Olin rakastunut suhun niin paljon kun se mahdollis

salaatietysti

ja olen ollut helv surullinen. Pettynyt itseeni, mutta myös tiettyihi tapahtumiin, "nostatuksiin" kyllä kultani ymmärrät kunhan päästään lähelle ja usko ymmärrän silloin myös sinua. Onneksi rakkautta enempää tapahtunut.

16

1251

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mittarinlukija

Mähän sanoin jo silloin. Näillä asioilla on tietty elinkaarensa, ja nyt sä olet siinä että oot enää loppuliukua vaille vapaa oravanpyörästä. Olisit onnellinen.

• muhunvai

koita ny stempata. :)

• OlisipahaPaikka

Minun ei onneksi tarvitse pelätä, että noin minulle sanoisi. Maailmani kallistuisi raiteiltaan.

• Silmät_lautasina

Olisitpa hän.. Näin hänet ja salaa varastimme katseen. Katsoin perään ja hänkin katsoi, salaa, suuresti salaa. Nostatuksia on ollut, mutta ne ovat myös pettäneet, sillä silmät suurina olemme vain katselleet toisiamme. Mutta minä ymmärrän häntä jo.. Kun vain pääsisimme lähelle toisiamme, haluaisin koskettaa NIIN paljon.

• aloitusolitaas

Petri pösilöltä stalkkaamalleen Satulle ilmiselvästi aloitus, kun puuttuu taas sanoja välistä. Ei se jätkän rutale osaa edes kirjoittaa.

• Pösilöoot

Ennustaja olet vai mistä luulet tietäväsi;D))

• ihguaN

Haittaakse?Tykkää kuitenkin.

• Petriltä Sadulle?

Sittenpä tämä ei koske minua millään tavoin. Nimi "Petri" ei sano minulle yhtään mitään. Oikea nimeni ei ole Satu enkä ole työskennellyt Fazerilla.

Mistäpä joku on niin varmasti tietävinään, että kyseessä ovat Petri ja Satu? Tuliko jollekulle hätä, että joku HUOMAA, kuka kirjoitti aloituksen? Onko epäsopiva lähentyminen estettävä?

• Minäkin tykkään sinusta aidosti, mieshenkilö, jonka nimi ei ole Petri.

Nimesi ei myöskään ala J- eikä M-kirjaimella etkä ole palstan mystinen
      Hannu. (Kuka Hannu nyt sitten ikinä onkaan? Onko vain Kertun veli?)
      Koeta nyt kiertää korkki kiinni, sillä se taitaa olla auki.

Tämä oli mieshenkilölle, jonka minä halusin tunnistaa aloituksen tekijäksi.(Muut voivat tunnistaa toisin, mutta minulle eivät "petrit", "hannut" ja "matit" sano mitään.)

• Töihin

Juoko joku täällä heti aamusta?
      Työläisen on mentävä...
      Aurinkoa ja Rakkautta kaikille!!!

• älkääsurko

Kannattaa pitää periaatteistaan ja omasta punaisesta langastaan kiinni, se kyllä johtaa hyvään lopputulokseen.

• Värisenjoajatuksesta

Saahan sitä tykätä. Suudelma niskaan ja puhallus korvaan olisi jo jotain. Sitä odottellen. Ei tietenkään julkisesti.

• djdlwh

550t. Ihmistä omi aloituksen. Paremmalla tuurilla jaa eurojackpotissa päävoiton ku aloitus löytäisi oikean henkilön jolle tarkoitettu.

• niinminäkin

En vain voi sitä sanoa hänelle.

• hyvähyvänluo

älä sure.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      155
      1037
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      127
      651
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      43
      617
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      565
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      51
      547
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe