Luen parhaillaan Cheekin elämäkertaan JHT -Musta lammas, siellä Cheekin äiti Aini Tiihonen kertoo kotikylänsä olleen Viekijärvi, tavannut ensimm. kerran Cheekin isän Nurmeksessa ollessaan tarjoilijana 1969 ja uudelleen Joensuussa 1976. Sittemmin oli edell. miehen nimellä Aini Timonen, kunnes vasta 1990-l avioitui Cheekin isän kanssa ja perhe sai yhteisen sukunimen Tiihonen.
Yllättävä tieto Cheekin kytkeytyminen LIeksaan äitinsä kautta, kuka tietää tai tuntee henkilö, mikä on ollut hänen tyttönimensä? Onko ollut Lieksaan yhteydessä, onko popparin perhe koskaan vieraillut äitinsä kotiseudulla?
Cheekin äiti kotoisin Lieksasta
10
4909
Vastaukset
- Cheetahin.ihailija
Mikä lienee Cheek? Cheetah oli Tartasanin simpanssi, joka oli todella kuuluista päänäyttelijä. Cheek lienee joku ulkomainen missi? Lieneekö vielä elossa?
- EsimerkkiLiekalaisille
Cheek on menestynyt artisti joka tekee TYÖTÄ, siis TYÖTÄ. Tiedoksi Lieksan periksille, että saa vapaasti ottaa hänestä esimerkkiä ihan milloin vaan laiskottelu ja ihmisten haukkuminen alkaa kyllästyttää
- ei.se.laulua.ollut
Olen muistavinani Keekin jostakin televisio-ohjelmasta. Ohjelmassa hän pyöritti käsiään tuulimyllyn lailla ja äänteli ölähdellen jou jou jou.
- pitelee.paikkaansa
Vanhaa tuttua tietoa aloituksessa. Sukulaisia asuu Lieksassa. Nimiin en mene, se ei ole minun asiani.
Lieksassa eivät ole hengailleet ainakaan siinä määrin kuin Icak Elliot. - naapuri3kmpäästä
Savolanvaarasta Kuivalainen tyttönimeltään.
- tästä.se.valkenee
Nyt on jo sen verran selvinnyt minullekin, että Csheek on tyttö.
- hauhauhauhau
Joka ketjuun pitää näitä aivovammasia näköjään tulla.
- hauhauhauhau
Cheekin äidistä oli kyse, onko lukutaito hakusessa vai luetun ymmärtäminen.
- vain.rahan.takia
hauhauhauhau kirjoitti:
Joka ketjuun pitää näitä aivovammasia näköjään tulla.
Ylläpito tykkää häirintäviesteistä, koska niillä firma tienaa rahaa. Häirintäviestejä ei koskaan poisteta. Vain asialliset lähtevät.
- stadinking
Paljon kertoo siitä apinasta, jos on Liekasta kotoisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049