Se on sellanen juttu että saa miehet jäädä mun puolesta muille naisille,tuottavat vain harmia ja ikävää sekä ärsyttävää elämää. En mä ole ollut enää kiinnostunut pitkään aikaan kenestäkään joten on paljon helpompi luopua siitä vastakkaisesta sukupuolesta. Pariutukaa te hyvät naiset ja miehet tai siltä väliltä mutta minä en. Mulla on vain enemmälti todella ikäviä kokemuksia miehistä, ja niitä kokemuksia ei kukaan mies tule tulevaisuudessa muuttamaan paremmaksi joten siksi näin.
Tehkää te myös hyviä ratkaisuja,oli ne sitten mitä tahansa ja mikä tuntuu omimmalta.
Kaasua nyt eteenpäin ja kovaa
3
240
Vastaukset
- melkosamaamieltä
Onhan se niin, että monet hyvät miehet ovat jo hyvissä parisuhteissa. Hyviä vapaita miehiä löytyy harvakseltaan.
Selibaatissa (seksiä toisen ihmisen kanssa) on paljon hyviä puolia esimerkiksi voi keskittyä omaan ja muiden hyvinvointiin muissa kuin seksuaalisssa asioissa. Gandhi eli selibaatissa suuren osan elämästään ja mitä kaikkea hän saavuttikaan!
Synnymme yksin, kuolemme yksin. Samalla voimme elää ilman paria, joka siinä vierellä koko ajan vaatimassa ja kyttäämässä, ärsyttämässä. - KaksinKaunistaOn
Mullei silleen haittaa kun oon biseksuaali. Enemmän valinnanvaraa.
Sorrutko aloittaja aina samanlaisiin miehiin?
Anna vakityypistäsi poikkeavalle ihmiselle tilaisuus, ja saatat
yllättyä iloisesti. Eivät kaikki miehet ole samanlaisia, ja eivät siis myöskään kauheita.
Miehetkin ovat yksilöitä ja sieltä löytyy täysin eri luonteisia ja erilaisilla elämänarvoilla varustettuja tapauksia, ellei itse aina HAKSAHDA samanlaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2462189- 1901665
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471309Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501025- 41826
- 14800
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31780Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25766Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647