Yhdessä me häviämme hunnun takaiseen Läsnäoloon, emme kadotaksemme vaan löytyäksemme, emme näkyäksemme vaan tullaksemme tunnetuiksi. Ja kun meillä on tieto, ei Jumalan asettamasta pelastussuunnitelmasta jää mitään täyttämättä. Se on matkan tarkoitus, jota ilman matkalla ei olisi merkitystä
Läsnäoloon
1
130
Vastaukset
- ydinminässäolo
Läsnäolemiseen vaipumista on verrattu rentouttavaan uneen vaipumiseen. Kuitenkin niin, ettei kokonaan nukahda vaan tietoisuus säilyy. Itse kuvaan sitä kuin menisi oikein maittavan meditaatioon. Tietoisuudella on taipumusta ilmentää positiivisuutta tuossa tilassa, koska raskaasta ns. negatiivisesta materiasta ollaan luovuttu. Tietoisuuden pohjavire on siis vapautunut ilo ja myönteisyys. Meidän on tarkoitus tulla tässä ydinminässämme täysin tietoisiksi, siinä maallisen elämän tarkoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623