Siinä missä pedofiilit ovat jopa vankiloissa alinta pohjasakkaa, tietyissä uskonyhteisöissä he ovat jopa juhlittuja sankareita, jotka Jeesus on voittanut omakseen. Mitä raskaampi taakka, sitä suurempi ihme tapahtuu kun Jumala armossaan katkaisee kahleet! Menneitä ei muistella ja aina voi aloittaa alusta.
Mitä ajatuksia tällainen käytäntö herättää?
Rikollisuuden ihannointi uskonyhteisöissä
18
254
Vastaukset
- yks.pointti.vaan
vanhemmat.com:ista löytyy keskustelua aiheesta, jossa ihmetellään miksi hyväksikäytöstä tuomittu pastori Pasanen saarnaa edelleen.
Hän itse perustelee asiaa sillä, että on tuomionsa kärsinyt. Hänen lapsensa sen sijaan tulevat kärsimään isänsä teoista loppuelämänsä.
Pasanen toimii myös Aa:n riveissä.Ääriuskovat antavat syntejä toisilleen anteeksi välittämättä uhreista mitään ja sille löytyy esimerkki Paavalista joka vainosi kristittyjä eikä välittänyt jälkeenjääneiden tuskastakaan mitään, ei siitä ainakaan koskaan kirjoitettu sen kummemmin.
- miksi.valehtelet
Miksi valehtelet?
- kaijalle.keksi
sage8 kirjoitti:
Kuka tässä valehtelee? Ja missä?
"Pasanen toimii myös Aa:n riveissä. "
Valhe! Vai pystykö todistaamaan, että toimii? - Ehkäasiaa
Eihän tuota vanhemmat.com sivustoa kukaan uskalla lukea, sieltä puskee haittavirusta tuutin täydeltä. Hyvin suojatut koneet eivät edes päästä siirtymään sivustolle.
kaijalle.keksi kirjoitti:
"Pasanen toimii myös Aa:n riveissä. "
Valhe! Vai pystykö todistaamaan, että toimii?Minä en ole sellaista väittänytkään.
- terkut.setaan
Ehkäasiaa kirjoitti:
Eihän tuota vanhemmat.com sivustoa kukaan uskalla lukea, sieltä puskee haittavirusta tuutin täydeltä. Hyvin suojatut koneet eivät edes päästä siirtymään sivustolle.
Onko Seta laittanut koneellesi eston?
- kaijalle.keksi
sage8 kirjoitti:
Minä en ole sellaista väittänytkään.
Kysyit: Kuka tässä valehtelee? Ja missä?
Ja minä vastasin. - Aivottomalle_RäyhikseIIe
terkut.setaan kirjoitti:
Onko Seta laittanut koneellesi eston?
Mitäs sinä Räyhis siinä nyt yrität tietoturva-asioista vinoilla kenellekään? Ethän itse osannut erottaa edes nimimerkinvalintaa nimimerkkisi "kaappaamisesta", vaan itkit tällä palstalla kuin mikäkin lälläri ja epäuskottava ja naurettava idiootti kun olet, niin vielä poliisilla uhkailit! :D
"Kohta työnantajasi saa tietää!"
Uuuuuuu-uuuuuuu, nyt pelottaa! Hah-hah-haa!
PS. Miksi et käytä nimimerkkiäsi usko.vainen? "KAAPATTIINKO" sekin? xD - saanko.kysyä
Aivottomalle_RäyhikseIIe kirjoitti:
Mitäs sinä Räyhis siinä nyt yrität tietoturva-asioista vinoilla kenellekään? Ethän itse osannut erottaa edes nimimerkinvalintaa nimimerkkisi "kaappaamisesta", vaan itkit tällä palstalla kuin mikäkin lälläri ja epäuskottava ja naurettava idiootti kun olet, niin vielä poliisilla uhkailit! :D
"Kohta työnantajasi saa tietää!"
Uuuuuuu-uuuuuuu, nyt pelottaa! Hah-hah-haa!
PS. Miksi et käytä nimimerkkiäsi usko.vainen? "KAAPATTIINKO" sekin? xDOnko mielenterveysongelmasi hoidossa, Räyhis?
- yks.mummo.vaan
Aloitus on versonut suorastaan rikollisen sekavan ketjun, josta voi päätellä, että ongelma on todellinen. 😳
Itse myös vierastan näiden homojen ja pedofilien korottamista seurakuntien tärkeisiin tehtäviin, vaikka sitten olisivat jättäneet sen iljettävyyden taakseen. Sen ymmärrän, että hekin voivat hakeutua pois siitä pahuudestaan, mutta sitä en että jos heistä tehdään sankareita, tai seurakuntien kaitsijoita yms.
Joku täällä myös Paulukseen vertasi tätä aloitustaa, mutta muistakaa, etä Paulus kiivaili Jumalan puolesta myös silloin kuin tuhosi Jumalan seurakuntaa. Tosin hän ei vielä silloin oikeaa Jumalaa tuntenut.
Homuden synti on toista maata.Aika ristiriitaista kun kiivailee Jumalan "puolesta" kahdella tavalla: murhaamalla ja hellittelemällä. Jumala muuttui tuon teorian mukaan siis radikaalisti.
J.Nasaretilainen ei muuten puhunut Raamatun mukaan homoudesta sanaakaan."Tosin hän ei vielä silloin oikeaa Jumalaa tuntenut."
Hmmmmm...Paavali oli juutalainen, Jeesus Nasaretilainen oli juutalainen, "Jumalan seurakunta" jota Paavali vainosi oli synagoogissa käyvistä mutta myös Jeesukseen uskovista juutalaisista koostuva joukko. Vasta vuoden 88 jälkeen voidaan puhua kristityistä erillisenä ryhmänä, koska tuolloin heidät erotettiin synagogista. Miten siis Paavalin Jumala olisi ollut eri hänen vainotessaan seurakuntaa, kuin kääntymyksensä jälkeen. Paavali itse ei kyllä missään anna ymmärtää, että hän olisi vaihtanut Jumalaa.
Paavalia on luettava järki mukana. Hänellä oli syynsä, miksi hän oli fanaattinen juutalaisuuden säädösten suhteen, miksi hän meni juutalaisuudessa tovereitaan pidemmäle, kuten hän sanoo. Samoin on syynsä, miksi hän koki Jeesukseen uskovat kanssajuutalaisensa niin uhkaavina, että katsoi aiheelliseksi tuhota heitä. On myös syynsä, miksi hän lopulta hyväksyi uskon ylösnouseeseen Jeesukseen samalla fanaattisuudella, kuin aiemmin oli kiivaillut lain puolesta. Jumala ei tässä prosessissa vaihtunut.
Edelleen ties kuinka monetta kertaa: Paavali ei, kuten ei kukaan muukaan Raamatun kirjoittajista, tiedä homoseksuaalisuudesta mitään. Paavali niputtaa "miesten kanssa makaavat miehet" esim. korinnitlaiskirjeessä samaan moitittavan käytöksen listaan kuin vaikkapa äitipuolensa kanssa elämisen. Paavali oli todennäköisesti itse taipumuksensa kanssa helisemässä oleva, itseihoinen homoseksuaali. Kunpa mies olisi tiennut taipumuksensa luonnollisuuden!- jotain.rajaa
Pedofiilit joutaa helvettiin. Homot sentään nai vaan toisia aikuisia. <---tossa siis se ero.
Kyllähän se vähän tuollaisena näyttäytyy ja en nyt välttämättä juuri pedofiliaa tarkoita vaan jotakin sellaista, että ensin pitää "elämä sössiä" ihan nolla pisteeseen jotta voit olla sitten "oikea uskovainen"
Eli jos on elännyt elämänsä suht kunnollisesti niin ei voi olla "oikea uskova"
Mitäpä tähän sanoisi pelkkä kirkkouskova ;) On eri asia saada pahat teot Jumalalta anteeksi mutta myös niille joille sen on tehnyt tulee antaa maallinen oikeus ja pahantekijän saada asianmukainen tuomio.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638103Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592442Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 25806
- 55793
- 64792
- 67784
- 46756
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683