Poliisi tehosti valvontaa koska naapurissa räjähti metrossa.
Kiinan päämies saapuu kohta valtiovierailulle.
Joko olisi aika purkaa laittomasti maatamme kuppaavien leiri???
Siis se missä vassari- ja degrönä-tytöt vuodattavat kyyneleitään.
Laiton leirintäalue purettava!!!
4
193
Vastaukset
- kjhgfdim
Joko se nyt sitten vihdoin puretaan vai pitääkö osua ihan kohdalle????
- sdfghjklökkk
Tukholman uzbekki oli jo saanut kehoituksen poistua maasta.
Juuri nämä kielteisen päätöksen saaneet ovat aivan erityisen vaarallisia.
Uskokaa jo.
- muhasenmatti
Nyt äijä taisi saada oleskeluluvan pidemmäksi aikaa, oikein täysihoidon kera.
Tietämäni mukaan, Ruotsissa ei ole terroristilakia, joten äijän ajokortti voi lähteä kuivumaan.- nubyvtcrctvybuni
Onneksi oppivat vankiloissa kunnon kansalaisiksi.
Kaikki ovat siis edelleen tervetulleita ja, jokainen saa tulkin ja selkeästikin katteeton anomus käsitellään kaikissa oikeusasteissa.
Jos sekään ei riitä niin kirkkovene leiman saa lopuksi aseman teltasta.
Suomi on oikeus valtio,eikä muslimia voi käännyttää maahan jossa on muita samanlaisia.
Rahaa saa aina helposti. kun leikataan köyhiltä ja opiskelijoilta yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1495129Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851727Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48944
- 66902
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122883- 21883
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23808