Maahanmuuttajia johjalle lisää

kadunkulkija

Onkohan totta että meinaavat maahanmuuttajia pakolaisia mitä lie ottaa tänävuonna

5

255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokaisellevähän

Ei se ihme olisi, jos nyt ajattelet ihan järjellä, jätä turha tunteilu. Kun turvapaikan hakijoista pienempi osaa saa myönteisen päätöksen, on heille jostakin kuntapaikka löydettävä. On vain reilua kaikkia muita kohtaan, että jokainen kunta ottaa oman osansa, jos äkistään, ett' ei oteta, niin joku toinen kunta joutuu ottamaan enempi.

• Rehellisyyttä

Ei ne ole mitään maahanmuuttajia vaan maahantunkeutujia jotka pitäisi laittaa kotimatkalle. Suomella on ihan liikaa jo omissa työttömissä elättämistä. Eikä nämä tule koskaan tuottamaan suomelle muuta kuin haittaa. Meillä ei ole todellakaan mitään velvollisuutta ottaa näitä vapaamatkustajia loisimaan tänne.

• Vaatio

Olen huomannut joka kerta kun käyn prismassa niitä tummia nuoria miehiä istuskelee penkeillä sisätiloissa tai sitten ulkona,liekkö näitä maahanmuuttajia,en tiedä.Joukossa on myös muutamia suomalaisia tyttöjä.Eikö näille mitään muuta tekemistä löydy kuin oleskelu...esim jotain urheilua...olen kyllä sanaton,lohjalle lisää taas työttömiä,omissakin on tarpeeksi.

• asdsadsad
        Vaatio kirjoitti:

Olen huomannut joka kerta kun käyn prismassa niitä tummia nuoria miehiä istuskelee penkeillä sisätiloissa tai sitten ulkona,liekkö näitä maahanmuuttajia,en tiedä.Joukossa on myös muutamia suomalaisia tyttöjä.Eikö näille mitään muuta tekemistä löydy kuin oleskelu...esim jotain urheilua...olen kyllä sanaton,lohjalle lisää taas työttömiä,omissakin on tarpeeksi.

Saman huomannu itse. Määrä lisääntyi vuosi pari takaperin ihan katukuvassa näkyvästi, ja nyt näyttäisi taas tuleen joku erä jostain lisää. En tiedä, olisiko läheisissä VOK:eissa olleita sitten asutettu pysyvästi Lohjalle tässä puolen vuoden sisään, tai jotain? Aika paljon noita jokatapauksessa Prismassa notkuu, ja monesti ovat myöskin myöhään alkuyöstä ainoita jotka porukoissa kävelevät keskustassa notkumassa, pimpparinkiä päristelevien muutamien mopojonnejen lisäksi, siis.

• matuteikuulutänne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      189
      5108
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      25
      4482
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3147
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      260
      3060
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      155
      2977
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2541
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27