Kun ihastuit minuun silloin, kun olin huonommillani monella tapaa. Muistan, että olin koko ajan väsynyt ja vähät välitin miltä näytin, tein vain töitä jne... Ehkä se, että koin itseni niin rumaksi, ja silti tunnuit kiinnostuvan, olet erilainen kuin muut.
Minusta oli niin outoa...
11
645
Vastaukset
- uskonytjo
No, höhlä tottakai tykkään susta :)
- Huorittelitkin
En usko! Vedit turpaan
- katseet_harmaudessa
Ehkä on vaikea uskoa, että kukaan mies rakastaisi muusta syystä kuin ulkonäön/muun statuksen takia... Ja ehkä lopulta hänenkin pinnallinen puoli nousi monella tapaa esiin, minkä vuoksi en enää halua... Voin toki olla vain aivan liikan vaikea ihminen.
- sullesinne
kiva että löysit täältä ihmisen josta tykkäät.
Ai minä luulin, että aloittaja on mies!
Aioin juuri vastata aloittajalle, että minusta oli kauhistuttavaa huomata,
mihin tilanteeseen elämä oli sinut heittänyt mies tai pikemminkin
puristanut. (Vaikka ei ko. henkilö "rumalta" näyttänyt silloinkaan,
täysin ILOTTOMALTA ja YKSINÄISYYTEEN LINNOITTAUTUNEELTA
kylläkin.
(Minuun ei ole kyllä kukaan ihastunut "huonoimmillani".)
T: Ei ap. eli aloituksia tekemätön- vähänvaikeaymmärtää
Olisko se mies sitten ihastunut ihan vain sinuun itseesi?
Mietin vain tässä että mikä teidän tilanne on oikein jos hän on ollut ihastunut ja tiedät siitä, mutta sitten toteat että ei enää halua.
Jos olet niin vaikea ihminen niin mitä sitten teit että hän luopui ihastuksesta?
En minä nyt oikein ymmärrä mitä tekemistä sillä on pinnallisuuden kanssa jos henkilö on ollut ihastunut sinuun silloin kun olet kokenut itsesi vähemmän kauniiksi ja toisaalta koet ettei kukaan voisi muuten sinuun ihastua paitsi tämä mies nähtävästi.
Sun pitää selvittää mitä tuossa välissä tapahtui vai oliko kyse siitä että mitään ei tapahtunut eli et kertonut että sinua kiinnostaa?- katseet_harmaudessa
En tiedä mihin ihastui......................................................... En tehnyt mitään.
- katseet_harmaudessa
katseet_harmaudessa kirjoitti:
En tiedä mihin ihastui......................................................... En tehnyt mitään.
Paitsi katsoin liian pitkään.... ja toisaalta vaihdoin työvuoroja, ettei olla samassa vuorossa.
- milloin.tapahtui
katseet_harmaudessa kirjoitti:
Paitsi katsoin liian pitkään.... ja toisaalta vaihdoin työvuoroja, ettei olla samassa vuorossa.
siis sama työpaikka kuitenkin!?
- Onpuhuttu
Enköhän ollut ihastunut sinuun jo paljon ennen sitä
- baarissa
Rumaksi? Sähän oot niin ruma, joo. Komea olet. Ja mä olen vähän erilainen, tiedän sen.
Mä nään usein ihmisten läpi, olen tarkkasilmäinen.
Miss you.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632