Hyvä uutinen heti aamulla

Tutkintaan

Nyt on rohkeus noussut pintaan,hyvä niin, kun aamun lehdestä luin, että Tervosen toimet lopultakin tullaan tutkimaan. Ja ennenkö kommentoit niin tutustu taustoihin. Niitä löytyy.

19

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • it54

Selvä poliittinen ajojahti Tervosta kohtaan.

• uunoeemeli

samaa mieltä

• sus_siunaa---

Kauhajokelainen valtuutettu: En pääse ehdokkaaksi – "Olen kuulemma kirjoitellut epäsopivasti Facebookiin"

AddThis Sharing Buttons
        Share to FacebookShare to TwitterShare to Sähköposti

"Kokoomuksen kauhajokelaisvaltuutettu Ilkka Tervonen sanoo, ettei Kauhajoen kokoomuksen kunnallisjärjestö kelpuuta häntä enää listoilleen kunnallisvaaliehdokkaaksi.

– Minulla on kyllä haluja ehdokkaaksi. En ole varsinaista päätöstä saanut, mutta näin minulle kerrottiin ennen kunnallisjärjestön kokousta. Syy on kuulemma se, että olen kirjoitellut epäsopivasti Facebookiin ja Suomi24:n Kauhajoki-palstalle, Tervonen kertoo.

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Riitta Maunula-Craycroft ei kommentoi tapaus-Tervosta sanallakaan. Nettikirjoitusten perusteella Tervonen näyttäisi ajautuneen henkilökohtaiseen riitaan erään toisen kauhajokelaisen kokoomusvaltuutetun kanssa."

https://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/kauhajokelainen-valtuutettu-en-pääse-ehdokkaaksi-olen-kuulemma-kirjoitellut-epäsopivasti-facebookiin-1.2194929

.

• valitaan---

• Muukalaislegioona

Varovaisuutta , ei kuulu niille jotka asiassa ei mukana.

• Nappokömö

Tervonen ei mainitse ilmoituksessaan tämän päivän Kauhajoki-lehdessä,että hän edustaa perussuomalaisia.Kokoomus ei ottanut häntä listoilleen.Nyt kaksi loikkaa takana.Tutkimuspyyntö poliisille oli paikallaan.

• Tutlintaan1

Tutkinta paikallaan ja katsotaan, mitä seuraa. Ei valtuutettukaan voi toimia ihan miten vain.

• hyvähyvä2

Jospa kaiken tämän kautta loppuis ko.henkilön harrastama ravintoloissa öykkäröintikin!

• Näänesi

Äläkää ny viittikö. Ilkka TIETÄÄ asioista ja niihin vaikuttavista luvuista kuntapolitiikassakin. Tiedän, että kaikki ei ole tyytyväisiä siihen, että joku esittää kysymyksiä ja kyseinalaistaa päätöksiä. Siitä seurauksena on tullut sitten henkilökohtaiseen elämään vasustusta= poliittista jahtia. Vanhat Äm- rouvat vanhassa puolueessa ei ole hyväksynyt toimiensa kyseenalaistamista! Näiden vaikuttimien vuoksi ollaan nyt tässä tilanteessa. ILKKA VALTUUSTOON!

• LäsKorton

Kovaa vaalipeliä Spoonriverissä. Ilkka on vähintään toinen ehdokas, josta on tehty tutkintapyyntö. Täysin poliittista vaalipeliä ajoitus huomioiden. Olen minä sen verran Salaisia kansioita, X-Filesia ja Dempsey & Makepeacea ( = Taistelupari ) telkkarista katsonut.

• Uusi valtuusto on valittu. Onneksi Ilkka pääsi mukaan. Kauhajoen kokoomus voi haistaa pitkän paskan!

• auraus

Kokoomus KIITTÄÄ, että Tervonen ei ole enää vaivoona. Olkaa hyvä persut!

• myllisläisten_liittymä--

ONko valtuustossa nyt wirallinen myllisläisten kansanryhmittymä

• On!

• uunoeemeli

kepulaiset ja kokoomuksen pellet pelkää että hyvävelisopimukset tulevat julki

• hyvältänäyttää

Hyvin meni vaalit. Kaikki mitä puolueet lisäsi paikkoja oli kepun paikoista pois. Summa summarum: kyllä Kauhajoesta vielä hieno kaupunki tulee!

• tokerotien_tallaajat

Kauhajoesta hieno kaupunki? :) :) :)

• master_of_legion

Nuukalaislegioona
      uusi
      11.04.2017
      Varovaisuutta , ei kuulu niille jotka ei ole säästötalkoissa mukana.

PS. Emmä me käy huoris, ku voimma verellä ilimaaseksi kätehenkin.

• sukunimi.puuttuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2332
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe