Vetääkö Posti meitä nenästä

KassuVaan

Tilasin Portugalista tuotteen ja toimituskulut olivat 12€. Tavara on puuta joka painaa 700g. Nyt tavaran on saapunut ulkomaanterminaaliin 00000, mutta tilaus on merkitty kirjatuksi kirjeeksi ja tuotahan ei tuoda kotiini.

Mutta minä uskon että tavaran toimittaja on tarkoittanut että tavara toimitettaisiin kotiini. Mutta jostain syystä Posti vääntää toimituksesta kirjatun kirjeen, ja näin välttyy toimittamasta tavaraa/tilausta kotiini.

Uskon aivan varmasti että tavaran toimittajaa Posti vetää nenästä ja tienaan selvää rahaa jättämällä tavaran toimittamatta kotiini. Miten tuo nenästä veto tapahtuu on varmaankin joku sopimusasia, josta tavaran toimittaja ei tiedä riittävästi ja luulee, että sopimillaan ehdoilla tavara toimitettaisiin Postin välityksellä tilaajalle.

4

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y5yw46

Ainakin Kiinasta tulevat kirjatut lähetykset kannetaan pääsääntöisesti postilaatikkoon ( jos mahtuvat)

• 9-6

"Mutta minä uskon että tavaran toimittaja on tarkoittanut että tavara toimitettaisiin kotiini."

Uskomus ei ole tiedon väärti. Aina on mahdollista erehdys, vaikka olette myyjän kanssa sopineet kotiinkuljetuksesta myyjä on silti voinut valita jonkin muun toimitustavan.

• wrgtwrg

Postinkantaja haki EMS-lähetykseni postista klo 8:05 ja toimitti sen postilaatikkooni klo 16:40. Posti on reilun kilometrin päässä. Nopeammin olisin sen saanut jos olisin pystynyt sen itse postista kuittaamaan. Näin Hartolassa.

• nettishoppaaja

On näköjään vähän eri systeemit kuin isommilla paikkakunnilla. Vastaanottajan kuittaus on kuitenkin vaatimuksena.

Täällä EMS-paketti tuodaan ennen klo 9. Jos ketään ei ole vastaanottamassa, yritetään tuoda vielä toinen kerta saman päivän aikana. Jos silloinkaan ei olla paikalla, kuski jättää lapun, että paketti on haettavissa postitoimipaikasta tietyn kellonlyömän jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6124
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1704
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1488
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1250
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      894
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      28
      834
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      817
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      769
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      719
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      219
      714
    Aihe