Mukavasti mahassa vääntää sekoomuksen jakamat makkarat, olikohan ihan kaikki hygienia asiat oikein? Siinä männyn alla avonaisessa pesäpallogrillissä paistettiin. No eipä saa minulta ääntä. Näytti Pena hyvin viihtyvän omiensa joukossa, eliittikisoohin loput makkarat uuteen katsomoon! Voi kristus mitä touhua!
Vastaukset 6
- lep-128
Persuja ajattelin näissä vaaleissa ensimmäisen kerran äänestää. Vaan sitten huomasin heidän ehdokkaansa olevan järjestään tuulivoimaa vastaan, joten päätin äänestää tuttua ja turvallista kokoomusta.
- Anonyymi
Tosi yllättävää mennään toiseen jätzki paikkaan heti saman tien
- jakyykkyyn
Köyhien mahaa vääntää makkara missä on lihaa. Joutuu jauhomakkaroihin tottuneille suoli vähän enemmän töihin
- hulluako
liha saattaa olla peräisin Brasiliasta halvimman vaalimakkara tarjouksen voittaneelta kyseenalaiselta tukkurilta! tarinan opetus olokaa varovaasia noitten kökkäreiden kans . aina ketunhäntä kainalossa!!!
- Anonyymi
Tulee poro mieleen myöskin täälä ihan hireesti. Se hän se ja kaikkia tälläsii eller lettre hur tankker ju. Pitää koittaa syydä sun puolesta. Ku päästään kokeilemaan toistemme harrastuksia mut siis raskastahon toi o
- Anonyymi00006
Ei joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2641002Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488