Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Peniksen koko

Aloitetaanpa penis galluppi.

Laittakaa tänne peniksenne pituus ja ympärysmitta.

Allekirjoittaneella on 17cm/14cm
17517809
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 175

Vanhimmat

mulla on 13cm/12cm

Äänestä
  • Minulla on 19 cm pitkä ja 16 cm ympäryys seisokissa .
    M 61 🙂

1Äänestä

• Kivan kokoinen. Liian iso sattuu.

Äänestä

• 18,5 ja 16

1Äänestä

Mulla on 18,5cm/14,7cm

1Äänestä

mulla peniksen koko 21cm ja 6cm paksu

2Äänestä
  • Wow

Äänestä

• voi että tuonko sais peppuunsa ja syvälle oottelis vaan kun kipu muuttuis nautinnoks ja sitten alettas kunnon panot ja spermat sisään

Äänestä

• Jäisit ilman.
    Siis seksiä/rakastelua.

Minullaki on melkein liian iso nykyiselle naisystävälle.
    17cm ja silläki saa varoa,ettei satuta toista.
    Tai tykkäähän se hänen mielestään "isosta",mut asentoja pitäävaroa,et ei satu sillai et se pelko semmosesta jää miekentaustalle.
    Yhdesti kun sattuu/tuntuu epämukavalle,niin sen unohtamiseen menee kuukausia...

Äänestä

Miu löylykauha on 50 cm pitkä ja 3 cm paksu osapuillee

Äänestä
  • Joha soo jöötti!

Äänestä

• Ja paskan maskanmarjat

Äänestä

19cm pitkä ja 7cm paksu.

2Äänestä

Haista huilu tilastomaskotti!!!

Äänestä

Typerää verrata. Kunhan osaa hommansa, pienikin tuntuu jos on oikeassa asennossa/kulmassa.

Äänestä
  • Joo mulla 18,5/9,5 ja siinäkin on liikaa. Pelkkä pään heiluttelu huulilla tekee kuulema kaikkein parasta ei tarvitse olenkaan mitään isoa patukkaa, Herkin aluehan on juuri sisäänmenon alussa, pelkkä kielikin riittää hyvän nautinnon saamiseen.

1Äänestä

• Oletpa hyvinkin oikeassa, näin se on.

Äänestä

• Ei oo

Äänestä

• vanha sanonta ei koolla oo väliä kuhan on vikkeläs persiis

Äänestä

30 cm pitkä penis

Äänestä
  • tuonko sais mies peppuunsa kerran ois viikon onnellinen

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

tuonko sais mies peppuunsa kerran ois viikon onnellinen

Tai sitten ei,niin hellänä persus.

Äänestä

16.5cm ja 5cm

Äänestä
  • ympärysmitta 158 vasemmalle melko käyrä.omistaja 68v. ollut kovassa käytössä,on tykätty.

Äänestä

miehelläni on 16cm pitkä ja ympärysmitta myös 16cm. terska jatkuvasti paljas.pussit ajeltu,melko käyrä ja tosi kestävä. olemme vähän yli 60kymppinen aviopari

2Äänestä

minulla kait ns uimahalli kalu levossa pituus 14cm ympärysmitta 14cm, kovana pituus16cm ja ympärysmitta 16cm. eli ei suurta muutosta. kalakaverilla levossa suunilleen samat mitat,mutta seisokissa pituus 19.5cm ymp.mitta n.16cm.

Äänestä
  • Meilläpäin kaverit sano et ei huola kalun lyhyydestä levossa, onneksi seisokissa lähes sama kuin kuin muilla. Kyllä se lepomitta, 7 senttinenkin venähtää 18 senttiin. Välillä jopa 5 senttinen riippuu tilanteesta. Eiköhän kannattais jättää murehtiminen siitä ja sen koosta koska tekniikka se on joka tapauksessa jolla naisen voi viedä nautinnolliselle matkalle.

Äänestä

minun miehelläni pituus 13.5cm mutta ympärysmitta 16.5cm elikkä mielestäni tosi paksu tuntuu todella hyvältä

Äänestä

sama koko

Äänestä

Mulla on 20,08 cm pitkä ja 16,9cm ympärysmitta.

1Äänestä
  • On tarkat mitat taas.

Äänestä

Kovana pit.14cm paks.5cm käyrä

Äänestä

En teidä koosta, mutta välillä jää nalkkiin polvitaipeeseen jos on väljät housut ja väljiä joudun käyttämään...

Äänestä

Aviopari 31v ,aviossa. Miehelläni on 13.5cm pitkä, paksuus on 5cm. Paksuus tuntuu todella hyvältä.

Äänestä
  • Olen huomannu myös sellaten seikan et jos nainen osaa käyttää lihaksiaa kalunympärillä niin ohutkin kalu saa melkoisen kuristusotteen ympärilleen et ahtaalta tuntuu liikkuminen sisuksissa. Tähän hommaan kun tarvitaan molempien yhteistyötä jotta saavuttaa parhaan mahdollisen hekuman. Tuntuu mahtavalle kun molemmat tekevät yhteistyötä, pilperi on tosi eläväinen ja ahdas pienen kalunkin ympärillä kun sitä käytetään ja kiihotetaan oikein.

Äänestä

Mulaa 12 cm pitkä paksu noin 4 cm

Äänestä

16 ja 15cm

Äänestä

Vaikea sanoa muuten kuin että saattaa kiihottuessa värähtää,,

Äänestä

Levossa 12 cm ja jäykkänä 15 cm. Ympärysmitta 13 cm

Äänestä

Mulla 13.5/4 5cm, levossa joku 8.5cm, kylmän veden jälkeen vieläkin pienempi. 😊

Oisko jollekkin naiselle sopivan kokoinen?

Äänestä
  • Miehelläni samankokoinen ja ihan sopiva mulle :)

Äänestä

Miehelläni levossa pit.10,5cm ymp.mitta 14cm. Seisokissa pit.14,5cm ymp.mitta15,5cm,vasemmalle käyrä terska jatkuvasti paljas,sheivattu. Todella kestävä.

Äänestä
  • Kai kaikki on kestäviä kun sitä laukeamista voi pidätellä

Äänestä

levossa 2,5 cm

Äänestä

14.5 pitkä, 14 ympärys. Psljadterska. Salaa bi um.

Äänestä

Hei! minulla on 18cm pitkä ja ympärysmitta 16cm

Äänestä
  • Pääsisipä edes näkemään tuollaisen joskus...😛

Äänestä

• 53ukmHki kirjoitti:

Pääsisipä edes näkemään tuollaisen joskus...😛

Tuskin tulet näkemään, koska nuo on väärin mitattuja idioottien toimesta.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tulet näkemään, koska nuo on väärin mitattuja idioottien toimesta.

Miten niin väärin mitattu ? Itsellä on päältä mitattu 19 cm pitkä ja ympärys 16 cm . Ne jotka näistä väärin mittauksista puhuu niin on yleensä kateellisia ja itsellä mini mulkku.
    M 62 Ukm 🙂👍

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin väärin mitattu ? Itsellä on päältä mitattu 19 cm pitkä ja ympärys 16 cm . Ne jotka näistä väärin mittauksista puhuu niin on yleensä kateellisia ja itsellä mini mulkku.
    M 62 Ukm 🙂👍

No ei saatanassa sinulla ole paksumpi kun kaupan kurkku. Miten vitussa te oikein mittaatte?

Äänestä

• 53ukmHki kirjoitti:

Pääsisipä edes näkemään tuollaisen joskus...😛

23cm ihan oikeesti ja paksuutta en oo mitannu koskaan, ei ole mistään alapuolelta mitattu palleista😂😂enkä kehu mitään, tykkään huolehtia naiseni tarpeista jo ennen yhdyntää ja monesti lusikassa etenkin hieron kädellä klitorista hellästi tai nopeasti samalla kun rakastellaan hitaasti ja aistikkaasti, koska niin hän laukeaa ihan hulluna ja usein monta kertaa, en edes yritä pelkkää kalun työntöä ilman mitään muuta, koska nainen on nainen ja haluan että hän nauttii vähintään yhtä paljon kun minäkin, hänellä on todella tiukka joten joudun olemaan hellä ja varovainen kuinka saan sisään työnnettyä, se ei vaan onnistu kaikista asennoista, alussa meillä oli vaikeaa ja hän aristeli koko asiaa, huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, mutta kun opettelimme yhdessä miten paras asento ja kuinka esileikki ja kiihottaminen auttaa, hommasin myös liukuvoiteen heti alkuun koska huomasin että aihe oli hänelle arka, ei ole enää😊hän innostui kun huomasi että se voi oikeasti tuntua ihanalle, hän alkoi pitää seksistä taas paljon, ilmeisesti tiukkuus oli saanut hänet luovuttamaan ja pelkäämään seksiä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

23cm ihan oikeesti ja paksuutta en oo mitannu koskaan, ei ole mistään alapuolelta mitattu palleista😂😂enkä kehu mitään, tykkään huolehtia naiseni tarpeista jo ennen yhdyntää ja monesti lusikassa etenkin hieron kädellä klitorista hellästi tai nopeasti samalla kun rakastellaan hitaasti ja aistikkaasti, koska niin hän laukeaa ihan hulluna ja usein monta kertaa, en edes yritä pelkkää kalun työntöä ilman mitään muuta, koska nainen on nainen ja haluan että hän nauttii vähintään yhtä paljon kun minäkin, hänellä on todella tiukka joten joudun olemaan hellä ja varovainen kuinka saan sisään työnnettyä, se ei vaan onnistu kaikista asennoista, alussa meillä oli vaikeaa ja hän aristeli koko asiaa, huonoja kokemuksia aiemmista suhteista, mutta kun opettelimme yhdessä miten paras asento ja kuinka esileikki ja kiihottaminen auttaa, hommasin myös liukuvoiteen heti alkuun koska huomasin että aihe oli hänelle arka, ei ole enää😊hän innostui kun huomasi että se voi oikeasti tuntua ihanalle, hän alkoi pitää seksistä taas paljon, ilmeisesti tiukkuus oli saanut hänet luovuttamaan ja pelkäämään seksiä

Edellinen kuvaus oli siis anaaliyhdynnän hankaluudesta jos miehen kyrpä on tuota kokoa ja kovin paksu!? 😋

Oliko kumppani mies vai nainen, sopii molemmille?

Äänestä

Levossa pit.11cm ymp.14,5cm - Kovana pit.15,5cm ymp.15,5cm

Äänestä

uimahalleissakin miesten katseet hakeutuvat aina ensimmäiseksi (tai lähes...) toisen häpykarvojen alueelle, vertaaminen ja ns. kilpailuasenne kun on meissä karvajölliköissä niin syvällä.... tässäkin nuo isojen mittojen revittelijät ovat aikamoisia liioittelijoita. Ihtelläni n. 17 cm ja paksu tatti ja varsikin, kyllähän nuo taidot, kestävyys, harkinta ja hillintä ovat paljon tärkeämpiä kuin jonkun ison heiluttelu.Kuten edelläkin on saatu lukea fiksujakin mietteitä. Ihan on hierojanikin (mies) ihastellut rakkauden valtikkaani moneen otteeseen, kyllähän se mukavalta tuntuu ja itsetuntoa nostaa...

Äänestä

Kovana kun on löytyy 18cm patukkaa ja halkaisia on 6cm. Naiset ovat tykänneet kun ei ole liian iso sinne reikään laittaa. Sitten tulee ISO POIKA paikalle sillä on 22cm pitkä patukka ja 8cm halkaisialtaan. Sinä lämmität ekaksi likat ja MIES hoitelee lopun se sanoo mulle. Voi sitä naista kun ISO poika panee minä olen vihreenä kateudesta vieressä.

Äänestä
  • Sulla on todellisuudessa jos oikein mittaaat sen 12 x 10cm, ja isolla pojalla pari senttiä isompi.

Äänestä

17,5/14 suonikas ja ylöspäin käyrä, lakanat aina märkänä kun lähetyssaarnaajassa..kuulemma hieroo g pistettä tajuttomasti

Äänestä

19 pitkä, ympärysmitta 17 cm. Laukeaa lähes sekunnin tarkuudella mitä etukäteen ilmoitin. En nyt ilmoittele usein mutta kuitenkin usein kokeiltu.

Äänestä

Aviopari 62-67 miehelläni kovana pit.15cm ymp.mitta myös 15cm Mielestäni paksu. Kestävä.

Äänestä

Seisokissa 13 cm pitkä ja 12 cm ympärysmitta.

Äänestä
  • Siis yhtä pitkä mitä paksu?

Äänestä

Just mitattu pituus 11,5cm ja paksuus 3,5cm. Tiedän yhden mun kaverin jolla on 19cm seisokissa, olivat tytöt ihastelleet porukalla, kun saivat mitata sen yksissä bileissä. Eivät uskoneet ensin kun kaveri sanoi sen..

Äänestä

Kovana pit.16cm ympmitta 15,5cm Seitenkymppinen

Äänestä

60 nainen Mieheni lepomitat Lepopituus 13,5cm Lepo ympärysmitta 15cm. Käsittääkseni luokitellaan paksuksi,ainakin täyttää hyvin.

Äänestä

Kuuskymppinen bi mies 20 pitkä ja ympärys 18.
Uskokoon ken tahtoo.

Äänestä
  • Uskon kyllä - ei mahdoton mutta todella kiihottavaa kokoa! Olen btm mies joka kiihottuu kookkaista, kuinka ollakaan! Mutta nykyään pitkän tauon jälkeen näissä yms. olisi hankalaa alkuun ottaa sisään pienempääkin. Nuorempana onnistui helposti kookkaimpien ollessa jopa n. 25 cm ja vastaava paksuja oriin kyrpiä!
    Nyt kun on "seesteisempää" voi ainakin fantasioida menneillä kokemuksilla! En ole kovin nuorista kiinnostunut ollut, ja yhäkin 60 ikäiseni tai hiukan vanhemmat isokaluiset kiihottaa joita joskus näkee hallien ym. saunassa lähinnä.
    Miehen iho ja läheisyys kaipuu ei muutu, ja mihin on kiinnostus sekin säilyy... kaikki tietää. Mutta harkiten kaikki yhä mahdollista, jos sopivaa löytyy. 😋😘

Äänestä

Miehelläni on 20 cm pitkä erektiossa, halkaisija terskan päästä 6 cm. Täyttää kivasti.

- Nainen täältä jostakin

Äänestä
  • Niin varmaan.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin varmaan.

Anaalin täyttää kivasti.

Äänestä

Sinulla allekirjoittaneella on normaali 13/12, jos oikein mittaat. Minulla on iso ja 16/12.5cm. Olen mitannut oikein.

Äänestä

26/6cm molo on

Äänestä

6/3 tuppi joka erektiossa 10/3. Löysänä imeytyy välillä kokonaan läskien sisään.

Äänestä

Itellä löysänä vähän yli 10cm ja kovana noin 15cm. Eli ei mikään kauheen iso. Oon kuiteski 14v eli ehkä vielä kasvaa? Ja näyttääs varmaa isommalta jos ajais karvat pois.

Äänestä
  • Kyllä se vielä kasvaa.

Äänestä

Pituus 1405cm ympärysmitta 1605cm

Äänestä

pit 14,5cm ymp 16cm

Äänestä

Mulla 173mm pitkä ja 129mm ympärys

Äänestä

Kylmässä n 3 cm pitkä ja ympärysmitta ehkä 6 cm. Lämpimänä stondiksessa pituutta jo tuplaten ja vähän ympärysmittakin kasvanut.
Kerran yks täti kysyi sängyssä että eikö sulla ole kullia ollenkaan, vaikka se oli jo hänen sisällään. Ei kai sitten tuntunut ollenkaan. Mä kyllä tulin, ja sitten lähdin omalle kämpälle. Sen jälkeen ollut vähän hiljaisempaa naisten kanssa.

Äänestä
  • Oliko täti vähän huppelissa? Silloin tunto katoaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko täti vähän huppelissa? Silloin tunto katoaa.

Ihan selvänä. Mutta olisko ollut sen verran hoonattu vako ettei tuntunut nysä missään.

Äänestä

Ei kai koolla niin väliä,vaan silä mitä ja miten sille tekee.Itselläni 17,5 ja paksuutta puolta vähemmän. Erittäin sopivan vaimolleni ja naidaan ikäiseksi yli 70v paljon.
Alkulämmittelyjen jälkeen lähteysaaraajalla sisään ja sitten täyskäännös mies alla ja vaimo päällä. Siinä kiihottuu parhaiten 15-20 min ja sitten loppuhuipennus lähetyssaarnaaja-asennolla

Äänestä
  • Ei sulla ole 17.5cm, jos oikein mitataan. Mutta joku 14cm saattaa ollakin. Eukkosi rutikuivassa vitussa varmaan hyvä olla ohut luikku.

Äänestä

15 cm pitkä ja 15 cm ympärysmittä. ja lisäyksenä pallien koko 15 cm myös.

Äänestä

Minulla 17cm/13cm n.40v.

Äänestä

seisokissa pituus 18cm ympärysmitta16,5cm

Äänestä
  • Ok

Äänestä

Hyvä kysymys pituus14 halkaisija 4cm

Ok

Äänestä

Oon 11 vuotta ja mulla on 9 cmlevossa ja 13cm erektiossa onko se iso vai pieni mun ikäselle

Äänestä

Minun mittani 14 cm halkaisija 4cm

Äänestä

Mitä väliä jos osaa olla hellä

Äänestä

Täällä+on+ihan+hitusen+ylimääräistä+pituutta+kaikilla.+Ehkä++noin+50%+vähintään.

Äänestä

Mulla on velttona pitempi kuin teillä muilla juhlakunnossa

Äänestä

17,5 ja terskan kohdalta paksuutta 10 centtiä. Naidessa vaimo ilosta kiljuu,kun terska koskettaa klitorista ja spermaa riittää ikämiehelläkin kun on terveelliset elämäntavat ja syön paljon joguretteja

Äänestä

Tutkimusten mukaan vain muutamalla prosentilla yli keskimitan. Näyttää siltä että tällä palstalla ovat ne kaikki jotka ylittää keskiarvon. Onkohan lapinlisät käytössä? Vai mielikuvitus.Tosi on.

Äänestä
  • Jos+meitä+miehiä+täällä+Suomessa+on+n.+3+miljoonaa+ja+5%+näistä+omistaa+yli+17cm+pelin+niin+sehän+tekee+joku+150000+aika+kookkaan+elimen+omaavan...+Ja+jos+1%+omistaa+minut+mukaan+lukien+yli+20cm+varustuksen+niin+meitäkin+on+huimat+30+tuhatta.+Revi+siitä!!!

Äänestä

Voiko joku konkari kertoa että pitääkö mitata ihon pinnalta vai luusta/kumman mitat ootte laittanu?

Äänestä

18/16,5

Äänestä

Mieheni kalu kovana pituus 16,6cm ympärysmitta 16,5cm Paksu tuntuu hyvältä.

Äänestä

23cm/19cm

Äänestä

Levossa Pituus 12cm Ympärysmitta 14,5cm Kovana Pituus 16cm Ympärysmitta 16,5cm Terska jatkuvasti paljas, posliinina 70 luvun lopulta alkaen . Olen iältäni 70

Äänestä

Ei tullut geenilotossa voittoa. Levossa joku 6-8cm, kovana 13cm ja ympärys 15.5.

Äänestä
  • Mulla päältä mitattuna 19cm ja paksuus reilu 4,5cm.. Vaimo saa yleensä muutamassa minuutissa... Paitsi et herkistyy niin täytyy hoidella itselle nopeasti orgut...

Äänestä

Minulla on peniksen koko pituus 18.5cm ympmittaa 14.7cm, spermaa tulee todella isot määrät lauetessa jota vaimo välillä yökästelee jos laukeaa suuhun. Tulee 5-6 pitkää ruiskausta vieläkin vaikka ikää jo 57.

Äänestä

Levossa yleensä 5-10cm, kovana 18-19cm pitkä ja halkaisija 5cm.
Joskus joutuu varomaan, ettei junttaa liian syvälle, riippuu asennosta.
Ikää 49v

Äänestä

22-23cm riippuen stondiksesta. 5cm leveys ja ympärys muistaakseni 14cm. Eli aika ohut näköjään kun täällä paljon reippaasti yli 15cm ympäryksiä.

Äänestä
  • Pitäis varmaan siis terskasta mitata mun toi ympärysmitta.

Äänestä

------------

Ei aloiteta.

Etkä sinä ole mitään allekirjoittanut. Kuspiä oot.

Äänestä

48 cm pitkä ja 12 cm paksu mutta minä olenkin musta mies jolla oikea muna

Äänestä

14/7

Äänestä

Mä olen mies ja nautin eniten todella isosta, tuskallisen isosta.
Mielellään mustasta.

Mutta nautin pienestäkin. Se riippuu taidoista.

Äänestä

Seisokissa pituus 15cm ympärysmitta 1cm

Äänestä

Levossa pituus 11,3cm ymp.mitta 14,2cm Kovana pit.15cm ymp.mitta 15,7cm

Äänestä

16,5cm pituus
6cm paksuus

Ei ihmeelliset mitat, mutta 2-3 orgasmia helposti peräkkäin.

Kertaakaan ei ole käynyt niin, etteikö nainen olisi halunnut edelleen, vaikka on lompsa täynnä spermaa.

Äänestä

ei oo koolla väliä kunhan vikkeläs perseessä kiinni

Äänestä

18 cm pitkä ja 4,5 cm paksu. Ei oo kukaan moittinu ettei tunnu missään.

Äänestä

Mulla 22,5cm pitkä ja tarpeeksi paksu!

Äänestä

16/13

Äänestä

Miten mitataan

Äänestä

Paksu kovana pit.17,2cm ymp mitta 15,6cm

Äänestä

Pituus noin 18cm pikkaisen vasemmalle kaartuva. Paksuutta ei ole tullut koskaan mitattua, ei mikään halko, mutta ei sukkapuikkokaan

Äänestä

Minulla pituus 17 cm ja ympärysmitta 12.5 cm erektiossa

Äänestä

Ka­­­ikki mies­ten ha­­­usku­­udet Suomessa löytyvät m­­­iesten luettelosta 👉 http://aidata.tk/G/C8yTr 👈

Äänestä

Pituus kovana 17,5cm ympärysmitta 16cm ikä 71v

Äänestä

Pituus 5 velttona, 12 kovana. Aika paksu.

Äänestä
  • Jäätävä milli muna

Äänestä

mites semmonen normaali 20 cm ja paksuu on ettei sormii yhteen saa. on naiset sanoneet, tiedä häntä?? . mut eihän naiset taida olla hyvii mittaus opis ku niillie aina kerrotaan et kyl tää o 20 senttii vaik näyttä viideltä. toi vitsi näytää paremalt livenä , paa rako etusormen ja peukalon välii ( 5 cm) ja sano tää on kyl kakkytsenttii. hehe

Äänestä

Etsi se­ksi­kump­­­pani! Määr­­itä par­­ame­trit j­­a k­­­au­­pu­nki 👉 http://6453777.com/G/yY4Gu 👈

Äänestä

Pituus 19,5 ja ympärys 17, ja vain miehille.

Äänestä

Herkkä 16cm/13cm

Äänestä

Pituus 16cm paksuus 4,5cm

Äänestä
  • Aikamoinen milli muna

Äänestä

17-18 cm 16 cm

Äänestä

velttona taitaapi olla noin 1 cm ja kovana sitte melkein 2cm

Äänestä
  • pinkul

Äänestä

17/16

Äänestä

Ikä 37v, pituus 17,7cm ja paksuudesta en tiiä.

Äänestä

17/16

Äänestä

Pituus 20.5 cm ja paksuus varren keskikohdalla 14.5 cm, terskan levelein kohta 16.5 cm. Haloksi on sanottu. Pienempikin kelpaisi mutta tällä mennään

Äänestä
  • Etkä silti saa naista ikinä 😂😅🤭😢

Äänestä

Kaikki mi­­esten ha­­­uskuudet Suo­me­­ssa löyt­­­yvät m­­iesten luet­­­telo­sta 👉 http://9190000.com/G/M7lE 👈

Äänestä

Kaikki mi­­­esten ha­usku­udet Suo­­me­ssa löyt­­yvät miesten luettelo­sta 👉 http://2533444.com/G/iA9Wo 👈

Äänestä

17 cm ymp 16 cm vanha ja kokenut jotain

Äänestä

🤔 Pituutta en tarkasti tiedä mutta tuolla polven kohdalla se roikkuu🤷‍♂️ ja paksuus ahdistaa välillä punttia!

Äänestä

Pituus on 23 senttimetriä ja paksuus 12vm, se on kiinni 36 vuotiaassa motoristissa.

Äänestä
  • missäpäin

Äänestä

Kovana pituus 15cm ympärysmitta 15,8cm

Äänestä

32 senttiä !

Äänestä

18/ 5 seisolkissa

Äänestä

18 x 16 ja paljas iso klunssi!

Äänestä

19cm/ keskeltä 13,7cm juuresta 15,8cm.

Äänestä

Uuuh... Voisin kokeilla suurinta osaa näistä oli totta tai feikkiä!
Pienemmällä aloitettaisiin ja suurimmalla lopuksi se suurin nautinto kun paikat ( anus) kunnolla avattu! Näin toimin nuorena hyvinä ja terveiden aikana gay-saunassa Stockiksessa, jossa tarjontaa enemmän kuin saattoi ottaa nautinnokseen. Yksi toinen kerta oli tarjolla pitkä laiha mies jolla oli mulle liian kookas ja 'raskas' ettei se noussut kuin vaakaan nipin napin, halailimme ja samalla mittailin täristen kiimasta miten voi olla niin pitkä kalu! Panin sen haarojen väliin ja otin pakaroiden alta kiinni jossa vielä käsi täyttyi! Kävi selväksi etten rohkene ottaa sisään jota hän halusi kyllä. No luovutimme mutta pian samassa tilassa hänelle tarjosi toinen kundi peräänsä jonne se isokyrpä alkoi työntyä ja hankalaa oli sekin. Puoleen kyrpään se sai sisään letkunsa seurasin vieressä joka ei tätä miestä häirinnyt joskin sitä perän antajaa kyllä siinä pystynainnissaan. Kokeilin ison kyrvän vartta joka ei enää mennyt helpolla siinä äherryksessä ja sitä jäi vielä yli käden levyinen tila jota ei sisään saanut! No en seurannut miten kävi luulen se jäi kesken? Mutta arvelen kun kädellä alkuun sitä kohdallani käsin mittailin se oli n. kolmen käden leveydeltä pitkä, joka tekee noin 30 cm!? Se on kookkain kyrpä minkä olen nähnyt ja jota olen koitellut! Harvinaisuus on muttei mahdottomuus, valkoihoisella! 😘😚🤣

Äänestä

ALUSSA KAIKKI HANKALAA, lopussa kiitos seisoo!
Muista kiittää kun olet onnellisesti saanut työsi ja tehtäväsi loppuun ymmärtävän antajan kanssa!

Tämä taitaa yleensä unohtua ( miehet) missä tahansa asiassa, ja huom. nainenkin voi kiittää saamastaan tyydytyksestään samalla tavoin! Molemmat antaa ja saavat!

Iloista antajaa Jumalakin rakastaa!

Jokohan tämä koko asia olisi taputeltu tähän!?

Naisten koko ja väljyys on vuorossa jos uudella avauksella!? Tasa-arvon nimissä⁉️

⭕️⭕️⭕️ 🔄🚹🚺⚖️

Äänestä

Pituus 13 cm, ympärysmitta 12 cm.

Äänestä

17, 5 ja sillä kyllä hyvin pärjää kun pohjaan painaa. Vaimo voihkii ja kiittää nautinnosta ja hiljenee kun lämmin sperma valuu syvyyksiin. Aikaa kuluu vahdellen 15-40 min.

Äänestä

20cm/9,5 cm M64

Äänestä

Mies alla vaimo kullin päällä aluksi jolloin penis löytää herkimmän kohdan.Loppuhetken huipennuksessa käännös toisinpäin ja lähteysaarnaaja asennossa kunnes ihanan lämmin sperma valuu ihnasti syvälle sykkäillen. Nainti parasta nautintoa ja terveydeksi eturauhaselle

Äänestä

H­e­­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­­­ym­ään uude­­­ssa cha­­­tis­­sa! Mei­­tä on yli mil­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I3r3K9

Äänestä

12 cm ja aika ohkanen mutta terskan kohalta vahä paksumpi. M18v

Äänestä

Sikma

Äänestä

Pituus 13,5 cm ja ympärysmitta 12 cm.

Äänestä

U­­u­­s­i s­­­ek­si­teatteri ava­utu­u Suome­en! Kutsumme kaikk­­­i­­­. Ilmoit­­tau­­tumine­­n ryhmä­­ämme tä­äl­­­l­­ä 👉 http://armtown.com/H/L0a5D3

Äänestä

EREKTIOSSA PITUUS 17,4cm YMPÄRYSMITTA 15,6cm terska jatkuvasti paljas

Äänestä

Omat mitat 9cm pituus seisokissa ja suunnilleen sama ympärysmitta.

Äänestä

Täält­­­ä löydä­­t nop­­easti sukupu­­olt­­­a, suh­­­tei­­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://alegroup.info/H/T5v3Z2

Äänestä

Se on kuulkaa sillä lailla että iso ei kunnolla jäykisty ja se lörtsy muna ei mene sisään.

Äänestä

Seisokista 17-18cm ympärys n. 16

Äänestä

Onko 15cm pitkä 15cm paksu 5cm halkaisija hyvä?

Äänestä

17cm 5cm paksu 18v

Äänestä

Oon 178/76, päältä mitattuna levossa 13/3,5cm ja kovana 19/4,5cm, ylöspäin käyristyen..

Äänestä
  • Ooks minkä ikäne ku mulla on ihan saman kokone mut ei oo vaa käytistyny yhtää

Äänestä

Meikäläisen pituus 15,8 cm ympärysmitta 16,5cm

Äänestä

pituus 9cm kovan ja ympärys 25

Äänestä

Ketjusta on poistettu 284 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Penislogick kirjoitti:

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu