Varasin renkaiden vaihdon netistä - Euromasterin työkalulla. Yhteysitiedot ym jätin varauksen yhdeydessä. Sain vavistuksen ja saavuin paikalle - eipä ollut Euromasterilla hoidettu renkaita säilöstä ja sihteeri väitti että minulla ei ollut varausta. Ajoin turhaan, varasin kalenterista aikaa ja tuli paikalle kuten varauksessa oli pyydetty /hyvissä ajoin.
Ei muuta kun uusi aika.. samana päivänä kun piti mennä tuli soitto.. eipä ole asia vieläkään kunnossa.. Tällä kertaa kuitenkin soittivat ennenkun ehdin ajaa paikanpäälle. Mitäpä nyt menetetty työaika ja siiretyt tapaamiset?
Kolmas kerta.. Ei tervehditä asiakasta, ei kerrota kauanko kestää, otetaan avaimet ja tuhahdetaan.. EI esitetä minkäänlaista anteeksipyyntöä tai pahoittelua tapahtuneen johdosta..
Asiakaspalveluako?
Euromaster Lommilla - täysin kelvotonta palvelua
3
313
Vastaukset
- Rusina7
Minkä paikkakunnan euromaster?
- Mietisitä
Lommilan euromaster.
- huoltofiat
Eromasterilla ei todellakaan tunneta anteeksipyyntöä, pahoittelua . Eikä ole myöskään korvausvastuuta!
Minulta särkivät autoni ilamstointilaitteen ylitäytöllä , joka tarkkojen ulkopuolisten tutkimusten mukaan rikkoi 2 komressorille menevää putkea räjähdysmäisellä paineen purkauksella, joka paljastui vasta myöhemmin kun ilmastointia olisi vasta tarvinnut. Räjähdys tapahti heti 2pv, päästä Jämsästä palatessa, kun ilman lämpötla 5 käynnisti komressorin.
Tmän huollon syyllisyys ja syytömyys olisi selvinnyt huoltokoneen tulostenauhan tapahtumista,
joita pyynnöista huolimatta ei olle annettu ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947