Mikä narkkien ja saatananpalvojien mesta Panama on

mennennn

Osaisko joku enempi tietävä kertoa?

11

862

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mennnen

Kas, viesti poistettu. Onko tällä mestalla linkkejä alamaailmaan? Harrastavatko yksilöiden ja perheiden vainoamista?

• kantisjovuodesta2013

Siis mistä helvetistä te näitä teorioitanne revitte?? Mitä jos sen sijaan, että pyörittelette täällä perus koskilaisina omia salaliittoteorioitanne, kävisitte ihan vaikka kattoon ja kysyyn henkilökunnalta?
        Itse siellä 4 vuotta asioineena en ole kyllä nähnyt satanisteja, en narkkeja sen enempää kuin muuallakaan tai muutakaan vastaavaa toimintaa.
        Kannattaisiko nyt oikeasti hankkia elämään muutakin sisältöä kuin tämmöisten asioiden pohtiminen, joku mielikuvitusta vaativa harrastus voisi olla hyvä, kerta sitä mielikuvitusta näyttää löytyvän oikein reippain määrin. Toisena työnä voin suositella salapoliisia, missä saa rauhassa kaivella asioita, poliisi olisi huono, koska silloin joutuu puhumaan ihan kasvotusten epäillyille.
        Toisaalta tuollaisella mielikuvituksella voi olla turvallisempi vain pysyä kotona, koska mistä sitä tietää, jos vaikka s-marketissa tulee satanisti tai narkkari vastaan, nyt kun mieti yhdellä myyjällä oli tummat hiukset ja vähän väsynyt ilme, ehkä hän on yön palvonut saatanaa ja vetänyt huumeita?😄
        Kiitos kuitenkin aamun isoimmista nauruista! Ps. Koomikon uraakin kannattaa harkita!😄
        Minä lähden nyt kaljalle Panamaan ja ehkä siinä ohimennen vainoan yksilöitä tai perheitä, kun en ole huomannut sitä henkilökunnan tekevän. Täytyykin muistaa mainita heille tästä, että saa heillekkin naurua päivään!😄

• Pelleilyäkö

Tiedä noista puheista , mut ei tuolla ole porukkaa juurikaan käynyt !?kun vertaa edellisten omistajien pitämiin aikoihin ,Hienolla paikkaa kylläkin koskissa ei taida tuota alamaailman porukoita olla jotkut vaan luulevat olevansa !

• Tyypillistä

Ettei ny vaan ois taas kateudesta kyse

• Anonyymi

Kyllä tuolla kaljalla voisi poiketa naisväkikin varsinkin terassilla veneilyn lomassa , mutta kyllä se niin on että muutama kovaäänien sekaisin oleva ,,, häiritsee asiakkaita ... kauhea uho päällä ,, ilman mitään syytä ! Tuollaiset kun hoidetaan porttikielloilla niin paikasta tulisi hyvin viihtyisä ja porukkaa olisi niinkuin ennen vanhaan

• Zhekkoslovakiapressa

Kas kas toinen viesti poistui kertoo vaan enemmän paikan laittomuuksista

• Aasillaonsilta

Poistavat ihan aiheesta valheellisia viestejä. Toivottavasti ketjun paskanpuhujat tietävät että suoli24 viestit voi jäljittää mikäli riittävä syy tutkinnalle löytyy. Tietoinen yritystoiminnan valheellinen mustamaalaaminen on ainakin aiemmin ollut riittävä peruste tutkintaan ja tuomioon.

Panama on asiallinen baari ja palvelu hyvää. Aurinkoinen iso terassi kauniilla maisemalla.

Ps. en ole henkilökuntaa mutta entinen yhteistyökumppani olen ja toivotan Panamalle ja henkilökunnalle hyvää alkavaa kesää!

• HahHahHaaHaa

Paras baari koskissa!

• Sinnee

Sillan toisellapuolen parempia

• Näinonon

Miten niin valheellisia !Käyhän tuolla varmaan kuin muuallakin kaikenlaista väkeä tietysti asiakkaat toivovat että paikalle soitaa henkilökunta poliisit jos näkevät missä tahansa toimintaa mikä on laitonta

• Anonyymi

Onko portsareilla vaitiolo velvollisuus ? asiakkaiden tekemisistihän ei kuulu tai sovi kertoa ? varsinkaan kuka riehuu ja kolaroi autoja parkkiksella ym ym . olisi kohteliasta ja hyvän palvelun tapaista jos ihmiset voisivat luottaa henkilökuntaan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      158
      774
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      760
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      100
      730
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      636
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      524
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      470
    13. 39
      455
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      437
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    17. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    18. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      418
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe