Kyllä on harvinaisen tyhmä idiootti toi Vanessa siinä sarjassa, huhhuh!
Au pairit Kanadassa, voi jeesus
8
1520
Vastaukset
- olenkoliianvanhajo
miten nää nykyajan alle parikymppiset opiskelijatytöt näyttää joltain 25v ex-malleilta?
- Miksituollainentuolla
No niin on! En ole tykännyt siitä ollenkaan tämän kauden alkaessa. Itseään täynnä oleva ja luulee olevansa muita parempi.
Mutta se uusi tyttö Johanna, vaikuttaa ehkä vähän ujolta, mutta järkevältä. - huhuhuh
Vanessa on ihan oma ittensä itseään täynnä. Yritti komennella ei onnistunujoutuu itse poistumaanKuka tommosen palkkaa
- Jonne.metsälä
Joo, luulee olevansa muita parempi mutta ei taida olla kaikki vintissä oikein kohdallaan. Miksi lähtee moisee formaattiin jos asenne on noin perseestä kun sillä on.
- myötähäpeä
Uskomattoman lapsellisia paitsi Johanna ! Naiset ovat menneet Suomen pikkupiireistä valloittamaan maailmaa friikkeinä ja karseilla isoilla tekohiuksilla lähes jokainen,itse en palkkaisi noita-akan näköisiä likkoja lainkaan,säikähtäväthän lapsetkin noita jo! Kovia naputtamaan nämä pikkunaiset .alkavat äitejä komentelemaan melkein ja kun katsoo heidän kohteluaan lapsia kohtaan,se on karseeta katseltavaa! Lapsiin ei mitään katsekontaktia,eleettöminä vaan suorittavat vastentahtosina lapsiraukkoja,karseeta katseltavaa.Piti mennä näytille tekoripsineen ja tukkineen isoon maahan,jossa erottuisi edes vähäsen,koleita ja kolkkoja akkoja,pääasia mennä itseään esittämään naivina ja hengailemaan että löytyisikö sieltä prinnisä valkosine ratsuineen hah hah mitä ämmiä! Uskomatton kokemattomia lasten kanssa ,huomaa että rikkaiden pikkuprinsessat lähtee iskän rahoilla lentokoneella maailmalle,vailla mitään kokemusta,nolottaa heidän puolestaan suomalaisena katsoakin typeriä kotkottajia,enin osa lie asuu isin ja mamin luona,oikeita maailmanvalloittajia,hah hah noloja kottaraisia,joku saattaa erottua joukosta se fiksuin ja kypsin.
- Anonyymi
Nuo aivoiltaan keskenkasvuiset tarvitsisi vielä itsekin kaitsijan. Niin lapsellista porukkaa etten kotiini päästäisi.
- Anonyymi
Erään lainen pystyn nostamis ohjelma ja taistelu sarja. Mutta eikö nuo ny muroja saa keitettyä. Tuolla toim7nnan tasolla. Mukavaa vahdittavaa kun kamera henkulö seuraa katseellaan ja juonta ja sopertaa sivusta silmin
- Anonyymi
Miksi yli kakskymppiset naiset käyttäytyvät kuin 12 vuotiaat kersat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782