omituisia naisia hämeenkyrössä

avarustus

Mikä siinä kaljussa oikein naisia viehättää. Olen pisempi tukkainen kolli,koulutettu,raamikas,rahaa on ja varustelu on huippuluokkaa. Mutta naista en onnistu saamaan petiini kuin pari kertaa vuodessa. Silmiini on yöelämässä pistänyt että kaljupäillä käy aina flaksi. Miksi ?Tähän haluaisin vastauksen.

11

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöjen.tykkäämä

Sinä lienet se huonosti tapakoulutettu, joka Kylpylän tansseissa ensimmäisenä kysyt, saako nussia. Se on huono itsensä esittely. Normikokoisellakin varustuksella tulee hyvin toimeen, mikäli osaa niitä oheis- ja täydennystoimintoja.

Minä, joka olen huippuälykäs, olen aina käyttänyt sitä suurinta seksielintä eli aivojani. Sillä sitä pärjää aamuun saakka eikä tarvitse täällä porata, ja pääsee peliin vielä myöhemminkin.

• tukkajukkaa

Mielestäni kalju hiustyyli kertoo tyylitajuttomuudesta, että kyllä tuntemani naiset pitävät tyylikkään kampauksen omaavista miehistä ;)

• saiskokerranreissullansa

TYHMÄT muistakaa vanha viisaus " kun kaikilta kysyy niin joltain saa"

• reikäriitta

Kaljut raavaat salikundit ovat usein isolla ja kovalla meisselillä varustettuja. Panisin ;;)

• sonnimasa

Sarvessa hyviä naisia kohta naidaan yeah !

• jalmari32

Minä haluan vain ryhmystä kyrpää siksi että se poistaa pukamat pois.

• tiukkisvaaneioo

heh heh..."kaljut salimiehet antaa parhaat kyydit"......itseasiassa se on juuri päinvastoin ....näille salimiehille ei oo kasvanut kuin rakot kainaloon, ainakin kävelystä päätellen....huvittavia pellejä

• tiinuli77

Älä mollaa salikundeja. Kaverit kivassa kunnossa ja se on hard as a rock :)

• salinmies

Minä huomasin nuorena naisten suhteen että en saa kunnon tuntumaa pimsapanoista heppiini. Liekö syy pienehkön mulkkuni vai oliko emäntien reiät nii löysiä. No nykyään lykkään vaan siihen parempaan reikään ja elämä hymyilee taas.

• hk.kunnanjohtaja

Tykkään kaljuista naisista.

• hehheheeeee

katso peiliin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      2997
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2587
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1453
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      989
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe