Verkkokauppa.RDE.FI

Eestipuoti

RDE.Fi Verkkokauppa.
Onko kokemuksia kyseisestä puodista.
Liike toimii virossa.Suomenkieliset sivut.
Miten hoituu toimitukset & takuuasiat.
Onko tilattu tavara sitä mitä pitää ollakkin.

http://www.rde.fi/

38

26293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • posliinipönttö

      Tilaa ja kokeile. Sillä se selviää eikä ihmettelemällä Suoli24.ssä

    • Virma2019

      Onko suomalainen yritystoiminta?

    • lomakari

      Uudessa ainakin itse olin tyytyväinen ja ostin vain hinna takia, tosin toimitus kesti. Tosin jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin jostain siihen erikoistuneesta kaupasta. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/

      • Hyvinpaistuu

        Ostin AEG:n induktiokeittotason juuri viime viikolla tuolta. Toimitus tuli 3 päivässä, ja tavara myös sitä mitä tilasin ja halvimpaan hintaan vielä kotiin toimitettuna.


    • 1806

      Tähän saakka toiminut hyvin.kaksi isoa ostosta tehnyt.
      Tyttären pesukoneen lg huolto hidasta

    • RdeOyOnPaska

      Se on paska virolainen yritys.

      • tietoakaipaa

        Kerro miksi paska firma??


    • Anonyymi

      Kehujoiden kirjoutusasu on tyyliä virolainen. =)

      • Anonyymi

        Kehujien


    • Anonyymi

      Olen kahdesti tilannut ja hyvin on toiminut.
      Tuotteen saannin olen varmistanut ja saanut vastauksen samana päivänä. Tilaus on lähtenyt suraavana päivänä Latviasta Itellan/postin 3 päivän kuljetuksena tullut perille.
      Ei mitään kielteistä.

    • Anonyymi

      EN suosittele. Takuun saa unohtaa, jos tuolta tilaa. Kaksi kuukautta oli puhelin "huollossa" eikä mitään yhteydenottoa. Todella huono asiakaspalvelu. Ainakaan puhelimia jne ei kannata tuolta ostaa. Sanoivat, että olet kastellut puhelimen, niin on siksi särkynyt. Käskin lähettämään takaisin. Puhelin saapuikin kolmen viikon kuluttua. Kummallisesti oli kastunut, kun latauspistokkeen vaihdolla tuli kuntoon, eikä mitään merkkiä kastumisesta ollut. No se oli semmoinen ostokokeilu se.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Jos ostaa esim. Samsung puhelimen, luuri kyllä menee takuuseen pelkällä sarjanumerolla, vitun väliä mistä ostanut.


    • Anonyymi

      Välttäkää kyseistä puljua! Puhelin kuukausia takuu-korjauksessa, eikä yhteydenottoihin vastata. Kiva odotella saako jo maksettua puhelinta enää koskaan takaisin.

      • Anonyymi

        Kaikki, mikä viittaa Viroon/virolaisiin olen välttänyt.


    • Anonyymi

      En tiedä onnistuminko?

    • Anonyymi

      Tilasin Sonyn kotiteatterin joka näytti että ei ole saatavilla kuin vasta kuukauden päästä. Laite tulikin viikossa, mutta kun avasin sen oli vekottimesta revitty mainostarrat ja kääreet kadoksissa (tajusin vasta kokeiltuani). Eli olivat laittaneet jonkin käytetyn palautuksen uuden hintaisena. Kaiken lisäksi soitin jääty kokeilun aikana pari kertaa eikä antanut ääniä HDMI:n kautta. Valitin yritykseen ja he hyväksyivät että palautan tuotteen. Rahoja ei alkanut kuulua joten otin yhteyttä kuullakseni, että nämä kaikki menee (kaikilla yrityksillä) huollon kautta. Eli odottelen nyt muutaman viikon rahojani vaikka ehdoissa lukee että rahat palautuu kahdessa viikossa. Ei tarvinne kertoa suosittelenko yritystä.

      • Anonyymi

        "Eli olivat laittaneet jonkin käytetyn palautuksen uuden hintaisena. "

        Toisin sanoen sama käytäntö kuin Gigantilla Suomessa, ainakin Ilta-Sanomien mukaan.


    • Anonyymi

      En suosittele.sain väärän tuotteen jonka palautin siitä huolimatta perivät lähetyskuluja,aivan paska systeemi ja törkeitä kun soitin niin alkoi vittuilemaan.

    • Anonyymi

      Ajattelin tilata yhden tuotteen. Puhelinnumeroni on yleisiä matkapuhelinnumeroita yhden pidempi. Tilaus ei tämän takia onnistunut. Laitoin sähköpostia tästä. Vastattiin vasta neljän päivän päästä. Eivät lukeneet viestiä ollenkaan, vaan luulivat minun tehneen virheen puhelinnumeron kirjaamisessa. Viiden (!) sähköpostin jälkeen vihdoin tajusivat mistä on kyse eivätkä ole sen jälkeen ole olleet yhteydessä. Oli todella turhauttavaa lähetellä sähköposteja yrittäen vääntää rautalangasta mikä ongelma on. Jäi todella huono kuva asiakaspalvelusta ja amatöörimäinen olo koko firmasta. Mutta ehkä parempi näin, ostan jostain luotettavalta taholta. Siinä minun kokemus.

    • Tilasin kodinkoneita. Astianpesukone rikki ja heikkoa keskustelut sen jälkeen. Asia kesken. Tuotteita jäi vielä tulematta, vaikka maksettu ja nyt kun näen että niitä on varastossa...niin eipä ole lähtenyt automaattisesti tulemaan kotiin. Kyselyt päällä! Ihmeellisiä vastauksia jotka eivät näköjään pidä oikein paikkaansa. Asiat kesken sen lafkan kanssa. En suosittele.

      • Anonyymi

        Joo vähän sama tilanne just tekemässä rikosilmoitusta tosta firmasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vähän sama tilanne just tekemässä rikosilmoitusta tosta firmasta

        Saman tyyppistä täällä...rahat on otettu vastaan (1500e), jonka jälkeen ei minkään tason vastauksia mihinkään. Tavarat edelleen saamatta.


    • Anonyymi

      Yleisesti mm viron kaupasta, se on sama kuin HYVON tehtaalla Hangossa -60 luvulla.

      Joka tehtaassa tulee aina eritasoista tavaraa ja eri tasoiset suuntautuu eri maihin ja eri kauppoihin.
      Lisäksi tehtaita on eri maissa, myös niissä on laatueroja. Ja vähempi laatuiset suuntautuu esim. viroon ja paremmat kalliimpiin maihin.

      Esim. Hyvon lajiteltiin eri koreihin Stockmannille , tavallisiin kauppoihin ja torimyyntiin menevät. Itse olin siellä koulusta kansakoulun liikelinlalta tutustumisviikon. Palkkioksi sain ostokortin ja omenan.

    • Anonyymi

      täyshuijaus, paketti liikahti 1,5kk tilauksen tekemisestä, ja tämäkin vaati että rahoja piti periä luottokorttifirmalta takaisin. En suosittele kenellekään.

    • Anonyymi

      Tilasin RDE.FI:ltä viinikaapin. Tilaus oli sovittu postin kantona kotiin.
      Kaikki pelitti tosi hyvin.
      Sain viinikaapin noin 2 viikon sisällä tilauksesta ja posti toi sen kotiovelle niinkuin oli sovittu.
      Ei mitään valittamista ainakaan tämän ensikokemuksen perusteella tästä firmasta.

    • Anonyymi

      Ei voi suositella.

    • Anonyymi

      Tosi huono kokemus

      • Anonyymi

        Äläs ny valita. Firma on aina luotettava Tallinnassa toimiva suomalainen firma.


    • Anonyymi

      Uskomattoman hankala asiakaspalvelu. En ole omaa tuotetta nähnyt kolmeen kuukauteen huoltoon lähdön jälkeen. Väittää sähköpostin välityksellä minulle että heidän sanoma lause "osoitteen tulee olla sama, mihin palautamme tuotteen" olevan jotain aivan muuta ja tuote nyt väärässä kaupungissa. Pysykää kaukana vaikka olisikin halvempaa.

      • Anonyymi

        Toisilla toimii, toisilla ei näköjään. Olen kyllä suunnitellut ostosta tuosta liikkeestä.
        Takuuasiat ei näiden viestien perusteella näytä useinkaan toimivan. Mutta onko tuo suomalaisten firma oikeasti?

        On selvää, että kaikenkaikkiaan netistä ostettujen tavaroiden takuujutut on äärimmäisen kiusallisia ja hankalia, verrattuna kivijalkaliikkeistä ostettujen tuotteiden takuuasioiden hoitoon. Se on hintana nykyisestä kehityksestä. 🧐


    • Anonyymi

      Nettikauppaliikkeissä tuotteet eivät ole varastossa, vaan ne tilataan jostakin, kun tilauksia tulee. Tämä selittänee myös sen, että takuuaisat kestävät kohtuuttoman kauan?

      Vein joitakin aikoja sitten rannekelloni maahantuojan huotoliikkeeseen Hyvinkäälle korjattavaksi. Ei takuuhomma.

      Sekin homma näyttää kestävän ties kuinka kauan? Kun kyselin, kertoi että tiivisteetkin hommataan Saksasta, koska lie sieltä tulevat. Eivät ole kuulemma kovin aktiivisia vastailemaan edes varaosahintoja koskeviin kysymyksiin.

      Elikkä ei ole mikään ihme, että takuuhommat kestää iät ja ajat, ja tuo lineen ihan käytännön sanelemaa, että lähetetään korjattu kone takuuseen menneen tilalle.
      Pottumaista kuluttajan kannalta. 👹

    • Anonyymi

      Tilasin marraskuussa 2018 puhelimen ja ompelukoneen. Puhelin toimi joulukuuhun 2022 eli kaippa se on aika normaali kesto?
      Ompelukoneen kanssa onkin sitten väännetty alusta asti. Kone lähti takuuhuoltoon ja mukaan piti laittaa aivan kaikki lisäosat mitä mukana oli tullut. Huollossa kone oli kaikkiaan 3,5kk ja takaisin tullessa lisäosat oli kadonneet ja kone oli huonommassa kunnossa kun huoltoon lähtiessä. Olen nyt kysellyt koneen valmistajalta josko heidän kauttaan saisi koneen kuntoon, kun koneella kuitenkin pitäisi olla 20v takuu tietyissä tilanteissa.
      Mutta tosiaan en voi kyseistä verkkokauppaa suositella millään tavalla, enkä missään tilanteessa. Tulipahan oppirahat maksettua.

    • Anonyymi

      En suosittele koskaan ostamaan kyseisestä liikkeestä mitään! Heti, jos tuotteessa ilmenee jotain vikaa, he sysäävät syyn ostajan niskoille. Ostin jääkaapin ja pakastimen ja kun ne saapuivat, niiden paketit oli ehjät, eikä ulkoisia merkkejä vaurioista ollut. Avasimme paketit keittiöremontista johtuen noin kuukauden kuluttua ja silloin huomasimme, että sekä jääkaappi että pakastin olivat pyöristyneet ja jääkaapin ovi oli aivan vääntynyt ja lommoilla. Kävimme pitkän sähköpostiviestittelyn asiakaspalvelun kanssa, jolta näytti tulevan vastauksena aina sama teksti uudelleen ja uudelleen. RDE sysäsi vastuun meille ja sanoi, että vika on tullut asennettaessa, joka ei todellakaan pidä paikkaansa. EN SUOSITTELE KYSEISTÄ PULJUA KENELLEKÄÄN, ENKÄ KOSKE PULJUUN ENÄÄ PITKÄLLÄ TIKULLAKAAN!

    • Anonyymi

      Tilasin 8.7.23 telkun sieltä..Peruin tilauksen 9.7.23...Ei mitään vastausta sieltä lukuisiin maileihin sinne... Sitten puhelimeen vastaava olikin lomilla 10-16.7 asti... Peruminen ei mennyt läpi olenkaan.. Maanantaina 10.7.23 paketti olikin jo tulossa!! Ei minkään laista vastausta ole tullut perumiseen!! EN SUOSITTELE!! Nyt paketti tulee ja se on sitten palautettava sinne erikseen!! HUIJARI FIRMA!! VAROKAA!! En voi suositella ko.firmaa!!

      • Anonyymi

        Lisäksi mihinkään numeroon siellä ei saa yhteyttä..Samoin lähettäneeseen firmaan yritin saada yhteyttä ei mitään..Samoin välikäsifirma jonka akutta tilasin ei ole vastannut mitään...
        VAROKAA ihmeessä tätä firmaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi mihinkään numeroon siellä ei saa yhteyttä..Samoin lähettäneeseen firmaan yritin saada yhteyttä ei mitään..Samoin välikäsifirma jonka akutta tilasin ei ole vastannut mitään...
        VAROKAA ihmeessä tätä firmaa!!

        Tuossa ei ole mitään outoa. Aivan normaalia virolaista palvelua.


    • Anonyymi

      Älä tilaa mitään. Laitteeni oli paketissa rikki, minulle tarjottiin pientä korvausta ja väitettiin että olen rikkonut laitteen itse.

    • Anonyymi

      Itse olen ostanut sieltä G29 ratin ja vaihdekepin. Tuli nopeasti perille luvatussa ajassa ja halpa hinta. Olen ostanut myös DJI osmo mobile 6 laitteen ja se ei ole viellä tullut perille mutta pitäisi kohta saapua. Ainut ongelma minkä huomaan on RDE:n nettisivut. Sieltä ei näy tilaushitoria.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe