Nyt on rohkeus noussut pintaan,hyvä niin, kun aamun lehdestä luin, että Tervosen toimet lopultakin tullaan tutkimaan. Ja ennenkö kommentoit niin tutustu taustoihin. Niitä löytyy.
Hyvä uutinen heti aamulla
19
988
Vastaukset
- it54
Selvä poliittinen ajojahti Tervosta kohtaan.
- uunoeemeli
samaa mieltä
- sus_siunaa---
Kauhajokelainen valtuutettu: En pääse ehdokkaaksi – "Olen kuulemma kirjoitellut epäsopivasti Facebookiin"
AddThis Sharing Buttons
Share to FacebookShare to TwitterShare to Sähköposti
"Kokoomuksen kauhajokelaisvaltuutettu Ilkka Tervonen sanoo, ettei Kauhajoen kokoomuksen kunnallisjärjestö kelpuuta häntä enää listoilleen kunnallisvaaliehdokkaaksi.
– Minulla on kyllä haluja ehdokkaaksi. En ole varsinaista päätöstä saanut, mutta näin minulle kerrottiin ennen kunnallisjärjestön kokousta. Syy on kuulemma se, että olen kirjoitellut epäsopivasti Facebookiin ja Suomi24:n Kauhajoki-palstalle, Tervonen kertoo.
Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Riitta Maunula-Craycroft ei kommentoi tapaus-Tervosta sanallakaan. Nettikirjoitusten perusteella Tervonen näyttäisi ajautuneen henkilökohtaiseen riitaan erään toisen kauhajokelaisen kokoomusvaltuutetun kanssa."
https://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/kauhajokelainen-valtuutettu-en-pääse-ehdokkaaksi-olen-kuulemma-kirjoitellut-epäsopivasti-facebookiin-1.2194929
. - valitaan---
Tervonen Ilkka PS**ääniä 132 vertaualuku 774,000 Valitaan
https://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/kv2017/vaalipiiri/10/kunta/232
- Muukalaislegioona
Varovaisuutta , ei kuulu niille jotka asiassa ei mukana.
- Nappokömö
Tervonen ei mainitse ilmoituksessaan tämän päivän Kauhajoki-lehdessä,että hän edustaa perussuomalaisia.Kokoomus ei ottanut häntä listoilleen.Nyt kaksi loikkaa takana.Tutkimuspyyntö poliisille oli paikallaan.
- Tutlintaan1
Tutkinta paikallaan ja katsotaan, mitä seuraa. Ei valtuutettukaan voi toimia ihan miten vain.
- hyvähyvä2
Jospa kaiken tämän kautta loppuis ko.henkilön harrastama ravintoloissa öykkäröintikin!
- Näänesi
Äläkää ny viittikö. Ilkka TIETÄÄ asioista ja niihin vaikuttavista luvuista kuntapolitiikassakin. Tiedän, että kaikki ei ole tyytyväisiä siihen, että joku esittää kysymyksiä ja kyseinalaistaa päätöksiä. Siitä seurauksena on tullut sitten henkilökohtaiseen elämään vasustusta= poliittista jahtia. Vanhat Äm- rouvat vanhassa puolueessa ei ole hyväksynyt toimiensa kyseenalaistamista! Näiden vaikuttimien vuoksi ollaan nyt tässä tilanteessa. ILKKA VALTUUSTOON!
- LäsKorton
Kovaa vaalipeliä Spoonriverissä. Ilkka on vähintään toinen ehdokas, josta on tehty tutkintapyyntö. Täysin poliittista vaalipeliä ajoitus huomioiden. Olen minä sen verran Salaisia kansioita, X-Filesia ja Dempsey & Makepeacea ( = Taistelupari ) telkkarista katsonut.
Uusi valtuusto on valittu. Onneksi Ilkka pääsi mukaan. Kauhajoen kokoomus voi haistaa pitkän paskan!
- auraus
Kokoomus KIITTÄÄ, että Tervonen ei ole enää vaivoona. Olkaa hyvä persut!
- myllisläisten_liittymä--
ONko valtuustossa nyt wirallinen myllisläisten kansanryhmittymä
- uunoeemeli
kepulaiset ja kokoomuksen pellet pelkää että hyvävelisopimukset tulevat julki
- hyvältänäyttää
Hyvin meni vaalit. Kaikki mitä puolueet lisäsi paikkoja oli kepun paikoista pois. Summa summarum: kyllä Kauhajoesta vielä hieno kaupunki tulee!
- tokerotien_tallaajat
Kauhajoesta hieno kaupunki? :) :) :)
- master_of_legion
Nuukalaislegioona
uusi
11.04.2017
Varovaisuutta , ei kuulu niille jotka ei ole säästötalkoissa mukana.
PS. Emmä me käy huoris, ku voimma verellä ilimaaseksi kätehenkin. - sukunimi.puuttuu
Ilikka päässy myllysanomiin???
http://myllysanomat.blogspot.fi/2017/04/kertomus-ilkasta.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643