Onko täällä immeisiä joilla on joku painotavoite kesäks ja jos on nii paljon on laihutettavaa ja millä laihutuskeinoilla aiotte päästä tavoitteeseenne?
Kesäkuntotavoite?
6
243
Vastaukset
- Jhgbjjggb
Empt. varmaan 44kg jonkin verran lihasta ja ei läskiä. Oon 160cm. Nyt oon 49 kg mut viime vuonna olin 66😷 Yhessä vaiheessa mua ahdisti kaikki syöminen ja söin 300-500 cal päivässä mutta syön nykyään 900-1100 cal per päivä. Ja lauantaisin 1400 koska jostain syystä tankkauspäivän pitäminen laihduttaa. 🤔Mun paino menee siis nytkin alaspäin, mutta vaan joku 300 g viikossa.
- Miksi.en.onnistu
Kesäksi ois kiva päästä siihen 35 kiloon jota tässä on aika kauan tavoiteltukin :/
Mkä ihmeen kesäkunto. Ei sellaista olekaan vaan pelkästään "KUNTO".
Ai että keäksi timmi ja syksystä eteen päin ei niin väliä.
Olette hassunhauskoja, ei kun vaan tsemppiä. Kuitenkin voisitte vähän funtsia että syksykin on taas tuota pikaa.
Myönnän että yli 60 v eivät saisi osallistua näihin keskusteluihin. Mutta kun meillä on aikaa lukea niin sieltähän joskus jopa oppii jotakin. Jopa minäkin.- Samakuieka
Voin ainakin omasta puolestani sanoa, että kesäkunto on vain välitavoite. Syksyllä halusisin olla vielä hoikempi.
5 kiloa pois -> 60 kg
Oikeesti 50 kg ois kivempi mutta en ehdi siihen.- feilaaja
Tavoitteena ois 48kg eli vois kiloo pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238519Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3401653- 3821372
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2901366- 61295
- 711262
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331050Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241036Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36968