Minulla on hyvin pieni kalu, se on vain muutaman rupusen millin yli kahdeksantoista ja puoli senttimetriä pitkä. Jos kalun pituudessa pitää puhua milleistä on se auttamatta pieni.
No niin, vitsit sikseen.
Kaikille muille pienimunaisille vinkki ex-pienimunaiselta.
Eli kasvattakaa kaluanne. Älkää uskoko sitä jonnin joutavaa sontaa että kalu ei kasva enää murrosiän jälkeen blaa blaa. Kyllä se kasvaa kun kasvattaa. Minä häpesin kaluani ennen, vältin kaikkea seksuaalista kanssakäymistä vaikka naisia olisi ollut yllin kyllin komean ulkonäköni johdosta. Joitain naisia toki oli, mutta se oli aika huonolaatuista se seksi, ainakin minulle kun häpesin kaluani ja tunsin sen liian pieneksi. Kyllä ainakin osa naisista kuitenkin selvästi nautti seksistä kanssani, mutta ei se silti minua ilahduttanut kun tämä tunne pienikaluisuudesta, teeskenteleeköhän nainen jne. Nykyään on täysin eri juttu, aina odotan sitä hetkeä kun saan työntää ensimmäistä kertaa huomattavasti jykevämmän penikseni uuden tuttavuuden vaginaan. Enää ei tule mieleenkään pohtia että teeskentelisikö nainen voihkimista, joillekin se on ollut joka vähän turhankin iso kun kohdun pohjaan tökkii ja sattuu.
Todella hyvä puoli kalunkasvattamisessa on se, että kun sen on kerran kasvattanut mieleiseensä mittaan pysyy se sellaisena, ehkä jotain ylläpitävää treeniä voi tehdä sillon tällöin mutta se ei ole mitään verrattuna siihen pitkäjännitteiseen ja piinalliseen kasvatusprosessiin nähden.
Minulla on hyvin pieni kalu
12
307
Vastaukset
- fkfkxkxk
Työnnä löylykauha perseesees minimuna
- Nyt-se-selvisi
"Minimuna" ...Onko häxy löylykauhamies?
- va-senius
sulla on aika pirun ohut muna jos saat sen sujahtamaan pillun läpi kohdun päätyyn.
- 54y45y45y
Sun luetunymmärtäminen on hyvin heikkoa. Oletkokenties persereikäpenttinussialinaaalinanussikeijoaoletisoinhomomiesmitäolennainuttuletäneepersenaamasaatpersenaamallesipaskakakkua.
- Yyhyyhyy
Tuossahan sanotaan "kun kohdun pohjaan tökkii", eli naisen anatomia on kirjoittajalla hakusessaan. Kannattaisi googlettaa, mikä on kohtu ja missä se on. Sen jälkeen voisi tulla tänne kertomaan, miten saat ujutettua mulkkusi kohdun pohjaan.
- Joooasjoo
Häxykö siinä taas mulkunkasvatusvälinekauppaa yrittää edistää? Häxyn homokaveri kun yrittää myydä mulkkupumppuja elääkseen paremmin hulluusetuuksilla, niin häxy uskollisena homohuorana yrittää edistää kauppaa.
- 14senttinen
Ei ne kaikki naisetkaan ole mitään horopilluja! Paljon mukavampi nussia kun saa päästellä täysillä eikä tarvii varoa että satuttaa. Ja oon päässyt itsekin paukuttaa "pohjiin" omalla 14 senttisellä...
- Winkkisulle
Sinäkinhän voit mitata perseestä asti, niin pääset pohjiin 22 senttisellä.
Winkkisulle kirjoitti:
Sinäkinhän voit mitata perseestä asti, niin pääset pohjiin 22 senttisellä.
Joo. Askon kusetuskonstit käyttöön. Sekin väittää nussivansa 17/12-mallilla.
Tuossa on vain kaksi virhettä, Askolla ei ole tuollaista mulkkua, eikä hän nussi minkään kokoisella.- Mene-hoitoon
Mikä vitun Asko? Sinulla on paha pakkomielle.
Mene-hoitoon kirjoitti:
Mikä vitun Asko? Sinulla on paha pakkomielle.
Mene peilin eteen ja sano: "Minä olen palstan Asko. Sairastan pientä munaani ja siksi jankutan, että kenelläkään ei voi olla isoa, tai ainakaan pikkuruista munaani isompaa."
Toistat tuon 500 kertaa illassa ja kun olet tehnyt niin kuukauden ajan, jatkat toisen kuukauden. Sitten sinulle alkaa pikkuhiljaa selvitä, kuka on pientä munaansa itkevä Asko.
Ja sama itkijä-Asko itkee myös vuodesta toiseen keskikoosta, vaikka palstan aihe on, onko koolla väliä. Ei palstan aihe todellakaan ole, onko keskikoko mikä.- Olet-sekopää
Yritätkö aivopesty ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2266966Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 442367
- 1032273
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321540- 931535
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141421Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81362Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3901339