perversio estää psykoosin

perverssiothoitoon

Tiesittekö että perversio estää psykoosin mutta miksi perversio miehellä syntyy? Traumasta? Torjutuksi tulemisesta?

12

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaitästa

haluisin laajentaa mun pyllyreikääni.
      tajunta on jo nin laaja ettei se enää laajene tosta

• Sopivapervosulle

Mä voisin auttaa sua... ihan mielelläni... siinä reijän laajentamisessa <3

• KotiPsykologi

Veikkaisin että varttunut seksuaalisesti kielteisessä ympäristössä. Tukahdutettu seksuaalisuus, myöhemmin perversiot?

• illanajatukset

Mutta ei toteuta niitä avopuolison kanssa vaan muualla.

• KotiPsykologi

Juuri näin. Se miesten huora-Madonna syndrooma.Vaimon kans ei voi toteuttaa perversioita kun se on "Madonna". Mutta ns " huoran" kans haluaisi niitä kokeilla tai kokeileekin.

• KotiPsykologi kirjoitti:

Juuri näin. Se miesten huora-Madonna syndrooma.Vaimon kans ei voi toteuttaa perversioita kun se on "Madonna". Mutta ns " huoran" kans haluaisi niitä kokeilla tai kokeileekin.

Kenenkään naisen ei tarvitse alistua varatun miehen huoraksi, tämän fantasioita toteuttamaan. (Itse en ainakaan ole toiminut näin.)

• Aloituksia_tekemätön
        KotiPsykologi kirjoitti:

Höpön-pöpön! Lukekaapa miehet Danny Starrettista kirjoitettu kirja "Muukalainen perheessä". Jos kirjan lukee tarkasti huomaa, että Danny alkoi hakeutua kodin ulkopuolelle, kun vaimo ei suostunut esim. suuseksiin ja viattomiin sitomisleikkeihin jne.

Minusta on jotenkin alkeellista ja avutonta mieheltä, valita ALUN ALKAEN kumppani, jonka kanssa ei pysty seksuaalisuuttaan toteuttamaan - ja käydä sitten maksullisissa naisissa tai kakkosten luona suuseksin ym. toivossa. Surkeaa.

Mutta sitäkään en ymmärrä, että jatkuvasti PITÄÄ ääneen jauhaa KARKEITA SEKSI-juttuja tällekin "ikävä"- palstalle. Siitäkö puhe mistä puute.

En ole ikinä suostunut kenellekään kakkosvaimoksi enkä suostu jatkossakaan. Toistan: Surkimus on se mies, joka valitsee vaimon,
        joka on hänelle seksuaalisesti täysin sopimaton esim. kykenemätön toteuttamaan tiettyjä fantasioita.

• josvaansopii

joo samoin, mäkin tykkän pettää, kiihotun siitä erityisesi, tavataanko

• ootainuthuora

ei ole mitään mies huora madonna syndroomia, muuallakuin sun mielikuvituksisssi.
      oot syntynyt yksin maailmaan, kulet yksin maailmaan.
      jaat typeriä viisauksiasi yksin.

• KotiPsykologi

On se olemassa. Helppo havaita.

• KotiPsykologi kirjoitti:

On se olemassa. Helppo havaita.

Sellainen syndrooma on todellakin olemassa hyvä nimimerkki "Kotipsykologi", siis syndrooma eli oireyhtymä.

Ei ole NORMAALIA kokea rikoksetonta seksiä ja seksuaalisuutta niin likaisina ja hävettävinä asioina, että joutuu toteuttamaan OSAN fantasioistaan pysyvän parisuhteen ulkopuolella. (Näin minä olen ainakin asioista lukenut.)

Minun henk.koht mielipiteeni on, että pitää etsiä sellainen kumppani,
        jonka kanssa voi toteuttaa seksuaalisuuttaan niin, ettei tarvitse kylillä juosta.

• Aloituksia_tekemätön

Tämän englanninkielisen artikkelin lopussa mainitaan suomeksikin käännetty kirja, joka kertoo Dannystä, jonka kohtaloon saattoivat pitkälti vaikuttaa ankara koti, ja myöhemmin estynyt vaimo.

http://www.wrdw.com/home/headlines/4893886.html

Taidan mennä nukkumaan, enkä todellakaan tiedä milloin viitsin palata
      tälle tylsähköksi käyneelle palstalle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      246
      2189
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      190
      1665
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1309
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1025
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      826
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      800
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      780
    8. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      760
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe