AXA vakuutus

Koks

Todella epärehellinen toiminta. Ei suostu maksamaan korvauksia, vaikka vakuutettu aikaisemmin, että maksaa.
Ihan huvikseni laskenut summat eli lopputulos on sellainen jos jopa maksais täydet korvaukset, silti ne tienaa tuplasti takaisin.
Mitä järkeä tulla asiakkaaksi?

67

35959

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koks

      selvisi vielä yks mielenkiintoinen juttu liittyen AXA toimintaan:
      näyttää ylihankalalta päästä niistä eroon, pankissa sanottiin jos luopuu AXAsta, todennäköisesti nostavat lainan korot, vaikka kyseinen vakuutus oli otettu jälkikäteen.
      Suomalaisessa vakuutusyrityksessä tälläinen toiminta on mahdoton,
      AXAn virkailija ei halunnut ensin sanoa minkämaalainen se yritys on.

      • LähiTapsalainen

        Poikkea minun luo LähiTapiolaan, niin puretaan ne tarpeettomat lainaturvat. Meiltä saat sinulle räätälöidyt vakkuutukset.


      • Anonyymi
        LähiTapsalainen kirjoitti:

        Poikkea minun luo LähiTapiolaan, niin puretaan ne tarpeettomat lainaturvat. Meiltä saat sinulle räätälöidyt vakkuutukset.

        Hei, kaikki yrittäjät ja yksityisetkin älkää missään nimessä ottako lähitapiolan vakuutuksia. Masoin yli 20v. lähitapiolan vastuuvakuutusta ja kun ensikertaa olin apua vailla vahingosta tuli kylmä päätös heti että vakuutus ei korvaa vahinkoa vaikka oli vartavasten otettu kyseiseen työhön. käytännössä heidän ehtojen mukaan vakuutus ei korvaa koskaan mitään, elikkä täyttä petosta koko lähitapiolan vakuutukset.
        Olen ollut juttusilla muidenkin lähitapiolan asikkaiden kans ja samaa paskaa myös heidän kohdalla, Minun Kaikkinensa maksamilla vuosimaksuilla lähitapiola olisi kuitannut vahingon 3v. Että silleen.


      • Anonyymi
        LähiTapsalainen kirjoitti:

        Poikkea minun luo LähiTapiolaan, niin puretaan ne tarpeettomat lainaturvat. Meiltä saat sinulle räätälöidyt vakkuutukset.

        Lähitapiola se täyspaska on, huijariyhtiö.


      • Anonyymi
        LähiTapsalainen kirjoitti:

        Poikkea minun luo LähiTapiolaan, niin puretaan ne tarpeettomat lainaturvat. Meiltä saat sinulle räätälöidyt vakkuutukset.

        Poikkesin jo LähiTapiolassa ja irtisanoin kaikki vakuutukset sieltä. Todella ala-arvoinen yhtiö. KIERTÄKÄÄ KAUKAA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kaikki yrittäjät ja yksityisetkin älkää missään nimessä ottako lähitapiolan vakuutuksia. Masoin yli 20v. lähitapiolan vastuuvakuutusta ja kun ensikertaa olin apua vailla vahingosta tuli kylmä päätös heti että vakuutus ei korvaa vahinkoa vaikka oli vartavasten otettu kyseiseen työhön. käytännössä heidän ehtojen mukaan vakuutus ei korvaa koskaan mitään, elikkä täyttä petosta koko lähitapiolan vakuutukset.
        Olen ollut juttusilla muidenkin lähitapiolan asikkaiden kans ja samaa paskaa myös heidän kohdalla, Minun Kaikkinensa maksamilla vuosimaksuilla lähitapiola olisi kuitannut vahingon 3v. Että silleen.

        Lähitapiolasta samoja kokemuksia. Ei korvannut vahinkoa, joka oli selkeästi artikuloitu myyjälle, että mitä tarkoitusta varten vakuutus otetaan, eli tässä tapauksessa vuokrattuun kiinteistöön oikeusturvavakuutus. Vakuutustapahtuman sattuessa, lähitapiola ilmoittaa, että ei koskaan korvaa vuokrattuun kiinteistöön liittyviä oikeusturva tapauksia. Pyysin että kuuntelevat äänittämänsä myyntipuhelun, jossa selvästi kerron mihin tarkoitukseen otan vakuutuksen. Eivät suostuneet kuuntelemaan. Eli älä missään tapauksessa käytä lähitapiolaa vakuutuskumppanina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kaikki yrittäjät ja yksityisetkin älkää missään nimessä ottako lähitapiolan vakuutuksia. Masoin yli 20v. lähitapiolan vastuuvakuutusta ja kun ensikertaa olin apua vailla vahingosta tuli kylmä päätös heti että vakuutus ei korvaa vahinkoa vaikka oli vartavasten otettu kyseiseen työhön. käytännössä heidän ehtojen mukaan vakuutus ei korvaa koskaan mitään, elikkä täyttä petosta koko lähitapiolan vakuutukset.
        Olen ollut juttusilla muidenkin lähitapiolan asikkaiden kans ja samaa paskaa myös heidän kohdalla, Minun Kaikkinensa maksamilla vuosimaksuilla lähitapiola olisi kuitannut vahingon 3v. Että silleen.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kaikki yrittäjät ja yksityisetkin älkää missään nimessä ottako lähitapiolan vakuutuksia. Masoin yli 20v. lähitapiolan vastuuvakuutusta ja kun ensikertaa olin apua vailla vahingosta tuli kylmä päätös heti että vakuutus ei korvaa vahinkoa vaikka oli vartavasten otettu kyseiseen työhön. käytännössä heidän ehtojen mukaan vakuutus ei korvaa koskaan mitään, elikkä täyttä petosta koko lähitapiolan vakuutukset.
        Olen ollut juttusilla muidenkin lähitapiolan asikkaiden kans ja samaa paskaa myös heidän kohdalla, Minun Kaikkinensa maksamilla vuosimaksuilla lähitapiola olisi kuitannut vahingon 3v. Että silleen.

        Aivan samat kokemukset LähiTapiolasta iäkkään lähiomaisen vesivahingon korvausasiasa. Ikänsä maksaneet vakuutusmaksut, ei kilpailutuksia eikä ensimmäistäkään vahinkoa. Nyt petti lämminvesivaraaja ja aiheutti vesivahingon kylpyhuoneeseen.
        Paikalle saapui vakuutusyhtiön valtuuttama kuntotarkastaja ja eipä ollut mökin mummon kylppäri nykysäännösten mukainen. Korvauksia ei euroakaan. Jäi sentään reiät lattiaan ja seiniin, mistä näytteitä porattiin.
        Tarinan opetus: Vakuutusyhtiöt ovat huijareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samat kokemukset LähiTapiolasta iäkkään lähiomaisen vesivahingon korvausasiasa. Ikänsä maksaneet vakuutusmaksut, ei kilpailutuksia eikä ensimmäistäkään vahinkoa. Nyt petti lämminvesivaraaja ja aiheutti vesivahingon kylpyhuoneeseen.
        Paikalle saapui vakuutusyhtiön valtuuttama kuntotarkastaja ja eipä ollut mökin mummon kylppäri nykysäännösten mukainen. Korvauksia ei euroakaan. Jäi sentään reiät lattiaan ja seiniin, mistä näytteitä porattiin.
        Tarinan opetus: Vakuutusyhtiöt ovat huijareita.

        Miksi ihmeessä olisi pitänyt saada korvausta sääntöjen vastaisesta asennuksesta? Ei mikään muukaan yhtiö olisi tuosta mitään maksanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, kaikki yrittäjät ja yksityisetkin älkää missään nimessä ottako lähitapiolan vakuutuksia. Masoin yli 20v. lähitapiolan vastuuvakuutusta ja kun ensikertaa olin apua vailla vahingosta tuli kylmä päätös heti että vakuutus ei korvaa vahinkoa vaikka oli vartavasten otettu kyseiseen työhön. käytännössä heidän ehtojen mukaan vakuutus ei korvaa koskaan mitään, elikkä täyttä petosta koko lähitapiolan vakuutukset.
        Olen ollut juttusilla muidenkin lähitapiolan asikkaiden kans ja samaa paskaa myös heidän kohdalla, Minun Kaikkinensa maksamilla vuosimaksuilla lähitapiola olisi kuitannut vahingon 3v. Että silleen.

        Sama juttu täällä. Tapahtui vuonna 2022


    • koks

      Jälkiruoaksi:
      paljon maksaa? laina 15 vuotta, AXA veloittaa noin 70 e/kk eli yht. noin 12 tuhatta.
      Kun jäin työttömäksi (AXAn kuluu maksaa sopimuksen mukaan, ne huijasi kuitenkin).
      Pitää olla vuoden työttömänä ja sen jälkeen ne kuulemma maksaa 10 kk hieman päälle 700 e/kk.
      Laskekaa itse ne saa noin 12000 ja mahdollisesti antaa 7000 e pahimmassa (niille) tapauksissa, taikka ne huijaa kuten minun tapauksessa.
      Johtopäätös: TEHKÄÄ VAKUUTUKSET SUOMALAISISSA VAKUUTUSYRITYKSISSÄ!

    • Tuskastunut_käyttäjä

      Oletteko muut saaneet korvauksia kivuttomasti!?
      Minä taistelen edelleen kyseisen firman kanssa. Otettiin yhteiseen lainaan vakuutus työttömyyden osalta. Ja kun jäin työttömäksi niin summahan oli tietenkin puolet siitä mitä maksetaan lainan lyhennystä. Olisi toki pitänyt tyhmänä tuo tajuta, mutta nyt kärsii koko kroppa.. Ja käsittely kestää aivan uskomattoman kauan!! 2vk ja sitten ilmoitetaan että jokin tieto puuttuu..taas 2vk ja sitten ilmoitetaan että seuraava lomake puuttuu jne.. vielä xxx-päivää ennenkuin maksu tulee lainatilille.. ei ole kyllä helppo asioida heidän webbipaikkansa heittää välillä pihalle ja aloitat sitten kaikki alusta.. voi helkata!
      -pankissa vakuuteltiin, että se on helppoa ja vaivatonta.. pelkkien lomakkeiden metsästys vanhalta työnantajalta vaati jo aika paljon..

      • Anonyymi

        Kommenttisi aika vanha mutta samat ongelmat vieläkin


    • Paraguaio

      Kuulostaa oudolta?
      Minulla kaikki toiminut todella hyvin. Vuosi täynnä työttömyyden vuoksi korvauksia. Heti alkuun tietysti vaatii parinviikon käsittelyn. Jatkossa sain 3-4 pvän kuluttua korvauksen täysimääräisenä miinus vero tietysti. Esim. 15.6 vein pankkiini valokopion tyött.rahasta ja tänään 19.6 tilillä. Vkl välissä vielä.

    • Itsekkin_pettynyt

      Kannattaa lukea vakuutusehdot ennen kuin tekee sopimuksia. Kaikki lainaan otettavat vakuutukset on enemmän tai vähemmän tuommosia kummallisia jossa itse maksaa vuosien saatossa pitkän pennin mutta sitten ei saakkaan kovin kummoista apua sieltä jos tarvii.

      Olen tullut itse siihen tulokseen että on parempi pitää itse toisella "vakavien vaikeuksien tilillä" esim. puolen vuoden lyhennystä vastaavaa summaa rahaa. Siitä ei mene veroja kun sieltä sitten maksat asuntolainaa.
      Minulla oli eri yhtiö mikä vakuutti minun lainaa mutta hankkiuduin siitä eroon kun pelin henki selvisi.

      Pankkitäti tai setä ei ole ystävä. Ei vaikka ne niin kivasti hymyilee. Tietävät itsekkin myyvänsä sontaa.

    • Niin_no_jaa

      Otin sijoitusasuntojen ostoon järjesteltyihin lainoihin takaisinmaksuturvan.
      Tosin silloin yhtiö ei ollut axa.
      Olen vuosien aikana joutunut erilaisien tulesvaivojen takia olemaan aika paljon sairauslomilla,
      Vakuutus maksoi kertakorvauksena 11 000€
      Pelkästään viime vuonna sain takaisin reilu 7000€
      Koko aikana olen saanut takaisin reilu 20 000€
      Näistä summista tietenkin pidätetään lisäprosentin mukainen veroprosentti mutta sehän tasaantuu sitten lopullisessa verotuksessa.
      Tuo vero on varmaan syynä yhden kirjoittajan puolikkaaseen korvaukseen.

      Tosi asiahan on se että joku muu maksaa nuo minunkin korvaukset, ei yhtiö tee tappiollista toimintaa, mulla on vain käynyt "tuuri" kun aikoinaan ja terveenä otin kyseisen vakuutuksen.

    • Kaide

      Sairastuin pahasti joulukuussa ja hain tästä syystä korvauksia. Siinä oli omavastuu kyllä, mutta sen jälkeen korvaukset tulleet sovitusti. Paperityötäkään ei ole paljoa joutunut tekemään ja asiakaspalvelu puhelimitse ollut asiallista ja nopeaa. Työttömyyden takia en ole korvauksia hakenut, joten siitä prosessista en tiedä, mutta omakohtaiset kokemukset olleet myönteiset.

      • Anonyymi

        Joo kyllä nuilta tuon korvauksen sai, mutta kun jäinkin työkyvyttömyyseläkkeelle niin kappas löytyi pieni porsaanreikä, vakavan sairauden vakuutus koskikin vain yrittäjiä 🤣 mahtavaa!!


    • Varsinaistatouhua

      Vuodesta 1999 maksanut asuntolainan takaisinmaksuturvaa ja nyt kun sitä olisi tarvinut, eivät maksa; kun joutuu työttömäksi syynä pitää olla tuotannolliset ja taloudelliset syyt. Enpä maksa enää euroakaa jatkossa vakuutusmaksuja sille firmalle...tienasivat melkoisen summan rahaa minkä olisin voinut käyttää lainan lyhentämiseen...

      • Anonyymi

        Sama ja kehuivat että vaan 3vuotta voimassa työttömyys ym. Jutut et ihan kusetusta


    • Mikke

      AXAhan jäi juuri kiinni myymällä vakuutuksia Lähi-itään, joilla ei kuitenkaan ollut mitään katetta.

      Täyttä huijausta koko touhu.

      Onneksi on vaihtoehtojakin olemassa!

    • Zorror

      Jos on määräaikainen työsuhde älä maksa. Et saa mitään vakuutuksesta ikinä!

    • Tyytyväinen

      Kerron oman kokemukseni AXA-vakavan sairauden turva-vakuutuksesta.
      Otin ko. vakuutuksen n. 15- vuotta sitten Osuuspankista, kun tuttu pankkivirkailija sitä ehdotti. Nykyään vakuutusyhtiö on siis AXA.
      Tulihan tuota vakuutusta maksettua aika kauan ja monesti todella mietin, että kannattaako maksaa, kun maksut tietysti iän mukana nousivat. Mutta… sitten tänä kesänä sairastuin syöpään.
      Lähetin pyydetyt paperit vakuutusyhtiöön ja olin aika varautunut pitkään käsittelyprosessiin asiassa.
      Vakuutuskorvaus 20.000 € maksettiin tililleni viikossa!! Lisäksi palvelu yhtiössä oli erittäin ystävällistä ja huomaavaista.
      Korvaus tuli aika tarpeeseen, kun tuloni alenevat huomattavasti hoitojen alettua.
      Kokemukseni perusteella suosittelen ehdottomasti tätä vakuutusta, koska tuota tulevaisuutta on aika vaikea ennustaa.

      • Henkilökuntaa

        Höpö höpö!


      • Anonyymi

        sain aivoinfarktin vuonna2021 eivät korvanneet mitään olen liian hyvässä kunnossa


    • Korvattu

      Eipä ole höpö höpöä, ei liiemmin henkilökunnan kirjoittamaa tai salaliittoa. Se ero tuossa kuitenkin on aloittajan viestiin, että kyseessä on syöpä - siitä ei ole välimuotoja, syöpä joko on tai sitä ei ole. Näin ollen jos syöpä todetaan, korvaus on maksettava.

      Tiedän tämän, koska oma kokemukseni on hyvin samankaltainen Tyytyväisen kanssa: otin Vakavan sairauden turvan joskus n. 10 vuotta sitten, kun sitä Osuuspankissa suositeltiin. Jos kuukausittainen suoraveloitusmaksu olisi ollut isompi (alkaessa vajaa 5€, tänä vuonna 5,80€) olisin todennäköisesti luopunut siitä jossain vaiheessa. Aiemmin vakuutuksen tarjosi Genworth Financial, mutta se muuttui AXAksi muutama vuosi sitten. Muutoksen taustoista en tiedä enkä ole kiinnostunut.

      En uskonut, että vakuutuksesta on koskaan hyötyä, mutta tänä kesänä minulla todettiin kivessyöpä. Sairaalareissujen jälkeen sain epikriisin, jossa luki diagnoosi: Laskeutuneen kiveksen syöpä seminooma. Skannasin epikriisin ja latasin sen AXAn verkkopalveluun 15.8.2018. Sain vahvistussähköpostin, mutta muuten ei kuulunut mitään. Nyt 23.8.2018 tililleni maksettiin 20000€ ja vakuutus raukeaa, koska se myönnetään vain yhdeksi kerraksi. Vahvistussähköpostissa luki, että jos korvaus myönnetään, saan erillisen ilmoituksen maksupäivästä. Mitään ilmoitusta en toistaiseksi ole saanut, mutta rahat tulivat ja se on ainoa asia mikä itseäni kiinnostaa. Saa uskoa tai olla uskomatta, se ei vähennä tilini saldoa.

      Aloittajan tapauksessa kyse oli työkyvyttömyydestä ja ilmeisesti palkkaturvasta tms. vakuutuksesta. Työkyvyttömyys on monimutkaisempi asia ja vakuutusyhtiöillä on tyypillisesti mahdollisuuksia maksaa täyden korvauksen sijaan osittaista korvausta tai kieltäytyä maksamasta kokonaan jonkin seikan perusteella. Vakuutusyhtiöt pyrkivät tekemään voittoa, eivät lahjoittamaan rahaa.

      Tämän takia vakuutuksen ottajan olisi tärkeää oikeasti käydä läpi vakuutusehdot joihin sitoutuu. Joku kirjoittaja sanoikin, että ei itse huomannut tarkistaa ehdoista mitä vakuutus korvaa. Jos vahinko silloin sattuu, tilanne tuntuu epäreilulta. Syy on silti lopulta oma, jos ei tiedä mihin on sitoutunut. Vakuutusehdot on monesti kirjoitettu sekavasti (lakitekstiä) joten sieltä voi olla vaikeaa kaivaa oleelliset tiedot. Toisaalta kukaan ei etukäteen tiedä mikä vahinko tulevaisuudessa voi sattua ja mitä pykälää korvauksissa aletaan soveltaa.

      Pitkän kirjoitukseni pointti: Tutustukaa niihin vakuutusehtoihin huolella. Joskus 5 vuotta sitten kaupungin keskustaan parkkeeratun autoni takalasi lyötiin säleiksi ja takapenkiltä vietiin useamman tonnin arvosta tavaraa. Vasta kun vakuutusvirkailija ilmoitti, että 1000€ on korvauskatto autossa säilytettäville arvotavaroille, kävin läpi vakuutusehdot. Ja siellähän se selkeästi luki, autossa kun ei kuulu säilyttää arvotavaroita. Kyllä harmitti, mutta se oli ihan omaa tyhmyyttä. Ei minulla silti ole hajuakaan esim. kotivakuutukseni ehtojen sisällöstä. Kyllä niihin pitäisi tutustua, mutta enpä ole jaksanut...

    • Varaton_työssäkäyvä

      Axa Partners, Genworth Financial ja muut lainavakuutusyhtiöt ovat osin myös rahoituslaitosten tai
      jopa pikivippifirmojen osakkaita. Näin nämä " vakuutusyhtiöt" saavat myytyä jonninjoutavia vakuutuksia urpoille vähävaraisille. Ja taas ollaan nalkissa kuin pikavippifirmassa konsanaan.
      Auto-, talo-, tapaturma ja henkivakuutuksia tarjoavia "oikeitakin" yrityksiä on markkinoilla.
      Toisaalta , jos tarvii lainanvakuudeksi vielä ottaa vakuutuksen, eikä esim. asunto, panttina riitä,
      täytyy kysyä; Haloo hei, mitenkäs teidän muut raha-asiat hoituu??
      Siinä vaiheessa , kun pankin-täti alkaa kauppaamaan Axa Partnersia, niin minä taidan mennä oikeisiin töihin tai vaihdan pankkia.

    • jopet

      ÄLÄKÄÄ IKINÄ OTTAKO TÄLTÄ VAKUUTUKSIA EIVÄT MAKSA MITÄÄ! KOKEMUSTA VITSIN KALLIS MUT EI MAKSA MITÄÄN: Otin työttömyyden varalle vakuutuksen. Sairastuin ja jouduin lopettamaan työni ei mitään maksanee. Sit hain sairauden takia rahoja eivät maksanee kun olin käyny psykiatrialla :D

    • Pettynyt100

      Aivan perseestä koko yhtiö! Mulla kattava lainantakaisinmaksuturva ja kuinkas kävikään. Sain yht äkkiä veritulpan toiseen munuaiseen ja jäin pitkälle sairaslomalle. Puoli vuotta mennyt ja aina tulee lisä selvitys pyyntöjä sieltä päin. Vakuutuksesta et tule saamaan yhtään mitään kun siellä on kaiken kieltävä lause : Vakuutusehtojen mukaan terveellä tarkoitetaan, että vakuutuksen hakijalla ei ole mitään vaivaa, vammaa,
      tautia tai kroonista tai ajoittaista sairautta ja hän ei ole minkään vaivan, vamman, taudin tai sairauden takia hakeutunut lääkärin tutkimuksiin tai hoitoon vakuutushakemuksen päiväystä edeltäneiden 12 kuukauden aikana.

    • Irtisanominen

      Miten irtisanotaan vakavan sairauden turva AXAlta? Onnistuuko asiallisesti ja normaalisti?
      Eli kirjallinen irtisanomisilmoitus AXA:n Helsingin toimipisteeseen?

    • Anonyymi

      Epäluotettavin ja paskin firma koskaan!
      Pysykää helvetin kaukana.

      • Anonyymi

        Täyttä paskaa koko firma. Tuossa oli myös 30pvän omavastuu aika ennen kuin mitään maksoivat.
        Nyt pitää joka kuukausi uudelleen hakea tuota tukea niin kyllä saatana kestää, pari vkoa nytkin
        kestänyt. Eivät vastaa enää sähköpostiviesteihinkään.


    • Anonyymi

      Tuntuu olevan surkeinta mahdollista mallia tämä AXA, saatanan hidasta ja kömpelöä palvelua. Toinen nimeltä mainitsematon, vastaava vakuutus vahvisti aamuseiskalta saaneensa paperit ja vartin yli kahdeksan tuli päätös ja rahat liikkuivat heti.

    • Anonyymi

      Itse jouduin työttömäksi vakituisesta työsuhteesta tuotannollisista ja taloudellisista syistä. Työttömyysturvan kaikki ehdot täyttyivät ja 30 omavastuupäivän jälkeen sain ensimmäisen korvauksen tilille. Pankin kanssa aikanaan neuvoteltu tuo korvattava summa, joka minulla koko asuntolainan kk-lyhennys, vaikka puoliksi sen avopuolison kanssa maksankin. Verotoimistosta verokortti etuutta varten, joten veroprosenttiin jäi yllättävän pieneksi.

      Hyvin siis toimii! Kunhan tosiaan kaikki ehdot täytyy. Esim. vakituinen työsuhde, tuotannolliset ja taloudelliset syyt, työsuhde vähintään 6kk ennen työttömyyttä ym. Maksu tulee aina työttömyyskassan maksukuittia vastaan.

      • Anonyymi

        Vitut


    • Anonyymi

      Sitten japskien firmat ottaa kaupparatsuilleen autovakuutuksen tämmöisistä paskafirmoista. No eipä nämä KAMikazet omistakaan autojaan. Kengätkin lainassa...:)

    • Anonyymi

      Täys kusetus firma, pysykää kaukana!! KauppasivT op pankissa ton. Noh sairastuin aivoverenvuotoon ja jäin eläkkeelle, löytyi pieni porsaanreikä vakkuutuksesta Turva vakavan sairauden varalta
      Vakavan sairauden turva koskee vain yrittäjiä.

    • Anonyymi

      Monella taitaa olla vähän väärät oletukset vakuutuksesta.
      Eihän esimerkiksi määräaikaisen työsopimuksen päättymistä voi vakuuttaa. Se päättyy kun paperissa lukee, eikä ole äkillinen tai yllättävä tapahtuma.

      Sama juttu omien hölmöilyjen kanssa.

    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa millä päivämäärällä lopettaa tämän vakuutuksen. Perässä tulee lasku tyhjästä.

      • Anonyymi

        Eli milloin se sitten kannattaa lopettaa?


    • Jäin sairauslomalle syksyllä 2019 Tules-vaivojen takia. Laitoin AXA-lle netin kautta tarvittavat tiedot ja kahden viikon omavastuuajan jälkeen sain ensimmäisen erän tilille. Sairaslomani oli useammassa jaksossa, aina laitettuani netin kautta uusimman sairaslomatodistuksen korvauserä tuli tilille noin viikossa.

    • Anonyymi

      AXA kusettaa kansalaisia minkä ehtii. Ite jouduin syksyllä 2019 tuotannollisista ja taloudellisista syistä irtisanotuksi. Paperien käsittely luokattoman hidasta Päätös tuli kielteisenä, koska en jäänyt sohvalle makaamaan vaan osallistuin työkkärin tukemaan koulutukseen, niin korvausta ei sen takia makseta. Pitää sitten kuulemma uudestaan joutua irtisanotuksi koulutuksen jälkeen, jotta voi hakea korvausta. Älkää missään tapauksessa menkö lähellekään koko puljua.

    • Anonyymi

      Härskimpää vakuutusyhtiötoimintaa saa hakea

    • Anonyymi

      Tämä axa kannattaa kiertää kaukaa!! Irtisanominenkin kestänyt jo puoltoista kuukautta!

      • Anonyymi

        Minulla kestänyt 3 kk.
        Ensimmäistä paperia ei kuulemma löytynyt. Toisen lähetti pankki, mutta axa sanoi puhelimessa, ettei pankki ole näin tehnyt, vaikka ovat pyytäneet.
        Niin härskiä valehtelua, että annetaampa poliisin tutkia.


    • Anonyymi

      Axa 10kertaa kalliimpi kuin muut vakuutukset

    • Anonyymi

      Asiointi axan kanssa on kuin sketsistä. Aina on joku porsaanreikä jolla korvaus hylätään. Lisäksi asiointi heidän kanssaan on todella kömpelöä ja sisältää isoja tietoturvariskejä. Mm sähköinen tunnistautuminen ei ole lainkaan käytössä vaan täytyy tulostaa ja lähettää paperilomakkeita. Sähköinen asiointitili on helposti luotu, mutta lukkiutuu jostain syystä koko ajan ja hakemuksen jättäminen on hyvin hankalaa. Ainoastaan ohjeet ovat selkeät, harmi ettei homma hoidu niiden mukaisesti...

      • Anonyymi

        Erittäin paheksuttavaa toimintaa. Ikävää että Suomalaiset pankit kuten OP ovat lähteneet AXA:n kätyreiksi. Erityisen tuomittavaa on mielestäni se, että kiusaaminen ja pettäminen kohdistuu juuri heikoimmassa asemassa oleviin vasta trauman kokeneisiin usein elämänsä kovimmassa paikassa oleviin ihmisiin. Oman kokemuksen mukaan kaikki yllä kirjoitettu kritiikki pitää paikkansa ja paljon muuta ikävää voisi vielä lisätö. Tervaa ja höyheniä pitäisi ottaa käyttöön. Tulee mieleen, että kuinkahan nämä AXA: n työntekijät kestävät elää itsensä kanssa. Rahaa tällä toiminnalla tehdään niin paljon, että kaikki jäljet on peitelty tottakait. Ei löydy taloustietoja yms. Ranskaan valuvat nämä petoksella haalitut rahat.


    • Anonyymi

      Jos toiminta olisi läpinäkyvää niin firma voisi mainostaa sillä millä prosentilla korvaushakemukset hyväksytään. Nyt kun malli on se että keskitytään porsaan reikien kautta hylkäämään maksimaalisesti mahdollisimman moni hakemus niin salassa kannattaa toki nekin tiedot pitää.

    • Anonyymi

      Kyllä on niin ala-arvoinen firma, että puistuttaa.
      Niitä vakuutuksia ei saa millään poikki ja jopa valehtelevat, että irtisanomista ei ole tehty. Syyttävät pankkia häikäilemättä.
      Poliisille tämä pitää antaa, niin katsotaan, onko kestävää toimintaa.

    • Anonyymi

      Itselläni vain hyvää sanottavaa koskien heidän vakavan sairauden turvaa. Sain syöpädiagnoosin jokunen aika sitten ja laitoin korvaushakemuksen. Päätös asiasta tuli noin 10 päivässä ja korvaus 20.000 e tilille.

      Suosittelen ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Hyvin toimii lainaturva ,maksaa asuntolainan kun jouduin työttömäksi

    • Anonyymi

      Älkää ihmiset menkö ottamaan AXA vakuutusta, eivät maksa korvauksia, kun jostain löytyy semmoinen pykälä että ei täytä ehtoja, Huijausta koko firma, turhaa ihmiset maksaa tästä...

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Jättää ihmiset pulaan ja käärii vaan rahat. Täys huijauslafka


      • Anonyymi

        Juurikin näin


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä, huijausta koko vakuutus, jotkut ehkä saaneet jotain mutta aika vaikeaa on, turhasta maksaa tommosesta...

    • Anonyymi

      Onneksi on tullut otettua tämä vakuutus asuntolainaan. Tapaturman vuoksi puoli vuotta sairauslomalla. AXA hoitaa asuntolainan ja muuten elelen Kelan sairauspäivärahalla. Ilman vakuutusta olisi pitänyt alkaa myymään asuntoa.

      • Anonyymi

        Hyvä et yksi miljoonasta saa korvauksia.. ala-arvoinen firma, isoa huijausketjua missä pankit mukana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä et yksi miljoonasta saa korvauksia.. ala-arvoinen firma, isoa huijausketjua missä pankit mukana..

        On varmaan axa asiakaspalvelijoita nämä ketä kirjoittaa positiivisia kokemuksia...
        Kusetusta..


    • Anonyymi

      Axa jättää matkustajat oman onnensa nojaan ulkomailla.
      Matkustelijat, ottakaa matkavakuutus oikeasta vakuutusyhtiöstä

    • Anonyymi

      Tuomittavaa toimintaa axalla. Lapsemme makasi henki hieverissä thaimaalaisessa sairaalassa denguekuumeessa ja vaati paljon hoitoa, jotta selviäisi tästä. Asiasta tehtiin heti vahinkoilmoitus. Tositteita, lippuja ja lappuja enemmän, kun neuvostoliiton rajalla aikoinaan piti alkaa toimittamaan vakuutusyhtiöön samalla, kun lapsemme taisteli hengestään, jotta saataisiin maksusitoumus sairaalaan. Hoidon hinnaksi kun arvioitiin sairaalassa tuhansia euroja. Hoidot onnistui, mutta koskaan maksusitoumus ei saapunut sairaalaan, eikä ensimmäisen yhteydenottokerran jälkeen enään vastattu sähköposteihin, eikä puheluihin. Jättivät hänet pahaan pulaan. Onneksi ihana suomalaisperhe paikan päällä lainasi rahaa sairaalamaksuihin 3600 euroa ja tyttö pääsi kotiin matkalta. Käsittelyä emme jätä tähän. Olen valmis vaikka menettämään vapauteni hoitaakseni oikeutta uhrille. Suosittelen siis,
      OTTAKAA OIKEA MATKAVAKUUTUS JOS MATKUSTATTE ESIM. THAIMAASSA. Asiasta keskusteltuani erään suomalaisen vak.yhtiön edustajan kanssa hän kauhistui, eikä voinut edes uskoa millä tavoin axa toimii.
      T. Jari

      • Anonyymi

        Toivottavasti ihmiset tajuaa purkaa tämmöiset vakuutukset ja ottaa kunnon yhtiöstä vakuutus, typerää että pankit vielä tämmöisiä vakuutuksia suosittelee, on osana ihmisten huijausta...
        Huijausta koko touhu...
        Toivottavasti saat taisteltua asiat kuntoon ja saatte omanne pois.. mutta hienoa että tyttärenne on kunnossa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ihmiset tajuaa purkaa tämmöiset vakuutukset ja ottaa kunnon yhtiöstä vakuutus, typerää että pankit vielä tämmöisiä vakuutuksia suosittelee, on osana ihmisten huijausta...
        Huijausta koko touhu...
        Toivottavasti saat taisteltua asiat kuntoon ja saatte omanne pois.. mutta hienoa että tyttärenne on kunnossa :)

        Soitan pankkiin nyt lähipäivinä koko touhu aivan kusetusta liitteitä liitteitä liitteitä koko ajan ja aina kestää useamman viikon että käsitellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ihmiset tajuaa purkaa tämmöiset vakuutukset ja ottaa kunnon yhtiöstä vakuutus, typerää että pankit vielä tämmöisiä vakuutuksia suosittelee, on osana ihmisten huijausta...
        Huijausta koko touhu...
        Toivottavasti saat taisteltua asiat kuntoon ja saatte omanne pois.. mutta hienoa että tyttärenne on kunnossa :)

        Itte ajattelin purkaa sopimuksen kysyn vain pankista onnistuuko ? Tämä axa on suuri huijaus ! Asiakaspalvelu ei tiedä mistään mitään kun soittaa ! Viesteihin ei tule vastausta/ sähköposteilla


    • Anonyymi

      Suoraan sanoen aivan järkyttävän huonoa palvelua suuri vitsi (lainanmaksuturva) kolmas hakemus pian lähdössä ja penniäkään ei ole tullut liitteitä liitteiden perään! Asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin / sähköposteihin! Puhelin soitto on niin turha ku olla voi

    • Anonyymi

      Axan autovahinkotarkastaja yrittää ainakin huijata.

    • Anonyymi

      Varokaa AXA ja varsinkin niiden vahinkotarkastajia. YRITTÄVÄT KUSETTAA MINKÄ KERKIÄVÄT.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe