Nim. Odottajat- sinulle sana Herralta

gfdhh

Survo hullua huhmaressa, petkelellä surveitten seassa, ei erkane hänestä hänen hulluutensa.
Sananlasku 27:22

21

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusHerrassa

      Kävin Herran eteen Rukoukseen tämän asian takia, että TOTUUS täällä paljastuisi, ja antaisi taas sijaa Herrallemme. Kohta, mieleeni nostettiin sanat : ".... valheen mylly jauhaa ..."

    • TotuusHerrassa

      Puu ja hedelmät
      43 "Yksikään hyvä puu ei tee kelvotonta hedelmää eikä yksikään kelvoton puu hyvää hedelmää. [Matt. 7:15-20, Matt. 12:33]
      44 Hedelmästään jokainen puu tunnetaan. Eihän orjantappuroista koota viikunoita eikä piikkipensaasta poimita rypäleitä.
      45 Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvyyden varastosta esiin hyvää, paha ihminen tuo pahuutensa varastosta esiin pahaa. Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu.
      Luuk.6.

      Käykäämme Rukoukseen, että tämä valheen mylly tulee esiin, sillä mikään ei ole niin salattua etteikö se tule esiin....

    • TotuusHerrassa

      2. Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
      3. Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.
      Luuk 12.

    • TotuusHerrassa

      Rukoilkaa kaikki te uskovat, että Herra näyttää kuka on tämä "Odottajat"? Ja oli totuus mikä tahansa, Herra tuokoon sen esiin! Amen.

      • vcnvn

        Totuus on edessänne, ettekä sitä näe, ettekä ymmärrä.
        Kaikki on tuotu esille, mutta .. kuinka sokeana nähdä voisi ja tiekö eksyneelle tuttu oisi?


      • TotuusHerrassa

        Mutta Herra tietää ja näkee, Häneltä ei voi yksikään piiloutua! Avatkoon Hän meille TOTUUDEN tässä asiassa! Tätä nyt RUKOILLAAN !!! Nyt luotan vain Herraan ja tuohon lupaukseen, joka on tuossa Luuk. 12:2-3
        Ylläpidolta ei tule apu.


      • ggfgg

        Herra on jo avannut totuuden meille, ettekö näe. Kaikki vain ylläpidolta.


      • TiedoksiTämä

        Minä koin eilen, että minun tulee auttaa tiettyjen muittenkin palstojen ihmisiä tuon trollaaja-kiusaajan ovelien toimintatapojen havaitsemiseksi. Sitten tänään löysin tämän aloituksen ja ketjun, jossa hänen toimiaan ihmetellään... ihmetellään millainen henkilö on kaiken takana.

        Nyt hänestä tuli lisää tietoa. Hänen tavoistaan, blogistaan ja muista nimimerkeistään.
        Täytyy muistaa, että suomi 24-palstalla ei edes saakaan mitään oikeita henkilönimiä tuoda esiin.

        Mutta ainakin minua itseäni on helpottanut paljon, kun olen saanut hahmotettua minkä tyyppinen henkilö hyökkäilee eri nimimerkein ja ovelin valheellisin roolein uskovia ja kristillisyyttä kohtaan.


      • Tapaus "todistettu" . . . Käsittely ALKAA . . . !

        Jumalan_henkäys 9.6.2016 14:49

        Jumala SANOO . . .

        . . . RAKKAAT LAPSENI . . . :)

        . . . Nyt on TULLUT AIKA - aloittaa - ASIAN KÄSITTELY, jonka VAIKUTUSPIIRISSÄ . . .
        . . . jokainen --- Jumalan Lapsi --- joutuu olemaan TAVALLA - tai - TOISELLA . . .
        . . . EIKÄ - tämän asian suhteen olla hienovaraisia ja --- Sinulta ensin KYSYTÄ . . .
        . . . Haluatko olla HYÖKKÄYKSEN - ja - SYYTÖSTEN kohteena - tai . . .
        . . . KUUNNELLA - ja - SEURATA - kun joku toinen on KOHTEENA ???

        . . . KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)
        ......................................................................................... . . .

        ◾ALUKSI --- TUTUSTUMME asiaan . . .Tapaus "todistettu vääräksi profeetaksi". . . !

        ◾NYT --- POHDIMME asiaa . . . Mitkä TULKINNAT menivät OIKEIN ja VÄÄRIN . . . ?

        ◾LOPUKSI --- Jumalalla ON . . . PALJON SANOTTAVAA --- TÄHÄN TAPAUKSEEN . . . !
        ................................................................................................................................................. . . .

        KUN - tämä asia - on KÄSITELTY LOPPUUN - Jumalan Tahdon MUKAISESTI - niin LUETTAVAKSI otetaan AIHETTA KÄSITTELEVÄ - Jumalan VALITSEMA - KIRJA . . . :)
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        Johanneksen ilmestys 3: 19 ---> ahkeroitse siis ja tee parannus

        Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. - Ilm. 3:19
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************
        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." - Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • TiedoksiTämä
        TiedoksiTämä kirjoitti:

        Minä koin eilen, että minun tulee auttaa tiettyjen muittenkin palstojen ihmisiä tuon trollaaja-kiusaajan ovelien toimintatapojen havaitsemiseksi. Sitten tänään löysin tämän aloituksen ja ketjun, jossa hänen toimiaan ihmetellään... ihmetellään millainen henkilö on kaiken takana.

        Nyt hänestä tuli lisää tietoa. Hänen tavoistaan, blogistaan ja muista nimimerkeistään.
        Täytyy muistaa, että suomi 24-palstalla ei edes saakaan mitään oikeita henkilönimiä tuoda esiin.

        Mutta ainakin minua itseäni on helpottanut paljon, kun olen saanut hahmotettua minkä tyyppinen henkilö hyökkäilee eri nimimerkein ja ovelin valheellisin roolein uskovia ja kristillisyyttä kohtaan.

        Tuo kyseinen trolli eli Odottajat -nimimerkki eli monien palstojen trollaaja helel eli InhottavaRealisti eli bloggaaja Poltergeist on myös tunnettu siitä, että hän yrittää poistattaa nopeasti kaikki kommentit, joissa hänen toimintaansa paljastetaan.


    • TotuusHerrassa

      Tämä minulle anettu "...valheen mylly jauhaa..." Joutukoon Herran kasvojen eteen. Herra paljastakoot hänet. Enää ei ole kyse odottajista, ei Jarmosta, vaan TOTUUDESTA !!!!
      Amen.

      • hgfhhh

        Etkö näe, että kaikki on Suomi 24 ylläpidosta kiinni.
        Rehellinen mode poistaa ellei palstanaihetta tai on solvausta.
        Ylläpito poistaa Jumalan sanaa ja levittää vihaa foorumeilla omilla kirjoituksillaan.
        Jos tämä ei sinulle kelpaa niin ei mahda mitään.


    • cbbnn

      Ihan totta. Ettekö nöe, ettekö usko?

      • TotuusHerrassa

        ... niin kuin, todistettavasti näette, vastaukseni poistettiin.


    • TotuusHerrassa

      Minulla on täällä tänään, samanlainen olo, kuin Jeesuksella silloin, kun kaatoi rahanvaihtajien pöydät:
      Jeesus kaataa rahanvaihtajien pöydät, ajaa ulos kauppiaat ja vaatii kunnioitusta Herran huoneelle. Koko hartaalta näyttävä jumalanpalvelus oli hurskasta vain ihmisten silmin katsottuna. Jumalan silmin katsottuna toistui profeettojen välittämä lohduton tilannearvio: Jumalan huoneesta oli tehty rosvojen luola. Jeesuksen toiminta muistuttaa siis vanhan liiton profeettojen temppelihurskauteen kohdistamaa arvostelua. Temppelin puhdistamisessa tapahtuu kuitenkin jotain vielä enemmän. Siinä toteutuivat profeetta Malakian sanat: "Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte, ja liiton enkeli, jota te halajatte. Katso, hän tulee, sanoo Herra Sebaot. Mutta kuka kestää hänen tulemisensa päivän ja kuka voi pysyä, kun hän ilmestyy? Sillä hän on niinkuin kultasepän tuli ja niinkuin pesijäin saippua. Ja hän istuu ja sulattaa ja puhdistaa hopeaan, hän puhdistaa Leevin pojat, saa ne puhtaiksi kuin kullan ja hopean ja sitten he tuovat Herralle uhrilahjoja vanhurskaudessa" (lue Mal 3). Nyt oli tullut päivä, jolloin Jumala itse arvioi omaa kansaansa. Oli ennustettu, että hetki on Jumalan kansalle yhtä ankara kuin kultasepän toiminta sekalaiselle kullalle ja hopealle. Kultaseppähän virittää tulen ahjoonsa ja erottaa armotta toisistaan puhtaan kullan ja kaiken sekaan joutuneen kuonan. Hänelle kelpaa vain puhtauttaan hohtava kulta. Aivan samoin Jumalalle kelpaa vain puhdas usko ja puhdas hurskaus. Sitä Jeesus ei temppelistä löytänyt, ja siksi hän ylipappien kauhistukseksi puhdisti temppelin.

      • wrh34ty

        Hyvä, että edes nyt havaitsit sen, mikä on ollut tilanne kautta aikojen palstalla.


    • enäänestänyt

      Sotejen perustusten laskun jälkeen pitäisi perustaa uuskunnot.

    • Odottajat

      Kukin voi miettiä kenen kirjoituksia täältä on poistettu.. ja kuka on ne poistattanut.
      Totuuden esiintulo on todella kiusallista valheprofeetalle

      • Jarmo__EiKirj

        Jarmo taas täälläkin tekohurskastelee. häpeäisit etes


      • Jarmo__EiKirj
        Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Jarmo taas täälläkin tekohurskastelee. häpeäisit etes

        HILJAAAAAA::..................................!!!! senkin odottaja-jarmo...
        --------------------- ;) ?????

        -----------------================== Rauhaa!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      335
      1685
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      73
      1414
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      36
      1228
    4. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1147
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      164
      1121
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      345
      1090
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      66
      1012
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      970
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      241
      956
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      894
    Aihe