Eli ongelmana noin millin kerros öljyä paisuntasäiliössä jäähdytin nesteen pinnassa.Mielestäni öljyisyys on lisääntynyt 4000km aikana.Koneen käydessä paisuntasäiliön ja jäähdyttimen välinen letku on pehmeä.Jäähdytin neste ei kupli eikä kiehu.Moottori ei ylikuumene.En näe myöskään moottoriöljyn joukossa jäähdytys nestettä.Yhdessä vaiheessa jouduin silloin tällöin lisäämään jäähdytin nestettä mutta hyvin vähän.Moottoriöljytaso ei ole lisääntynyt.Voiko vika olla muualla kuin kansipahvissa jos voi missä ja miten voin todeta sen?Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen autoista tietäviltä.
Citroen C2 öljyä paisuntasäiliössä
Samuel9388890
4
794
Vastaukset
- Ehkä.kansi
Mulla oli C3:ssa sama ja tutulla myös. Kansipahvi oletettavasti viallinen.
Omaani laitoin nestemäisen jäähdyttäjän paikkausaineen samalla kun vaihdoin nesteet, ehkä helpotti vaivaa. Vaihdoin pian auton pois.
Tuttu teki omaansa kannen jälkikiristyksen, vaihtoi jäähdytysnesteeksi Valvolinen maxlifen ja ajeli autolla vielä vuoden verran huoletta. Sitten vaihtoi pois. - ownwfrjne
Tyyppivika ja viheliäinen hammastanko ohjausvaihde joka kova menoerä vanhemmassa yksilössä.
- enosta
Hyi mikä ranskis bulla?
- Anonyymi
enosta kirjoitti:
Hyi mikä ranskis bulla?
Pysy Toyota palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818