Tähän ketjuun tulee kommentoida toisille keskustelijoille vain ystävällisesti. Minä aloitan. Torre, olet ihailtavassa fyysisessä kunnossa. Jatka treenaamista. Itse olin 64 minuutin hidas-normaalitempoisella aamukävelyllä hetki sitten palasin. Olette kaikki Jumalan luomakuntaa, jotkut Jumalan lapsia, viisaita neitsyitä. Vilkaise jae 18 linkistä ja vastaa siinä Jumalan esittämään kysymykseen jos osaat, minä osaan, se on samanlainen kuin tyhmille neitsyille. http://raamattu.fi/1933,38/1Piet.4.html
Yställisen keskustelun ketju
9
124
Vastaukset
- älä.valehtele
"Torre, olet ihailtavassa fyysisessä kunnossa."
Katso face Jouko Erkkilä niin tiedät totuuden. - yks.mummo.vaan
Mistäs nyt tuulee? Jos ei pahalla, niin yritetään välillä hyvällä - ja sitten heti perään varmuuden vuoksi toisinpäin? 😋 Ei auta temput, keinot, eikä edes ihmeet, jos itse Jumala on hiljaa.
No minäpä jatkan tästä.
En nyt oikein tuosta treenaamisesta tiedä kun tulee tuota ihan liikuntaa täällä maatilalla muutenkin mutta joo kait jos nyt joku arvioisi niin suht tikissä oleva reilu viisikymminen, ei tosin sillä, että seuraa etsisin.
Kiitos kuitenkin niille joiden kanssa on ollut ihan mielenkiintoisia keskusteluita, olit sitten tanakka, pyylevä tai solakka kun en tapaa muutenkaan ihmisiä lokeroida mitenkään :d- tunnustus.aaseille
AAsit jaksavat ihailtavan tarmokkaasti ajaa omaa asiaansa, vaikka aina tulee takkiin, niin siltikin jatkavat sitkeästi yrittämistä.
- narkille
Olet kateellienn niille jotka haluavat raitistua.
- VanhurskasArmo
Liikunta ja kävely vie suoraan helvettiin koska se vie huomion pois jumalasta ja saa ajattelemaan kehoa ja kehon toimintoja. Lisäksi liikunnasta tuleva mielihyvä on syntiä. Koska mielihyvä itse on syntiä. Se vie sitten mielen muutenkin kehollisuuteen ja siten rytmimusiikkiin ja seksiin. tällön voi unohtua jumalan ajatteleminen seksin aikana ja perkeleen pääsy sieluun kun himo valtaa sielun. Oikea usko on kärsimystä ja kärsimyksen aiheuttamista muillekkin sillä emmehän halua että kukaan pääsee meitä vähemmällä ja alkaa nauttia elämästä enemmän kuin me oikeassa uskossa olevat?
- stop.hörhöily
Yläasteen uskonnonopettaja näytti kuvia kehonrakentajista ja puhui heistä hyvin negatiiviseen sävyyn, koska he ovat alkaneet palvomaan kehoaan pyhänä temppelinä ja se oli tietenkin huono asia. Tämäkin kyseinen opettaja on saattanut sekoittaa monen nuoren mielen tuolla hörhöilyllä ja voidaankin kysyä, että miksi tämmöistä opetetaan kouluissa.
- e1e4e2e6
pilkkuviivaviivasta ei ystävällistä sanottavaa
MUTTA- e1e6e5e3
hänen TUOMIKSEEN olisi paljonkin sanoja
HALUATTEKO KUULLA!!! ELÄMÄN JA PELASTUKSEN SANOJA!!! KAVAHTAKAA PILKKUVIIVAVIIVAN HAPATUSTA JA HERJAA JA RIETASTA RIENAUSTA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683