Kesäkuntotavoite?

Millinessu

Onko täällä immeisiä joilla on joku painotavoite kesäks ja jos on nii paljon on laihutettavaa ja millä laihutuskeinoilla aiotte päästä tavoitteeseenne?

6

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhgbjjggb

Empt. varmaan 44kg jonkin verran lihasta ja ei läskiä. Oon 160cm. Nyt oon 49 kg mut viime vuonna olin 66😷 Yhessä vaiheessa mua ahdisti kaikki syöminen ja söin 300-500 cal päivässä mutta syön nykyään 900-1100 cal per päivä. Ja lauantaisin 1400 koska jostain syystä tankkauspäivän pitäminen laihduttaa. 🤔Mun paino menee siis nytkin alaspäin, mutta vaan joku 300 g viikossa.

• Miksi.en.onnistu

Kesäksi ois kiva päästä siihen 35 kiloon jota tässä on aika kauan tavoiteltukin :/

• Mkä ihmeen kesäkunto. Ei sellaista olekaan vaan pelkästään "KUNTO".

Ai että keäksi timmi ja syksystä eteen päin ei niin väliä.

Olette hassunhauskoja, ei kun vaan tsemppiä. Kuitenkin voisitte vähän funtsia että syksykin on taas tuota pikaa.

Myönnän että yli 60 v eivät saisi osallistua näihin keskusteluihin. Mutta kun meillä on aikaa lukea niin sieltähän joskus jopa oppii jotakin. Jopa minäkin.

• Samakuieka

Voin ainakin omasta puolestani sanoa, että kesäkunto on vain välitavoite. Syksyllä halusisin olla vielä hoikempi.

• 5 kiloa pois -> 60 kg

Oikeesti 50 kg ois kivempi mutta en ehdi siihen.

• feilaaja

Tavoitteena ois 48kg eli vois kiloo pois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2234
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      25
      1813
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1445
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1274
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1259
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe