Suomalaisten luottamus EU-Suomen talouden kasvuun on nyt vahvempaa kuin pitkiin aikoihin. Myös EU-maiden talous on vahvassa kasvussa, mikä on hienoa Suomelle, koska se tietää parempia aikoja Suomen vientiteollisuudelle.
Täytyy muuten olla aikamoinen nutiaivo, jos haluaa että Suomi eroaisi EU:sta ja irtautuisi tällaisilta sisämarkkinoilta. Ainoastaan epäisänmaalliset tahot tahtovat tehdä Suomelle tällaista pahaa.
Suomalaisten luottamus EU-Suomen talouteen vahvaa!
11
146
Vastaukset
- hauskoja.tutkimuksia
Pakko se on uskon olla luja, jos on vähintään 200-300 tonnia asuntovelkaa, vaimo ja pari kolme pientä lasta elätettävä. Ei usko saa paljon horjua, muuten voi alkaa nuppi pimetä.
- paskapuhetta
Valeuutiset vain jatkuvat, ulkomaankaupan alijäämä on vuosi vuodelta samoissa lukemissa.
Ulkomaankaupan kasvun pitäisi olla 3-5% per vuosi että työllisyys nousisi.
Kasvua ei siis ole eikä tule kun OIKEITA työpaikkoja ei synny lisää.- kokoomupätkä.tuta.vielä
Tieto ilmoitti viime viikolla 190 ihmisen YT-neuvotteluista. Silti nämä munanmittaiset kokoomushomot koittaa veistellä valemedioissa nousukautta.
Kyllä se EK-Kokoomushomo vielä nousee. Hirteen kansan toimesta. Sitten 6 jalan syvyyteen.
- derfxd
Kuntavaalit tulossa joten Sipilän hallitus tilaa progandaa tutkimuslaitoksilta.
- Multiin.vain
Mä luulen, että pöpilä pääsee hyvinkin pian poikansa viereen!
Aivopesu jatkuu, uskoo ken tahtoo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200