Missä Aki Jääskeläinen?

HellarinLada

Missä entinen saatananpalvoja Aki Jääskeläinen mahtaa nykyään vaikuttaa? Hänhän osallistui aikanaan kait melko aktiivisesti nuorisotyöhön mutta nyt en oo ainakaan 15v kuullut tyypistä mitään...

22

4712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uits

Ei mitään hajua. Liekö uskossakaan. Kirja vahvaa liioittelu sen tiedän. Huono pohja.

• mikätuli

Googlaa, niin löydät nykymenosta.

• eileikinasia

Ainakin kuvahausta löytyy tietoa,tunnistin kun risti tatuointi sormessa väärinpäin .Ei kai poistattanut sitä aikanaan.

• Anonyymi

Ei ollut -80-luvun tuppukylissä ihan sellaista saatananpalvontaa kuin kirja esittää...ilmiö tuli myöhemmin esille ja päästiin aallonharjalle kirjalla

• AsiastaPerilläOleva

Suosittelen googlettamaan. Naamakirjasta löytyy profiili. Hän vaikuttaa Mansen suunnalla. Vaimo ja perhe on ok, mutta alkoholi ja rock-musa keskeistä nykyään...Uskosta en osaa sanoa, näyttää erikoiselta touhulta. Kirjan sisältö on aito!

• Uno

Kirja sisältö ei ole aito, Asiaoita perillä oleva ei nyt vaan ole asioista perillä. Bluffin paljastuminen taisi viedä pohjan nuoriso/koulutyöltä, mutta oli siihen(kin) aikaan muitakin sekoiluja...Riku Rinne tekisi suoraselkäisen teon, jos julkisesi tunnustaisi että häntä vedätettiin, eikä suosittelisi kirjaa luettavaksi

• Lässläsläs

Rock keskeinen elämä ei tee hänestä millään huonoa uskovaa. Alkoholikeskeinen elämä... riippuu miten paljon käyttää. En tiedä miksi kaikkien uskovaisten pitäisi muuttua aivan joksikin toisiksi uskoon tulon jälkeen. Ei ihminenkään voi muuttaa mustaa valkoiseksi.

• iivaari

Riku Rinteen kirjat syvyyden kuilusta ja pimeys väistyy ovat kuuluneet minun suosikkeihin 1990-luvulla,on siis sääli mikäli kumpikin kirja sisältää keksittyjä tarinoita.

• saatanpalvontahysteria

1990-luvulla saatananpalvonta oli eräänlainen muoti-ilmiö, josta kirjoitettiin paljon sensaatiohakuisia tarinoita. Riku Rinteen "järisyttävät tarinat" olivat osa ilmiötä.

• VähemmänNiuhoo

Oon itse miettinyt noita juttuja Aki Jääskeläisen kertoman perusteella. Syvyyden kuilusta taisi olla hänen tarinansa.

Jos jutut pitävät paikkansa niin miten hän on vapaalla jalalla kahden paloittelusurman jälkeen? EIkö kahden paloittelusurman jälken pitäisi saada vähintään elinkautinen? Toinen koski kirjan mukaan alkoholistinaista jonka jengi raiskasi, tappoi ja paloitteli. Toinen taas Ruotsin puolella tehtyä vauvan uhraamista. Tuli uskoon tai ei, tuollaisista jutuista pitäisi ottaa joku vastuu. (tai ottiko itse osaa varsinaisiin tapahtumiin, vaikea sanoa.)

Joka tapauksessa, kirjan myötä tulee esiin hyvin se sellainen hellareiden sen aikainen ahdasmielisyys ja tuomitseva ilmapiiri vähemmästäkin. Aki ei olisi saanut pitää pitkää tukkaa, se piti ajaa pois. (Eihän Harri "Manu" Sampakoski nyk. Jokikaan ajanut lettiään). Alkoholi piti jättää pois. Runkkaamista sai hävetä kun oli muka liian isot seksuaaliset halut joita ei ollut sopivaa tyydyttää oman vaimon kanssa. Rokkia ei saanut kuunnella... EI mikään ihme että tuollaisista ilmapiireistä on lähdetty tukka hulmuten ihan muihin ilmapiireihin! Ahdistavaa...

Jos Jääskeläinen luet näitä rivejä niin ymmärrän hyvin miksi olet uskoviin ihmisiin pettynyt. Tuomitsevaa sontasakkia riittää maailmassa mutta kaikki uskovaiset eivät ole yhtä inhottavia.

• eimitääntajua
        VähemmänNiuhoo kirjoitti:

Oon itse miettinyt noita juttuja Aki Jääskeläisen kertoman perusteella. Syvyyden kuilusta taisi olla hänen tarinansa.

Jos jutut pitävät paikkansa niin miten hän on vapaalla jalalla kahden paloittelusurman jälkeen? EIkö kahden paloittelusurman jälken pitäisi saada vähintään elinkautinen? Toinen koski kirjan mukaan alkoholistinaista jonka jengi raiskasi, tappoi ja paloitteli. Toinen taas Ruotsin puolella tehtyä vauvan uhraamista. Tuli uskoon tai ei, tuollaisista jutuista pitäisi ottaa joku vastuu. (tai ottiko itse osaa varsinaisiin tapahtumiin, vaikea sanoa.)

Joka tapauksessa, kirjan myötä tulee esiin hyvin se sellainen hellareiden sen aikainen ahdasmielisyys ja tuomitseva ilmapiiri vähemmästäkin. Aki ei olisi saanut pitää pitkää tukkaa, se piti ajaa pois. (Eihän Harri "Manu" Sampakoski nyk. Jokikaan ajanut lettiään). Alkoholi piti jättää pois. Runkkaamista sai hävetä kun oli muka liian isot seksuaaliset halut joita ei ollut sopivaa tyydyttää oman vaimon kanssa. Rokkia ei saanut kuunnella... EI mikään ihme että tuollaisista ilmapiireistä on lähdetty tukka hulmuten ihan muihin ilmapiireihin! Ahdistavaa...

Jos Jääskeläinen luet näitä rivejä niin ymmärrän hyvin miksi olet uskoviin ihmisiin pettynyt. Tuomitsevaa sontasakkia riittää maailmassa mutta kaikki uskovaiset eivät ole yhtä inhottavia.

Onneksi et nyt tuominnut ketään, ethän !

... alkohokli piti jättää pois... no voi herraisä millaista ropaskaa, eikös se alkoholi kuulu ennenkaikkea sinne syvyyden kuiluihin... os sitä vaan kaikenlaista opastajaa.

• Mölllyupä
        eimitääntajua kirjoitti:

Onneksi et nyt tuominnut ketään, ethän !

... alkohokli piti jättää pois... no voi herraisä millaista ropaskaa, eikös se alkoholi kuulu ennenkaikkea sinne syvyyden kuiluihin... os sitä vaan kaikenlaista opastajaa.

Mitä ovat ne omat tekosi joilla olet lunastanut taivaspaikkasi? Ihan mielenkiinnosta kysyisin...

• siinäneon
        Mölllyupä kirjoitti:

Mitä ovat ne omat tekosi joilla olet lunastanut taivaspaikkasi? Ihan mielenkiinnosta kysyisin...

Menin Jeesuksen pestäväksi ja pysyttelen siinä pestyn asemassa edelleen.

• Anonyymi
        Mölllyupä kirjoitti:

Taivas paikkaa ei saa teoilla. Sen saa synneistämme huolimatta, me kaikki olemme syntisiä. Jumalan armosta sen saa.

• iittalat
      • TsemppiiAki

Harrastaa näemmä Lapin reissuja, jääkiekkoa ja salibandyä, musiikkia... kaikkee mitä aktiivinen normaali ihminen voi harrastaa. Hyvä että elää hyvää elämää!

• huokausta

Tahtoo olla n,äillä kuiluista pelastuneilla se tauti että siihen kuilun reunalle sitten jäädään , ei ole uskallusta lähteä kauaksi siitä kuiluelämästä.

on se kumma juttu sekin.

• Möikkäälö

Entäpä ne jotka heittäytyvät tekopyhiksi?

• ketäsneon

Ai meinaatko niit jotka käyvät parturissa aina välillä?

vaiko niitä joille pitkäripa ei enää aukea?

• voi

Näyttäpä selvältä pukkiukolta käsimerkkeineen. Kun ei tee selvää pesäeroa saatanan seuraamisesta ja elä valkeudessa, tulos on ihan surkea. Vesa veljensä oli luopiona vuosikymmenet, näyttää nyt saarnailevan taas. Itse miehen tuntien en paljoa luota puheisiinsa. Heidän isänsä oli voimakas puhuja ja saarnaaja. Mitä Lapin miehet lienevät sukurasitusta saaneet kun veljeksistä kuoriutui epävakaita persoonia. Aki Jääskeläisestä ei tosiaan voi erehtyä kun katsoo kuvia. Rokki ja viina ja vapaa seksi kuuluvat siihen ns. kulttuuriin jota rokki edustaa. Ei kaikki jotka sanovat Herra, Herra, pääse taivasten valtakuntaan, vaan se joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, sanoo Raamattu. Perkele pitää tiukasti kiinni omistaan ja juonii heidät takaisin siteisiin kun ei kelpaa vaeltaa hiljaisesti ja siveästi kuten Raamattu opettaa. Iankaikkisuus odottaa.

• SininenVolkkari

Ovatko Aki ja Vesa Jääskeläinen Veikko Jääskeläisen poikia? Veikko oli uskollinen Jumalan työmies, jokla kautta moni tuli uskoon. Isä ja äiti varmaan rukoilivat lastensa pelastumisen puolesta kuolemaansa asti. Siunausta pojille, jos lukevat tätä.

• Anonyymi

1.Timoteuksen kirje:
      4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe