Poliisit tulivat paikalle setvimään tilannetta. Tappeluissa on käytetty ketjuja ja putkenpätkiä. Aikamoista menoa ala-asteella.
Joko syylliseksi epäillyt on saatu selville?
Saunakallion ala-asteella joukkopahoinpitely
3
285
Vastaukset 3
- ihanankilttejäneon
Koulun rehtori kertoi että koulussa on ollut normaalin rauhallista, vain pientä potkimista ja köydellä kuristamista on ollut, ei mitään vakavaa. Vakavaksi ei myöskään lasketa puukon työntämistä oppilaan rintakehään, eikä akkuporalla reikien tekoa selkäpuolelle.
- pelastasuomi
Kannattaa miettiä tarkkaan ketä äänestää. Moni puolue on ajanut asiat niin pitkälle että jokaisen tulee miettiä onko enää ehdokkaalla väliä, kunhan ehdokas ajaa voimakkaasti politiikkaa joka on viimeinen keino pelastaa yhteiskuntamme https://www.youtube.com/watch?v=Tl5kIoM3CmI
- Lefa552
Oisko mamut taas asialla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568