Minä hoidan haavasi terveiksi, parannan sinun vammasi, sanoo Herra, parannan sinut, Siion, sinut, jota kutsutaan nimellä ”Hylätty vaimo”, sinut, josta kukaan ei välitä.
Jer. 30:17
On satoja syitä, miksi petytään elämään ja ihmisiin. Jätetyksi tulemisen kokemus tai suoranainen hylkääminen haavoittavat sydäntä syvältä ja nostavat epäonnistumisen tunteet pintaan. Jeremian kirjan kuva hylätystä vaimosta on raju. Hylätty leski oli arvoton, halveksittu ja hänen oli vaikeaa saada elantoaan säädyllisellä tavalla. Monet ajautuivat siksi prostituutioon, toiset antoivat lopullisesti periksi. Sinä, joka koet olevasi kuin hylätty vaimo, ihminen, josta kukaan ei välitä, kuule mitä Jumala sinulle sanoo: ”Minä hoidan haavasi terveiksi, parannan sinun vammasi.” Hän antaa sinulle sinun arvosi takaisin, hän sanoo, että olet hänelle rakas, olet hänen omin käsin suunnittelemansa. Yhtäkään Jumalan luomaa, hänelle rakasta ihmistä ei ole lopullisesti hylätty. Ketään häntä kaipaavaa ei jätetä yksin, vaikka hetken siltä saattaisi tuntua. Jumala vihaa hylkäämistä ja jää lähellesi vaikka kaikki muut menisivät pois. Hän ei lähde.
Sanaa päivääsi
SROsta
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055