Viime kerrasta onki jo aikaa. Tiiät mitä kysyä
Haluuks mua vielä?
9
567
Vastaukset
- olenrehellinen
En tiedä kenelle tämä on, mutta en voi sille mitään että näen kaikki ystävinä. Tämä on sellainen asia joka on vaan pakko muiden hyväksyä.
- EnYmmärräSinua
Miksi näet vaan ystävänä? Jos on hyvä olla, välittämistä ja intohimoakin, mitä muuta vielä kaipaat rakastuaksesi?
- eiyhtäänromantiikkaa
Olen sellainen kuin olen enkä tee mitään mitä minä en halua tai tarvitse. Olen hyvin yksin viihtyvä enkä oikestaan edes rakastu ihmisiin sillä tavalla kuin ihmiset yleensä ajattelevat mitä rakkaus on ja mitä se pitää sisällään.
- Missingsomebody
Mikä on ajanut sut ikäväpalstalle?
- wertyujhgfdsa
saako munakasta
- tilaannn
Kyllä. Jos samaan....
En halua, sillä et vaikuta ALOITUKSEN perusteella keneltäkään tuntemaltani henkilöltä. (En halua sinua tuntematon MIES tai NAINEN.)
- Loppunutkaipuu
Tänään katsoin kuvaasi ja ajattelin että en halua enää. Se tunne on mennyt pois.
- hömppää_vaa
Tänään hän pyörähti mielessäni,ajattelin, että mitähän hänelle kuuluu ja semmoista.Oli
kyllä niin aidon tuntuinen pyörähdys, niin kuin hän olisi ollut livenä ihan tuossa lähellä.
Joillakin on sellainen taito,vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651