Onkohan totta että meinaavat maahanmuuttajia pakolaisia mitä lie ottaa tänävuonna
Maahanmuuttajia johjalle lisää
5
210
Vastaukset
- jokaisellevähän
Ei se ihme olisi, jos nyt ajattelet ihan järjellä, jätä turha tunteilu. Kun turvapaikan hakijoista pienempi osaa saa myönteisen päätöksen, on heille jostakin kuntapaikka löydettävä. On vain reilua kaikkia muita kohtaan, että jokainen kunta ottaa oman osansa, jos äkistään, ett' ei oteta, niin joku toinen kunta joutuu ottamaan enempi.
- Rehellisyyttä
Ei ne ole mitään maahanmuuttajia vaan maahantunkeutujia jotka pitäisi laittaa kotimatkalle. Suomella on ihan liikaa jo omissa työttömissä elättämistä. Eikä nämä tule koskaan tuottamaan suomelle muuta kuin haittaa. Meillä ei ole todellakaan mitään velvollisuutta ottaa näitä vapaamatkustajia loisimaan tänne.
- Vaatio
Olen huomannut joka kerta kun käyn prismassa niitä tummia nuoria miehiä istuskelee penkeillä sisätiloissa tai sitten ulkona,liekkö näitä maahanmuuttajia,en tiedä.Joukossa on myös muutamia suomalaisia tyttöjä.Eikö näille mitään muuta tekemistä löydy kuin oleskelu...esim jotain urheilua...olen kyllä sanaton,lohjalle lisää taas työttömiä,omissakin on tarpeeksi.
- asdsadsad
Vaatio kirjoitti:
Olen huomannut joka kerta kun käyn prismassa niitä tummia nuoria miehiä istuskelee penkeillä sisätiloissa tai sitten ulkona,liekkö näitä maahanmuuttajia,en tiedä.Joukossa on myös muutamia suomalaisia tyttöjä.Eikö näille mitään muuta tekemistä löydy kuin oleskelu...esim jotain urheilua...olen kyllä sanaton,lohjalle lisää taas työttömiä,omissakin on tarpeeksi.
Saman huomannu itse. Määrä lisääntyi vuosi pari takaperin ihan katukuvassa näkyvästi, ja nyt näyttäisi taas tuleen joku erä jostain lisää. En tiedä, olisiko läheisissä VOK:eissa olleita sitten asutettu pysyvästi Lohjalle tässä puolen vuoden sisään, tai jotain? Aika paljon noita jokatapauksessa Prismassa notkuu, ja monesti ovat myöskin myöhään alkuyöstä ainoita jotka porukoissa kävelevät keskustassa notkumassa, pimpparinkiä päristelevien muutamien mopojonnejen lisäksi, siis.
- matuteikuulutänne
Tosiasia nyt kumminkin on, ettei niitä haluta enää mihinkään Euroopassa:
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005078491.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1225968Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745282059Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk261366Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111263Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861123Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481015- 64991
- 65931
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59915Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24914