Kotimaiset julkkisjuorut
        356
        11230
      5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
        Virrat
        95
        8325