Minä hoidan haavasi terveiksi, parannan sinun vammasi, sanoo Herra, parannan sinut, Siion, sinut, jota kutsutaan nimellä ”Hylätty vaimo”, sinut, josta kukaan ei välitä.
Jer. 30:17
On satoja syitä, miksi petytään elämään ja ihmisiin. Jätetyksi tulemisen kokemus tai suoranainen hylkääminen haavoittavat sydäntä syvältä ja nostavat epäonnistumisen tunteet pintaan. Jeremian kirjan kuva hylätystä vaimosta on raju. Hylätty leski oli arvoton, halveksittu ja hänen oli vaikeaa saada elantoaan säädyllisellä tavalla. Monet ajautuivat siksi prostituutioon, toiset antoivat lopullisesti periksi. Sinä, joka koet olevasi kuin hylätty vaimo, ihminen, josta kukaan ei välitä, kuule mitä Jumala sinulle sanoo: ”Minä hoidan haavasi terveiksi, parannan sinun vammasi.” Hän antaa sinulle sinun arvosi takaisin, hän sanoo, että olet hänelle rakas, olet hänen omin käsin suunnittelemansa. Yhtäkään Jumalan luomaa, hänelle rakasta ihmistä ei ole lopullisesti hylätty. Ketään häntä kaipaavaa ei jätetä yksin, vaikka hetken siltä saattaisi tuntua. Jumala vihaa hylkäämistä ja jää lähellesi vaikka kaikki muut menisivät pois. Hän ei lähde.
Sanaa päivääsi
SROsta
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181