Pitääkö dildon olla realistinen?

Kiinnostunut-M

30

3280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito on tietty aina paras. Jos lelua käyttää niin musta homman on hoitanut kalliit realistisesti muotoilllut värkit ihan yhtälailla kun halvat pötkylät. :)

      • En oo kokeilut, kun en tykkää tuuppaa mitään ahteriin. Kauhasta saattais saada tikkujakin :(


    • Kiinnostunut-M

      AP: Jos voi päätellä ainoasta saamastani vastauksesta, niin dildon muoto ja materiaali ovat yhdentekeviä, kunhan tuntuu täyttävältä.

      Silti kummastuttaa tuo kysymyksessäni esimerkkinä ollut lasinen paprika!

      • Sellasta en oo kokeillut :D


    • uukookoo
    • Kesäkurpitsalla

      Vihannesosastolta kaupassa voi löytyä mitä ihanimpia apuvälineitä. Kannattaa kuitenkin vetää kortsu niiden päälle. Porkkana on hyvä, kun sitä voi vestellä miten haluaa. Pääasia on, että halut tulee tyydytettyä.

      • AitoDildoParas

        Vihannekset on tosi huonoja dildoja.
        Kylmiä, kovia, eivät jousta eivätkä taivu.


      • viljelijäLoimaalta

        Perunako?


    • realistista

      Miehenä sanoisin tuohon että pitää olla realistinen ja suonikas on se niin kiihoittavaa katsoa kun se uppoaa vaimon sisään.

      • Real-man

        Samaa mieltä.


    • realistisesti

      Kivan realistinen on sellainen josta tulee kunnon satsi, esim dragon

      • bad dragonit on kyllä <3


      • Olen_nähnyt

        Sinut jossain, tutunäköinen olet :D Lol.


      • P3tra kirjoitti:

        bad dragonit on kyllä <3

        Voinko kirjoittaa sinulle?


    • tiudiudiu

      ei tarvitse! kuhan mukavasti värisee ja tuntuu kivalle emättimessä, ni eiköhän riitä! :)

      • kylläseon

        totta ...
        minulle on tärkeää ... juuri hyvänkokoinen ja riittävän käyrä kärki .... eli että .. se tuntuu juuri siellä missä pitääkin vaatii osumista



      • tryterytywy

        Eiköhän sitä alennusta saa joka paikasta. =)


      • gummeli

        Daa daa.


    • Halpaakusaippua
      • toosihuonooo

        Tosi ruma ja varmaan törkeen huonokin. En huolis ilmaiseksikaan.


    • Se taitaa olla hieman makukysymys. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Mä itse suosin kyllä sellaisia dildoja, jotka muistuttavat miesten kulleja. On hieman enemmän realistisia vaikka muuten sillä ei ole niin isoa merkitystä. Käyhän siihen hommaan myös porkkanakin ja miksei kurkkukin tai joku muu jota vain saa työnnellä sisään. ;)

    • kimppasuihku

      Itselläni kylppärin seinässä normaalin kalun näköinen ja tuntuinen imukupilla kiinnitetty suihkukaveri, paremman puutteessa korvaa aidon.

    • anal_sex_wanker

      Periaatteessa ja käytänössä sen pitää olla kooltaan ja malliltaan suht koht siittimen mallinen koska pilluun ja anaaliin mahtuu vain tietty määrä tavaraa.

      • sexiterapeutti

        Eikä pidä. Kaikkia leluja ei ole tarkoitettu edes penetrointiin ja vaginat kyllä joustavat tarvittaessa.


    • Kyllikkille
    • Moniamoniakokeillut

      Etoo aidon näköiset dildot. On aina etonut. Miellyttää enemmän tyylikkäästi, mutta neutraalisti muotoillut silikoniset välineet. En myöskään pidä voimakkaasti "nystyisistä" dildoista, kuluu liukkaria enemmän ja tulee paikat herkemmin kipeäksi. En myöskään saa noista "voimakkaista juomuista" yhtään enempää nautintoa. Sileähkö neutraali muotoilu siis, kiitos. Hieman voi pää kääntyä ylöspäin. :)

      • somebodyelse

        Kyllä , juuri sileähkö. Itse asiassa minulle on tärkeintä sen olemassaolo ja että sitä olisi helppo hallita yhdellä kädellä session aikana. Ja liukuvoide ei ole huono asia; joskus on loistava lisä , joskus en pärjää ilman sitä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe