omituisia naisia hämeenkyrössä

avarustus

Mikä siinä kaljussa oikein naisia viehättää. Olen pisempi tukkainen kolli,koulutettu,raamikas,rahaa on ja varustelu on huippuluokkaa. Mutta naista en onnistu saamaan petiini kuin pari kertaa vuodessa. Silmiini on yöelämässä pistänyt että kaljupäillä käy aina flaksi. Miksi ?Tähän haluaisin vastauksen.

11

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöjen.tykkäämä

Sinä lienet se huonosti tapakoulutettu, joka Kylpylän tansseissa ensimmäisenä kysyt, saako nussia. Se on huono itsensä esittely. Normikokoisellakin varustuksella tulee hyvin toimeen, mikäli osaa niitä oheis- ja täydennystoimintoja.

Minä, joka olen huippuälykäs, olen aina käyttänyt sitä suurinta seksielintä eli aivojani. Sillä sitä pärjää aamuun saakka eikä tarvitse täällä porata, ja pääsee peliin vielä myöhemminkin.

• tukkajukkaa

Mielestäni kalju hiustyyli kertoo tyylitajuttomuudesta, että kyllä tuntemani naiset pitävät tyylikkään kampauksen omaavista miehistä ;)

• saiskokerranreissullansa

TYHMÄT muistakaa vanha viisaus " kun kaikilta kysyy niin joltain saa"

• reikäriitta

Kaljut raavaat salikundit ovat usein isolla ja kovalla meisselillä varustettuja. Panisin ;;)

• sonnimasa

Sarvessa hyviä naisia kohta naidaan yeah !

• jalmari32

Minä haluan vain ryhmystä kyrpää siksi että se poistaa pukamat pois.

• tiukkisvaaneioo

heh heh..."kaljut salimiehet antaa parhaat kyydit"......itseasiassa se on juuri päinvastoin ....näille salimiehille ei oo kasvanut kuin rakot kainaloon, ainakin kävelystä päätellen....huvittavia pellejä

• tiinuli77

Älä mollaa salikundeja. Kaverit kivassa kunnossa ja se on hard as a rock :)

• salinmies

Minä huomasin nuorena naisten suhteen että en saa kunnon tuntumaa pimsapanoista heppiini. Liekö syy pienehkön mulkkuni vai oliko emäntien reiät nii löysiä. No nykyään lykkään vaan siihen parempaan reikään ja elämä hymyilee taas.

• hk.kunnanjohtaja

Tykkään kaljuista naisista.

• hehheheeeee

katso peiliin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      237
      45159
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      121
      25963
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      323
      15654
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      163
      10782
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9697
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9311
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      84
      8456
    8. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      7923
    9. 242
      6814
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      221
      6476
    Aihe