Moskovassa vankilat alkavat jo täyttyä uusista vallankumouksellista, joten Venäjän lopullinen luhistuminen on nyt alkanut. Karjala saadaan siten nopeasti tyhjänä takaisin. Viisainta on heti ottaa kunnolliset ryypyt asian kunniaksi.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201703262200091858_ul.shtml
Vankilat täyttyvät Moskovassa
7
167
Vastaukset
Staputlerin ote kirpoaa?
Tuoreimmat tiedot Moskovasta kertovat sen, että sotahullun Staputlerin ote vallankahvasta kirpoaa, eikä vallankumousta pysty enää kukaan hillitsemään. Yli 1000 pidätettyä mielenosoittajaa on merkki siitä, Staputler tulee hävimään tämän taistelun.
Taitaa Staputlerilla olla jo lentokone tankattuna, sillä lähtö saattaa tapahtua hyvinkin pian. Karjala on siis kohta meidän. Täytyykin ottaa ryyppy asian kunniaksi.
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005145089.html- SamaTyyppiSe
EvakkoPoika on natopalstan trolli.
Esität taas väärää tietoa. Minä kirjoittelen aina oikeaa asiaa omalla rekisteröidyllä nimimerkilläni, enkä koskaan ole kirjoittanut yhtään viestiä NATO-palstalle. NATO on niin vahva järjestö, ettei se meikäläisen vanhan evakon kannustusta tarvitse.
Sotahullu Staputlerkin tietää saavansa nenuunsa oikein kunnolla, jos erehtyy liikaa jenkeille ärhentelemään, joten keskustelu NATO-aiheesta on hyödytöntä höpinää. Karjala pitää silti saada tyhjänä takaisin..- ValehtelijoitaRiittää
EvakkoPoika kirjoitti:
Esität taas väärää tietoa. Minä kirjoittelen aina oikeaa asiaa omalla rekisteröidyllä nimimerkilläni, enkä koskaan ole kirjoittanut yhtään viestiä NATO-palstalle. NATO on niin vahva järjestö, ettei se meikäläisen vanhan evakon kannustusta tarvitse.
Sotahullu Staputlerkin tietää saavansa nenuunsa oikein kunnolla, jos erehtyy liikaa jenkeille ärhentelemään, joten keskustelu NATO-aiheesta on hyödytöntä höpinää. Karjala pitää silti saada tyhjänä takaisin..Evakkopoika on natopalstan trolli. Siihen ei nikkarien muuttamiset auta. Tyyppi on sama. Jatka valehtelemistas mielummin tiltujes nimissä.
Kerronko muutkin käyttämäsi nikkarit? Ei tarvi. Ne selviää natopalstalta. ValehtelijoitaRiittää kirjoitti:
Evakkopoika on natopalstan trolli. Siihen ei nikkarien muuttamiset auta. Tyyppi on sama. Jatka valehtelemistas mielummin tiltujes nimissä.
Kerronko muutkin käyttämäsi nikkarit? Ei tarvi. Ne selviää natopalstalta.Jäljittelijöitä riittää
Vielä kerran sanon täysin rehellisesti sinulle, että näissä nettikirjoittelussa tälle palstalle en käytä muuta kuin rekisteröityä nimimerkkiäni. En myöskään ole milloinkaan kirjoittanut viestejä NATO-palstalle, koska vahva NATO-järjestö ei heiveröisen vanhan evakon tukea kaipaa. Pietarin trollitehtaan kirjoittajienkin olisi vihdoin syytä hyväksyä tosiasiat sellaisinaan.
Vuosien varrella olen havainnut, että selkeä ja tosiasioihin perustuva tehokas kirjoitustyylini on tuonut minulle paljonkin feikkejä ja jäljittelijöitä. NATO-palstalla saattaa siis hyvinkin mellastaa joku tyyppi, joka matkii minun kirjoitustyyliäni, mutta minä en ole niistä jutuista vastuussa. Minä en ihannoi NATO-järjestöä, vaan haluan pelkästään Karjalan tyhjänä takaisin.
- koivistonhotel
Karjalaan rosvojen pesä vanhaan navetta kirkkoon missä majoitus .
- Bror-Erik1974Å
Näinä keväimen kirkkaina päivinä kun venäjänkarjalan uhkeilla maisemilla koivikot al-
kavat vihertää mahlansa voimalla ja kuulaassa tuulessa on toivon valoisa henki, on hyvä
kuunnella myös varislintuin raakuntaa ennen guldagägösen kukkuuta.
-Kaikkea parasta kevään kauneutta rajattomasti niin itä-,pohjois- kuin eteläkarjalaisille. <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418